رویدادها

تشدید مبارزه با قاچاق کالا برای اجرای مطلوب شعار سال

اخبار ما / فارس معاون پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: “با تشدید مبارزه با قاچاق ، شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید به درستی اجرا شود.

سردار سهراب بهرامی در جلسه فرماندهی قرارگاه نوروزی پلیس استان فارس ضمن تبریک سال نو و میلاد مبارک به امام زمان (عج) ، افزود: در سال جاری تشکیل کارگروهی تشکیل می شود که استراتژی های اجرای شعار سال ما از تولید کالا حمایت خواهیم کرد.

به گزارش اخبار ما ، به نقل از سایت پلیس فارس ، بهرامی ادامه داد: تا آنجا که می توانیم از حجم قاچاق کالا به داخل کشور بکاهیم ، هرچه بیشتر به موضوع تولید کمک کرده ایم و در این راستا باید اقدامات اساسی انجام شود از قاچاق کالا جلوگیری کنید. “قبول کنید.

بهرامی گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان فارس باید زمینه کیفری را در امور تجاری ، اقتصادی و تولیدی شناسایی و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی کند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا بر شناسایی انبارهای غیر مجاز کالا و همچنین راه اندازی و استفاده از سیستم های هوشمند در زمینه مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد.

فرمانده انتظامی فارس همچنین گفت: نیروی انتظامی استان امسال با شعار “تولید ؛ حمایت و برچیدن” در حال برنامه ریزی و اقدام است.

سردار روحم بخش حبیبی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس در سال 1400 با هدف اجرای و تحقق شعار سال خواهد بود که در ویژه نامه ای دنبال می شود. مسیر.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا