رویدادها

کشف کالای قاچاق با برندهای تقلبی در غرب تهران

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال با تمبرهای تقلبی در غرب تهران خبر داد.

به گزارش اخبار ما ، سرهنگ نجم الدین رشیدی وی گفت: روز گذشته پس از دریافت اخباری مبنی بر اینکه صاحب انبار بزرگی در منطقه یافت آباد تعداد زیادی کالای قاچاق را در انبار خود جمع آوری و با مارک های تقلبی در بازار مصرف توزیع کرده است ، تیمی از پلیس موضوع را بررسی کردند. “تهران برای امنیت عمومی.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان داد صاحب انبار تعدادی یخچال از مرزهای غربی کشور قاچاق کرده و پس از انتقال آنها به تهران و دفع آنها مشخصات کالا را تغییر داده و مارک های خارجی نامگذاری کرده است. قیمت های گزافی را به مشتریان خود می فروشد.

رئیس پایگاه 5 پلیس آگاهی ولیکو ههران در ادامه گفت: تیمی از افسران پلیس پایگاه 5 پلیس آگاهی ولیکو ههران با هماهنگی قضایی به آدرس اعلام شده اعزام شدند و موفق به کشف 28 یخچال خارجی قاچاق با مهرهای تقلبی شدند .

وی با بیان اینکه این انبار به دستور دادگاه پلمپ شده است ، اظهار داشت: کارشناسان ارزش واقعی املاک کشف شده را 10 میلیارد ریال تخمین زده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، رشیدی سرانجام خاطرنشان کرد: در این رابطه صاحب انبار دستگیر شد و پس از بسته شدن پرونده برای سیر مراحل قانونی ، متهم توسط مقامات قضایی مطلع شد

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا