اقتصادیبرترینهای کسب و کار

خرید تشک خوشخواب یا خرید تشک رویا

مسئله این است که خرید تشک خوشخواب یا خرید تشک رویا؟

این مطلب منصفانه و بدون هیچ غرض ورزی نوشته شده است؛ و هیچ گونه قصد تخریب برند تشک خوشخواب و برند تشک رویا را نداریم و صرفاً می خواهیم این دو برند مطرح و خوب کشورمان را با توجه به فروشی که در مجموعه فروشگاه کالای خواب رویان انجام داده ایم را برای آگاه سازی و اطلاع رسانی شما مشتریان عزیز بررسی کنیم و قصدمان این است که دو برند پرفروش تشک، برای ارائه خدمات به مشتریان عزیز در جهت خرید تشک کمک شایانی کرده باشیم.

با توجه به اینکه در فروشگاه رویان خواب حداقل ۱۵ سال نمایندگی رسمی دو برند اصلی بازار ( نمایندگی تشک خوشخواب و نمایندگی تشک رویا ) را داشته است؛ می خواهیم در زمینه فروش تشک، اطلاعاتی را برای شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.

از نظر سطح فروش بین دو برند تشک خوشخواب و تشک رویا؛ تشک رویا فروش بیشتری دارد، دلیل اصلی فروش بیشتر؛ بخاطر تعداد نمایندگی بیشتر نسبت به تشک خوشخواب و مهم تر از آن تبلیغات گسترده تشک رویا در سطح کشور ( آنلاین و آفلاین ) می باشد.

عرضه و پخش انواع مدل های تشک خوشخواب؛ فنر منفصل ( پاکتی )، فنر متصل و بدون فنر ( طبی ) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد.

به خاطر اشتراک ویژه برند خوشخواب و برند رویا می توان ارزان ترین قیمت تشک خوشخواب و قیمت تشک رویا را به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم.

عرضه و پخش انواع مدل های تشک رویا؛ فنر منفصل ( اولترا )، تشک طبی ( مدیکال ) و تشک فنری ( بونل ) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد.

مقایسه برند خوشخواب و برند رویا

اگر بخواهیم بی طرفانه و منصفانه این دو برند از نظر کیفیت و متریال تشک بررسی کنیم؛ تشک خوشخواب در رده بالاتری قرار می گیرد چون در تشک های طبی دو برند: برند رویا از اسفنج ولی در خوشخواب از فوم و ریباند استفاده می شود به این دلیل که فردی که می خواهد تشک طبی را خریداری کند حتماً به سطح سفت و محکم نیاز دارد که تشک طبی خوشخواب این ویژگی را داراست.

در تشک های فنر متصل برند رویا فریم های دیواره تشک خالی باشد ولی در تشک های خوشخواب این مسئله کمتر است. این مزیت در تشک خوشخواب باعث بالا رفتن عمر مفید تشک می شود.

در تشک های فنر منفصل پاکتی برند خوشخواب بخاطر کیفیت فنر بندی و متریال روی فنر سطح ارتوپدیک، بهتری از لحاظ پزشکی و آرامش خواب مناسبی به فرد مصرف کننده می دهد.

یک ویژگی بسیار عالی که در هر دو برند دیده می شود، خدمات پس از فروش تشک خوشخواب و تشک رویا است که اکثر مشتریان رضایت کامل از بابت این موضوع را دارند.

بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران (رویان خواب) نمایندگی تشک خوشخواب و تشک رویا در شرق تهران به مدیریت جناب آقای حسن جعفری، که از سال ۱۳۹۰ همکاری خود را با برند تشک خوشخواب و برند تشک رویا آغاز کرده است.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا