عمومیبرترینهای کسب و کار

جاروبرقی فیلیپس یا بوش؟ کدام را بخریم؟

جاروبرقی فیلیپس یا بوش؟ کدام را بخریم؟ کدام یک از این دو برند کیفیت بهتری دارد؟ مقایسه قیمت‌ها چه می‌گوید؟ پاسخ این سوالات و چند پرسش دیگر را در اینجا پیدا می‌کنید. اگر تصمیم به خرید جاروبرقی دارید و هنوز در انتخاب از بین دو برند فیلیپس و بوش سردرگم هستید، این مقاله را از دست ندهید.

جاروبرقی فیلیپس یا بوش؟ کدام را بخریم؟

اگر بخواهیم فهرستی از بهترین برندهای جاروبرقی موجود در بازار تهیه کنیم، بدون تردید نام برند فیلیپس و بوش در صدر این لیست جای می‌گیرد. بوش برندی آلمانی است و فیلیپس، محصول کشور هلند می‌باشد.

هر دو کمپانی فیلیپس و بوش، برای ساخت محصولات خود، از فناوری‌های جدید و پیشرفته استفاده کرده و با در نظر گرفتن انتظارات مشتریان، جاروبرقی‌های متنوعی را به بازار ارائه می‌کنند. فیلیپس و بوش، همیشه رقیبان سرسختی برای هم بوده‌اند و انگیزه رقابت، زمینه را برای پیشرفت هر دو برند بیشتر کرده است.

جاروبرقی‌های فیلیپس و بوش، در عین داشتن شباهت‌های بسیار، در طراحی، قدرت موتور، میزان سروصدا، نوع کیسه، فیلتر بهداشتی، قیمت و… تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. بسیاری از کسانی که قصد خرید جاروبرقی را دارند همواره این سوال را مطرح می‌کنند که کدام یک از این دو برند بهتر است؟ فیلیپس یا بوش؟

مقایسه قدرت موتور جاروبرقی فیلیپس و بوش چه می‌گوید؟

یک جاروبرقی خوب و کارآمد، از موتوری پرتوان و قدرتمند برخوردار است که تمیزکاری محیط را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. کارخانه لوازم خانگی فیلیپس، همیشه ترجیح داده جاروبرقی‌های خود را بر اساس یک طراحی جمع و جور بسازد؛ به همین دلیل از موتورهایی با توان ۱۴۰۰ الی ۲۵۰۰ برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.

در مقایسه جاروبرقی‌های بوش، به موتورهای بسیار مجهز، پیشرفته و قدرتمندی مجهزاند و با قدرتی فراتر از ۴۰۰۰ وات، تمیزکاری محیط را انجام می‌دهند.

کیسه جاروبرقی بوش در قیاس با کیسه جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی ها، یا کیسه‌ای هستند و یا مخزن دار. فیلیپس در این سال ها، مدل‌های مختلف از جاروبرقی مخزن دار را تولید و به بازار عرضه کرده است. مزیت جاروبرقی مخزن دار فیلیپس در این است که وقتی مخزن آن پر از آشغال و کثیفی می‌شود، شما با مشاهده این وضعیت، سریعاً آن را تخلیه خواهید کرد. با انتخاب این جاروبرقی، دیگر لازم نیست برای خرید کیسه هزینه کنید و تخلیه مخزن تنها اقدامی است که باید انجام دهید.

اغلب جاروبرقی‌های بوش، دارای کیسه اند؛ حال این کیسه‌ها می‌تواند یکبار مصرف باشد یا دائمی. وقتی کارتان با جاروبرقی کیسه‌ای تمام می‌شود، باید کیسه را بررسی کرده و در صورت پر بودن، آن را تخلیه کنید. به نظر می‌رسد که جاروبرقی کیسه‌ای از نظر بهداشتی بهتر است. نمی‌توانیم بگوییم جاروبرقی‌های کیسه‌ای بوش بهترند یا مخزن دارهای فیلیپس؛ باید ببینید که کارکردن با کدام یک آسان‌تر است.

سروصدای جاروبرقی فیلیپس بیشتر است یا بوش؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که صبح جمعه با سروصدای جاروبرقی بیدار شوید و آرامشتان بهم بریزد. واقعاً حق دارید اگر نسبت به صدای این دستگاه حساس باشید و به دنبال یک جاروبرقی با کمترین صدا بگردید.

پیشنهاد ما به شما این است که اصلاً به سراغ جاروبرقی‌های فیلیپس نروید. این جاروبرقی ها، آنقدرها هم بی‌صدا نیستند و احتمالاً موجب آزارتان خواهند شد. در مقابل باز هم پیشنهاد ما خرید جاروبرقی بوش است. این جاروبرقی، تمیزی بی‌عیب و نقص محیط را برایتان به ارمغان می‌آورد و با ایجاد کمترین نویز، از آرامش‌تان محافظت خواهد کرد.

از نظر وزنی کدام جاروبرقی بهتر است؟ فیلیپس یا بوش؟

جاروبرقی سنگین گزینه مناسبی برای خرید نیست. یک جاروبرقی ایده آل، سبک و قابل حمل است و طراحی استانداردی دارد. پیش‌تر گفته بودیم که شرکت فیلیپس، همواره به ساخت جاروبرقی‌های شکیل و جمع و جور فکر می‌کند. تولیدات این برند از کمترین وزن برخوردارند.

شرکت بوش اما استراتژی دیگری را دنبال می‌کند و تمرکز خود را به افزایش امکانات دستگاه معطوف کرده است. بوش، استفاده از فناوری‌های مختلف برای افزایش کارایی جاروبرقی را مقدم بر توجه به طراحی ظاهری جاروبرقی می‌داند. اگرچه جاروبرقی بوش، بدنه‌ای بسیار مستحکم دارد اما وزن بدنه چندان سبک نیست و بنابراین نمی‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کسانی باشد که جاروبرقی جمع و جور را می‌پسندند.

جاروبرقی فیلیپس ارزان‌تر است یا بوش؟

همه شما موقع خرید جاروبرقی، به دنبال گزینه‌ای هستید که متناسب با بودجه‌تان باشد. همانطور که کیفیت جاروبرقی مهم است، توجه به قیمت آن موقع خرید نیز اهمیت زیادی دارد. همانطور که می‌دانید، قیمت جاروبرقی، بستگی به کیفیت و امکانات آن دارد و پیش‌تر گفتیم که در مقایسه کیفیت جاروبرقی فیلیپس و بوش، برتری از آن بوش است.

جاروبرقی بوش، نه تنها بدنه محکم‌تری دارد بلکه به دلیل برخورداری از قدرت مکش بسیار بالا، محیط را عاری از هرگونه آشغال و زباله می‌کند. به علاوه نویز آن نیز کمتر از جاروبرقی فیلیپس است. پس جای تعجب نیست اگر جاروبرقی بوش نسبت به فیلیپس گران‌تر باشد.

صدای جاروبرقی زیاد شده

تعمیر جاروبرقی فیلیپس

تعمیر جاروبرقی بوش در تهران

جمع‌بندی

جاروبرقی فیلپیس بهتر است یا بوش؟ پاسخ دادن به این سوال، بستگی به خود شما دارد! اساساً طرح این سوال که جاروبرقی بوش بهتر است یا فیلیپس اشتباه است؛ چرا که هر کس از دیدگاه خود بهترین را تعریف می‌کند. اگر از ما بپرسید، به شما می‌گوییم بهترین جاروبرقی، مناسب‌ترین جاروبرقی است. یعنی جاروبرقی که بتواند نیازهای شما را برآورده نماید و قیمت آن متناسب با بودجه شما باشد.

پس اگر عزمتان را برای خرید یک جاروبرقی همه چیز تمام و ایده آل جزم کرده اید، قبل از هرچیز، فهرستی تهیه کنید و انتظاراتتان از یک جاروبرقی ایده آل و کارآمد را یادداشت نمایید. با این کار دقیقاً می‌دانید که از یک جاروبرقی چه می‌خواهید و کدامین برند، قادر به تامین انتظارات شما است. جهت مشاوره یا تعمیر جاروبرقی فیلیپس یا بوش خود از طریق ادرس http://araservice.co  در ارتباط باشید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا