اقتصادیبرترینهای کسب و کار

خرید هوشمندانه: چگونه بهترین قیمت را برای پلاک طلا اسم خود پیدا کنید

انتخاب هوشمندانه گردنبند طلا

انتخاب گردنبند طلا که مناسب با شما باشد و شما تا همیشه آن را دوست داشته باشید، شاید کمی سخت باشد؛ اما باید بدانید که انتخاب و خرید گردنبند طلا یک حرکت هوشمندانه است، زیرا شما در حال انتخاب یک شیء با ارزش و ماندگار هستید که قرار است پس از آن زیبایی و درخشش را برای خود به ارمغان آورید. ما امروز و در این مقاله قرار است در مورد «انتخاب هوشمندانه گردنبند طلا و قیمت پلاک اسم طلا با زنجیر» صحبت کنیم، می‌خواهیم ابتدا یک راهنمای جامع درباره خرید طلا و گردنبند طلا به شما ارائه دهیم و سپس شما را با چند مدل از زیباترین گردنبندهای طلا گالری طلای لیلیوم، آشنا کنیم. پس تا پایان این مقاله با لیلیوم همراه باشید.

خرید گردنبند طلا و انتخاب هوشمندانه آن

گردنبند طلا یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌های طلا است که همیشه جزء گزینه‌های اصلی برای خرید طلا بوده است. حال، خرید و انتخاب آن، به همین راحتی که ما در این جمله بیان کردیم نیست؛ جالب است که بگوییم، انتخاب گردنبند طلا، انتخاب ماندگار خواهد بود. زیرا قرار است شما تا همیشه از آن گردنبند طلا استفاده کنید؛ پس بسیار واجب است که مدل و طرحی را انتخاب کنید که مطمئن باشید تا همیشه دوستش خواهید داشت.

یک نکته بسیار مهم در انتخاب هوشمندانه گردنبند طلا این است که شما خودتان تصمیم نهایی مبنی بر خرید آن را بگیرید. در ادامه در مورد این جمله، بیشتر توضیح خواهیم داد.

انتخاب اولیه گردنبند طلا از پشت ویترین‌های گالری‌های طلا

برای خرید طلا و گردنبند طلا، لازمه آن این است که به بازارهای طلا فروشی رجوع کنید و از پشت ویترین‌ها به دنبال گردنبند طلا دلخواه خود بگردید. برای همین، اولین مرحله در انتخاب هوشمندانه طلا، انتخاب از پشت ویترین‌ها است. باید ببینید، از پشت ویترین کدام گردنبند طلا دلتان را می‌برد و درخشش آن حالتان را بهتر می‌کند.

امتحان کردن گردنبند طلا به دور گردن خودتان و بررسی آن

پس از این که از پشت ویترین‌ها یک گردنبند طلا را برای خرید طلا انتخاب کردید، باید و حتماً آن را از نزدیک ببینید و چه بسا به دور گردن خود امتحان کنید. زیرا ممکن است از نزدیک، آنقدر دوستش نداشته باشید و یا در گردنتان خیلی خوب نباشد. پس برای انتخاب هوشمندانه گردنبند طلا، حتماً این نکته را جدی بگیرید و گردنبند طلا دلخواهتان را از نزدیک بررسی کنید و در گردنتان قرار دهید.

برای خرید گردنبند طلا، مدلی را انتخاب کنید که دوستش داشته باشید…

بسیار اهمیت دارد که شما گردنبند طلایتان را دوست داشته باشید و تا همیشه از دیدنش لذت ببرید. پس، این نکته، مهم‌ترین نکته است؛ زیرا این شما هستید که قرار است از گردنبند طلا استفاده کنید و زیبایی و درخشش آن باید مورد توجه شما باشد و شما دوستش داشته باشید!

نکات مهمی که باید در هنگام پوشیدن یا خرید گردنبند به آن توجه کنید

در این مقاله نمی توان از جایگاه ویژه ای که گردنبند طلا دارد چشم پوشی کرد زیرا وجود آن می تواند ظرافت و جذابیت بی نظیری را برای شما به ارمغان آورد. البته گردنبندهایی که با عیار کم هستند و قیمت نسبتا پایینی دارند نیز دارای ظرافت خاصی هستند که می تواند افراد را به خود جذب کند. از این رو دانستن نکاتی که در مورد خرید گردنبند می باشد می تواند انتخاب را برای شما آسان تر کند.

به سایز گردنبند توجه کنید

در اینجا نکته ای که وجود دارد، سایز این محصول است به طوری که می توانید آن را در مقایسه با گردنبند زنانه با گردنبند مردانه به وضوح مشاهده کنید. بهتر است که در هنگام خرید این محصول اندازه دور گردن خود را کوتاه تر بگیرید و اگر قصد دارید که گردنبندهایی مانند گردنبند کارتیر بخرید باید زنجیر آن را 5 سانتی متر بیشتر از اندازه گردن خود در نظر بگیرید.

زنجیرهایی که خیلی کوتاه هستند برای پلاک گردنبند مروارید مناسب ترند. این گزینه به خصوص برای افرادی که گردن بلند یا باریک دارند نیز بهترین انتخاب خواهد بود. زیرا به آن ها کمک می کند نا جابیت بیشتری داشته باشند. اشخاصی که گردن های کوتاهی دارند باید زنجیری را انتخاب کنند که در حدود 50 الی 60 سانتی متر باشد تا گردن افراد را بلندتر نشان دهد. برای افرادی که گردن متوسطی دارند نیز انتخاب به سلیقه است و خیلی راحت می توانند از بین گزینه های موجود برای خرید گردنبند طرح و سایز مورد نظرشان را انتخاب کنند.

آیا توجه به فرم بدن در هنگام خرید گردنبند اهمیت دارد؟

افرادی که قد کمتر از 165 دارند بهتر است که گردنبند با طول های 40 الی 60 سانتی متر را انتخاب کنند. اگر قد بین 165 الی 175 بود می توانید هر سایزی از زنجیر را که می خواهید انتخاب کنید و برای افرادی که از قد 175 بالاتر هستند نیز انتخاب یک گردنبند بلند مناسب نخواهد بود. البته نه تنها اندازه قد و گردن بلکه فرم و شکل صورت شما نیز می تواند تاثیر بسزایی در انتخاب گردنبند داشته باشد.

به فرم صورت خود برای خرید گردنبند توجه داشته باشید

اگر دارای صورتی گرد هستید باید از گردنبندهایی که چوکر و یا بلند هستند استفاده کنید. اگر صورت بلند یا به اصطلاح زاویه ای دارید باید طول زنجیری که برای خرید گردنبند انتخاب می کنید چیزی حدود 40 الی 45 سانتی متر باشد. گردنبندهای کوتاه یا چوکر ها برای صورت های قلبی شکل نیز انتخاب مناسبی می باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که زنجیرهای بلند چانه شخص را کشیده تر و کمی باریک تر نمایش خواهند داد. گردنبد های لیلیوم را با نمونه برند خارجی گردنبند مقایسه کنید.

گردنبندهای آویز بیشتر برای صورت های گرد، قلبی یا بیضی مناسب هستند. اگر صورت شما گرد است ترجیحا از گردنبندهای آویز بلند که سنگین نیز هستند نیز می توانید استفاده کنید. آویزهای سنگین زنجیر را به سمت پایین می آورند می توانند حالت وی V شکلی را به آن بدهند. اگر گردی صورتتان خیلی زیاد است همانطور که گفته شد می توانید از زنجیرهایی که کمی کوتاه تر هستند استفاده کنید که دارای آویزهای سبک تری می باشند و اگر هم که دارای صورت بیضی شکل هستید می توانید از هر نوع زنجیر را گردنبند با آویزهای مختلف استفاده کنید.

چگونه گردنبند را با لباس متناسب کنیم؟

استفاده از گردنبند اسم یا گردنبند نقره برای روی لباس تاثیر چندانی بر روی زیبایی لباس نخواهد داشت. اما اگر از گردنبند رزین یا گردنبند چوبی برای لباس استفاده کنید بدون شک می توانید یک پوشش بسیار چشم نواز داشته باشید و در جمع خود نمایی کنید. در این بین نیز نمی توان از هماهنگی طول زنجیر یا گردنبند با لباسی که بر تن دارید چشم پوشی کرد.

گردنبند هایی که خیلی کوتاه هستند مانند گردنبند اسم یا گردنبند طلا یا گردنبند نقره و گردنبند مروارید را می توانید با لباس هایی که یقه های معمولی دارند ست کنید و بهتر است که در این میان از گردنبندهایی که 45 سانتی متری هستند نیز بهره بگیرید. در انتخاب کردن لباس نیز گردنبند هایی که دارای طول 50 الی 60 سانتی متری می باشند انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

چگونه گردنبند طلا بخریم؟

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم زمانی که حرف از خرید زیورآلات به خصوص گردنبند می شود نمی توان از طلا چشم پوشی کرد. در صورتی که می خواهید زنجیر و گردنبند از جنس طلا باشد باید به دست ساز بودن یا ماشینی بودن آن دقت کنید تا اجرت و مزد ساخت کمتری از شما دریافت شود. از دیگر موارد مهم دیگری که باید در هنگام خرید گردنبند به خصوص گردنبند طلا مردانه یا گردنبند پسرانه به آن توجه کنید میزان خلوص و عیار آن می باشد. این محصول به دلیل پرمصرف بودن باید از طلایی استفاده شود که مقاومت بالاتری داشته باشد.

هرچند خرید گردنبند طلا مردانه به دلیل مناسب نبودن برای مردان توصیه نمی شود و می توانید به جای آن از گردنبند نقره مردانه استفاده کنید. عیار طلای خالص 24 عیار است و به طبع بسیار نرم است و حتما برای ساخت انواع زیورآلات از آن استفاده می شود. نکته اینجا است که آن را با دیگر آلیاژ ها ترکیب می کنند تا درصد خلوص متفاوتی بدست آید و کیفیت و مقاومت آن نیز افزایش پیدا کند. در هنگام خرید گردنبند طلا باید به اندازه و طول آن نیز توجه داشته باشید.

اگر می خواهید لباس هایی خریداری کنید که یقه بسته هستند بهتر است که از یک گردنبند طلا بلند استفاده کنید تا بر روی لباس قرار بگیرد و با رنگ منحصر به فردی که دارد جلوه بیشتری از خود نشان دهد. در صورتی که می خواهید تنها از یک گردنبند طلا نیز استفاده کنید بهتر است که اندازه آن را ضخیم تر بگیرید و در نهایت می توانید آن را با یک آویز شیک تکمیل کنید. جنس آویز در نظر گرفته شده نیز می تواند از طلا یا سنگ های قیمتی دیگر باشد که زیبایی را چند برابر خواهد کرد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا