اقتصادیبرترینهای کسب و کار

چرا تبلیغات با چاپ ساک دستی ایده مناسبی است؟

کسب وکارها همیشه در جستجوی راه های نوآورانه و جذاب برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود هستند و یکی از روش های آزموده شده که طی دهه ها متداول بوده، استفاده از محصولات تبلیغاتی است. از جاکلیدی گرفته تا تی شرت، هدیه دادن اقلام چاپ شده سفارشی در نمایشگاه ها و رویدادها یا هنگام ملاقات با مشتریان بالقوه جدید، همیشه یک راه موثر برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر بوده است. این روش بدون اینکه هزینه زیادی، چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی، برای کسب و کار داشته باشد توانسته نیاز های بیزنس را پوشش دهد.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی یکی از محبوب ترین گزینه های بازاریابی محصولات در مورد کالاهای مارک دار و برند های معروف هستند. از دهه 1370، استفاده از چاپ ساک دستی کاغذی به عنوان روشی برای بازاریابی برای مشاغل بزرگ و کوچک در تمام صنایع مورد استفاده قرار گرفته است و به لطف اثربخشی آن همچنان مورد استقبال کسب و کارهای مختلف است.

با افزایش حساسیت در مورد استفاده از کیسه های پلاستیکی و فشار مداوم برای زندگی سازگار با محیط زیست، استفاده از ساک قابل استفاده مجدد مانند ساک دستی پارچه ای و ساک کاغذی، بیش از هر زمان دیگری ضروری به نظر می رسد. این بدان معناست که هیچ زمانی بهتر از اکنون برای سرمایه گذاری روی ساک های تبلیغاتی به عنوان ابزاری برای بازاریابی وجود نداشته است. ساک های تبلیغاتی(Promotional bag) به شما کمک می کنند تا محصول خود را بسته بندی کرده و نام تجاری خود را روی آنها چاپ کنید. این ساک ها بسته به نوع کاغذی که از آن ساخته شده اند می توانند تا 4 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. استفاده از شاپینگ بگ تبلیغاتی یک روش لوکس برای ارائه کالا محصولات به مشتری است.

ساک تبلیغاتی؛ یک محصول کاملا مفید

مهمترین چیزی که باید در هنگام زمان سفارش خدمات چاپی در نظر گرفت، این است که چقدر احتمال دارد شخصی گیرنده، آن را نگه دارد و از آن مجدداً استفاده کند. ساک های دستی یک محصول کاربردی هستند که استفاده مداوم از آن برای همه جذاب است. محصولات تبلیغاتی بسیار کمی وجود دارد که برای همه افراد جامعه، بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت، درآمد خانوار، علایق، شغل و غیره مفید باشد.

به نقل از سایت ecoduka، اگر چیزی مفید به مشتریان خود ارائه دهید، آنها احتمالاً نظر مثبت تری نسبت به کسب و کار شما خواهند داشت. طبق آمار، به همین دلیل است که 50٪ از مصرف کنندگان بیشتر از فروشنده ای که یک ساک دستی چاپ شده به آنها داده است، خرید می کنند.

کیسه های چاپ شده تأثیرات زیادی ایجاد می کنند

علاوه بر این، ماهیت اصلی ساک دستی به این معنی است که گستره دید آنها بسیار فراتر از فردی است که از آن استفاده می کند. زیرا همه کسانی که در حین استفاده از ساک دستی با آن شخص روبرو می شوند، برند شما را خواهند دید. برای مثال: خانواده ها در سوپرمارکت، افراد شاغل در زمان رفت و آمد به محل کار و رهگذارن در پاساژ ها و خیابان.

ساک های تبلیغاتی اغلب به عنوان بیلبوردهای تبلیغاتی متحرک و کوچک برای محصول، خدمات یا پیامی که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید، دیده می شود. در واقع، ساک دستی ها در مقایسه با هر محصول تبلیغاتی دیگری، بیشترین تأثیر را ایجاد می کنند. این امر به کسب و کارها این امکان را می دهد تا نام تجاری خود را بدون پرداخت هزینه های اضافه، هر روز به هزاران نفر نمایش دهند.

ساک دستی کاغذی؛ یک روش تبلیغاتی دوستدار محیط زیست

محصولات تبلیغاتی مانند تراکت بعد از مدت کوتاهی پس از تحویل به مخاطب در سطل زباله قرار می گیرند و این بدان معناست که به سرعت راه خود را به محل دفن زباله پیدا می کند، جایی که صدها تا هزار سال طول می کشد تا تجزیه شوند.

بنابراین، هنگام ورود به این بازار، باید به گزینه های پایدارتری نگاه کنید که ساک هاس دستی میتوانند بهترین گزینه برای شما باشند. یک ساک دستی با قابلیت استفاده مجدد می تواند جایگزین دو کیسه خرید یکبار مصرف در هر خرید شود. با احتساب دو خرید در هفته معادل 104 کیسه در سال که از محل دفن زباله نجات می یابد، به همین دلیل است که آنها جایگزین بسیار خوبی برای کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف هستند.

برای اینکه ساک دستی قابل استفاده مجدد باشد، باید از موادی ساخته شود که بادوام باشد تا اطمینان حاصل شود که می تواند در برابر استفاده مداوم و فرسودگی ناشی از حمل مواد غذایی و موارد دیگر مقاومت کند. به همین دلیل است که آنها اغلب با استفاده از موادی مانند پارچه، کاغذ و برزنت ساخته می شوند که تحمل وزن بالای محصول را دارند و طول عمر ساک دستی را افزایش می دهند.

در نتیجه، ساک دستی تبلیغاتی، محصولاتی هستند که مشتری آن ها را برای چندین ماه، حتی چندین سال نگه می دارد و اثری ماندگار بر جای می گذارد و مدت ها پس از تعامل با شما، به عنوان یادآوری دائمی از کسب وکار شما عمل می کند.

طراحی های متنوعی برای ساک های تبلیغاتی وجود دارد

در نهایت این واقعیت ساده وجود دارد که ساک های دستی محصولاتی همه کاره و قابل شخصی سازی هستند که به کسب و کارها امکان می دهند واقعاً نوآور باشند و محصولی را خلق کنند که برای برند یا پیام تجاری آنها مفید باشد. به عنوان مثال، ساک دستی کاغذی با رنگ های متنوع میتوان با رنگ برند مطابقت ایجاد کرد یا می توان آنها را با طراحی سفارشی تولید کرد تا با محصولات و برند شما هماهنگ باشند. برای مثال چاپ ساک دستی برای یک بوتیک یا برند پوشاک که تلاش می کند علاوه بر فروش و ارائه محصول، برای فروشگاه خود تبلیغ هم انجام دهد.

ساک دستی تبلیغاتی همچنین سطح بزرگی (بسته به اندازه کیسه) برای چاپ در اختیار شما قرار می دهد، تا بتوانید مطمئن شوید که پیام شما برای همه کسانی که ممکن است آن را ببینند قابل مشاهده و واضح باشد. برخلاف خودکارها و جاکلیدی ها که فضای محدودی دارند، ساک دستی دست شما را برای طراحی و نمایش پیام باز میگذارد.

البته، هرچه طراحی ساک دستی شما جسورانه تر و خلاقانه تر باشند، تأثیر بهتری از برند روی مشتری میگذارد بنابراین مهم ترین چیز این است که اطمینان حاصل کنید که هنگام سفارش ساک تبلیغاتی، تا جایی که می توانید بیشترین استفاده را از آن ببرید. برای سفارش چاپ ساک دستی و خدمات چاپ و بسته بندی میتوانید به سایت لمون پک مراجعه کنید و یا با شماره 09126857573 تماس بگیرید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا