سایت خرید از ebay در ایران

آشنایی با نحوه خرید از سایت ebay در ایران

نحوه خرید از ebay در ایران با چالش هایی همراه است؛ اما از طریق دایاچنج می‌توانید در کمتر از ده دقیقه و با چند کلیک آنچه نیاز دارید را تهیه کنید.

برای ایران به طور مستقیم امکان‌پذیر نیست.

برای خرید از ایبی در ایران تنها لازم است به این وب سایت‌ها مراجعه کرده و لینک محصول مورد نظر در سایت ایبی را به دایاچنج معرفی نمایید. پس از طی کردن این مراحل قیمت تعیین شده در سایت را به تومان پرداخت کنید تا سفارش شما یه صورت نهایی ثبت شود.

در دایاچنج یک حساب کاربری بسازید و مشخصات خود را برای تایید هویت وارد نمایید تا بتوانید از سایت ایبی محصول مورد نظر را خریداری کنید. توجه داشته باشید که حتماً شماره تلفن و محل دریافت محصول را به درستی وارد سایت کرده تا در هنگام دریافت آن دچار مشکل نشوید. بعد از اتمام خرید در سایت، زمان ارسال آن به شما اعلام می‌شود

خرید از ebay تحویل در ایران کاملا قانونی

همیشه و در هر زمان امنیت مهم‌ترین نکته است که باید برای خریدهای اینترنتی در نظر داشته باشید.. دایاچنج یکی از وب سایت‌های معتبر در این زمینه محسوب می‌شود که به شما امکان خرید ebay در ایران، خرید از ebay ترکیه، خرید از ایبی انگلیس و خرید از ebay آلمان را ارائه می‌دهد. همان‌طور که گفته شد ایبی یک فروشگاه بزرگ جهانی است که در بسیاری از کشورها فعالیت می‌کند.

charsooq.comمنبع:

 

دکمه بازگشت به بالا