بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز شهر مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه با ظرفیت بازدید کرد. هزاران وسیله نقلیه در روز اربعینمهمانزیبیر که در حال ساخت مهمانسرای مرکز مهران و دیدار با اعضای هیات علمی و کارکنان و مستقر در نقطه صفر مرزی پایانه مرزی مهران است، بر لزوم بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد. زائران به ویژه در ایام اربعین.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران نیز گفت: کربلا در ایام اربعین ایلام و مهران به عنوان دروازه ورود به آستان های عظمت و پیشانی ایران زمین میزبان میلیون ها عاشق و عاشق خواهد بود و در این ایام دانشگاه آزاد اسلامی ایلام وام با تمامی امکانات در خدمت شما عزیزان می باشد. زائران اربعین.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، دستور کار این دانشگاه حل مشکلات استان ایلام و با نگاه بلند استاندار شایسته ایلام و سایر نهادها و ادارات است. نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان بیش از پیش پررنگ خواهد شد.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

ناصری خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین (ع) در روز اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه بلند و انقلابی دکتر دکتر به کار خود ادامه خواهد داد. طهرانچی.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در روز اربعین در کنار سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی خواهد بود که به مردم خدمت خواهند کرد، ادامه داد: تاکید طهرانچی بر حضور پررنگ دانشگاه در ایام اربعین به عنوان یک دانشگاه انقلابی برای حل مشکل استان ایلام است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اربعین موجب ارتقای جایگاه معنوی و توسعه این استان می شود و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای از زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار اظهار داشت: مدیریت انقلابی دکتر. طهرانچی منجر به تحول و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین ابروی نظام است و این روزها شهر 20 هزار نفری مهران میزبان زائران میلیونی است در حالی که همه باید پای کار بیایند و مردم ایلام و مهران در اربعین امسال حماسه خواهند بود.

وی تصریح کرد: مطمئن هستم که مدیریت جهادی و انقلابی دکتر. طهرانچی و دانشگاه آزاد اسلامی دستیار استان ایلام در ایام اربعین هستند.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

زیرساخت های شهر مهران برای حضور میلیونی بازدیدکننده در حال تکمیل است

فرماندار مهران نیز گفت: با تلاش دو جلسه ستاد اربعین کشور در مهران برگزار شد و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام بر امور نظارت دارند و امسال با توجه به تعداد زائران و خدمات رسانی، خدمات رسانی بهتر و بیشتر انجام خواهد شد. فراهم شود.”

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مهران در تلاش است و استان ایلام انتظار همکاری و ارسال امکانات دانشگاه آزاد اسلامی را برای خدمت رسانی به زوار دارد.

وی بیان کرد: زمینه لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای کمک به توسعه شهرستان و طراحان پژوهشی و علمی مهیا است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه انقلابی بهتر است و برای هر فعالیت و اقدامی باید پیوست علمی و فرهنگی تعریف شود.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا