رویدادها

توصیه‌های رادان به زائران در پیاده روی اربعین

اخبار ما/خوزستان فرمانده کل انتظامی کشور در مرز چذابه گفت: شتاب‌زدگی در رسیدن به نقطه صفر مرزی، لازم نیست و پیش‌بینی شده است زائران در ایستگاه‌های مختلف استراحت کنند تا بتوانند با آرامش خاطر برای سفر اربعین آماده شوند.

سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز توفیق حاصل شد تا در مرز چذابه و محل عبور زائران اباعبدالله الحسین(ع) حضور پیدا کنیم و از نزدیک پیشرفت کارها را ببینیم.

به گزارش اخبار ما، وی ادامه داد: پیشرفتی که در مجموعه کارها برای آماده سازی مسیری توام با آرامش و آسایش و ایمن بودن برای مردم انجام شده به همت همه دوستان در استانداری، شهرداری، ادارات خدماتی و همچنین مرزبانی و فرمانده انتظامی استان خوزستان انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خوشبختانه در این مرز هم تعداد گیت‌های تردد زوار چند برابر شده یعنی سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود چند برابر شده است و امیدواریم بتواند رضایت زوار و مردم عزیز را فراهم کند.

وی ادامه داد: خبر خوبی در رابطه با گذرنامه عادی داریم و آن اینکه دو سال تمدید شده است یعنی گذرنامه‌هایی که در سال ۱۴۰۰ تاریخش به اتمام رسیده است، تمدید می‌شوند.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت در هر دو مرز شلمچه و چذابه همه مجموعه‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند خادمان خوبی برای زوار باشند.

سردار رادان در پایان توصیه کرد: شتاب‌زدگی در رسیدن به نقطه صفر مرزی زیاد لازم نیست و پیش‌بینی شده است زائران در ایستگاه‌های مختلف استراحت کنند تا بتوانند با آرامش خاطر برای سفر اربعین آماده شوند.

انتهای پیام

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا