رویدادها

توضیح معاون دادگستری گیلان درباره قتل دختر ۱۳ ساله؛ قربانی تعصب پدر شد

آفتاب نیوز:

جان احمد آقایی جزئیات این ماجرا را توضیح داد: در 18 ماه مه ، این دختر 13 ساله با قصد عروس از خانه با عروس فرار کرد و یک روز بعد ، پدر این دختر شکایتی را تحت عنوان آدم ربایی در دادگاه شهر آستارا تشکیل داد.

وی ادامه داد: این پرونده حتی پس از دستگیری مرد جوان در دستور کار دادستانی تحقیق قرار می گیرد؛ وی به مدت 24 ساعت در بازداشت بود.

معاون دادگستری گیلان در مورد قتل دختر 13 ساله توضیح داد؛ او به تعصب پدر افتاد

وی توضیح داد: با اعلام دادستانی؛ پدر و مادر و نزدیکان دختر به دادسرا می روند و از او بازجویی می کنند ، و بازپرس می بیند که پدر ظاهراً اشتباه دختر را با مهربانی و استغفار بخشیده است. او دختر را به خانواده اش تحویل می دهد.

خداوند خاطرنشان كرد: پدر دختر با مهربانی كه نشان می دهد اعتماد كنكور را جلب می كند و به همین دلیل امتحان كننده تحویل خود را به خانواده تضمین می كند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم گیلان گفت: “پس از تحویل کودک به خانواده ، آنها شب را در خانه یكی از اقوام در آستارا می گذرانند و روز دیگر ، وقتی دختر در غروب آفتاب خوابیده بود ، به روستای خود باز می گردند.” پدر دختر را با دو ضربه داسی به گردن می کشد.

وی افزود: بلافاصله پس از این اقدام ، پدر دختر از کار خود پشیمان می شود و از خانه خارج می شود و درخواست کمک می کند ، اما بی فایده است. پذیرفته نیست ، او خودش را می کشد.

معاون وزیر پیشگیری از وقوع جرم گیلان افزود: پدر این دختر در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و دادسرا در حال تحقیق در مورد پرونده ای است که رابطه ای غیرقانونی و آدم ربایی دارد.

وی گفت: والدین باید به نیازهای روانی ، عاطفی و روانی فرزندان خود به ویژه در دوران بلوغ توجه کنند. به دلیل عدم آگاهی والدین از روشهای آموزشی ، هیچ تأثیری غیر از رکود فکری حاصل نمی شود و متأسفانه این رکود گاهی منجر به تعصبات سرکوبگرانه می شود و در نتیجه چنین خشونت رخ می دهد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا