بین الملل

جهان ادعاهای پمپئو علیه ایران را باور نمی‌کند

عمران خان در پاسخ به ادعاهای ایالات متحده علیه ایران ؛

به گزارش گروه خبرگزاری بین المللی آنا ، عمران خان جمعه شب در مصاحبه با شبکه خبری BOL پاکستان تأکید کرد که اتهامات پمپ علیه جمهوری اسلامی ایران و پیوندهای آن با القاعده هرگز معتبر نبوده و جهان چنین اظهاراتی را قبول ندارد.

وی افزود: پمپئو اصولاً به آخر خط رسیده و دوره ماموریت دولت فعلی در ایالات متحده به پایان رسیده است. با این حال اتهامات وی بسیار خطرناک است و هدف اصلی آنها جلب رضایت صهیونیست ها است.

نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: شکی نیست که پمپئو برای جلب رضایت اسرائیل چنین اتهاماتی بی اساس علیه ایران وارد می کند ، البته ممکن است او برای انتخابات 2024 آماده شود و برای این منظور از لابی صهیونیست ها حمایت کند.

وی تأکید کرد: فقط اسرائیل در منطقه در تلاش برای تضعیف ایران است. هیچ کشوری مانند ایران در موضع مقاومت قرار نگرفته و روی پاهای خود قرار دارد. به همین دلیل ایالات متحده در تلاش است تا پس از سوریه و عراق در ایران ناآرامی ایجاد کند.

عمران خان افزود: متأسفانه تمام سیاست های وزیر خارجه دولت ترامپ معطوف به جلب رضایت رژیم صهیونیستی است.

پمپئو ، وزیر امور خارجه ایالات متحده اخیراً ادعا کرد که ایران در برنامه ریزی حملات در 11 سپتامبر کمک کرده و جمهوری اسلامی ایران ستاد جدید القاعده است ، ایران هراسی و ادعاهای دروغین علیه کشور ما را ادامه می دهد.

محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی اساس پمپئو مبنی بر ارتباط ایران با القاعده گفت: “کسی اشتباه نمی کند. همه تروریست های 11 سپتامبر از کشورهای مورد علاقه مایک پمپئو در خاورمیانه بودند ، هیچ یک از آنها “

انتهای پیام /

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا