بین الملل

آتش‌سوزی‌های آمریکا خبر از جنگ سایبری می‌دهند؟/ اتهام‌زنی‌های تل‌آویو علیه تهران

براساس بیانیه گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، خبرگزاری “المیادین” در گزارشی در مورد آتش سوزی های اخیر در ایالات متحده نوشت: “آتش سوزی های متوالی در ایالات متحده ، واشنگتن را وادار كرد كه انگشت خود را به سمت چین و ایران بكشد ، زیرا در امكانات آمریكا آتش گرفتند. اسرائیل همچنین با هدف ضربه زدن به ایران در این امکانات سرمایه گذاری کرده است. با توجه به توسعه و ظهور اتهامات ، سوالات و ابهامات بسیاری بوجود آمده است که باعث افزایش تشدید تنش ها در عرصه بین المللی می شود.


بیشتر بخوانید:

آتش سوزی گسترده در یک کارخانه شیمیایی ایالات متحده + ویدئو


براساس این گزارش ، آتش سوزی های سریالی در ایالات متحده ، که جدیدترین آنها آتش سوزی بزرگ در یک کارخانه شیمیایی در آتلانتا بوده است ، در گیاهانی رخ داده است که روی ترکیبات قابل اشتعال کار می کنند و از آن برای ساخت مواد منفجره ، موشک و سوخت استفاده می شود. او اسرارآمیز است پیش از این حادثه چندین آتش سوزی دیگر در مراکز مهم ایالات متحده از جمله راه آهن ایندیانا و نیروگاه ایالتی رخ داده است. به این امر باید انفجار و آتش سوزی کشتی غول پیکر آمریکایی در پایگاه سن دیگو اضافه شود.

آتش سوزی یک ناو هواپیمابر آمریکایی

آتش سوزی یک ناو هواپیمابر آمریکایی

این گزارش می افزاید: این آتش سوزی ها منجر به گمانه زنی ها و تحلیل های گسترده شده است و برخی از اتهامات در چین و ایران کنار گذاشته شده است. تحلیل اصلی بر این احتمال تأکید دارد که آتش سوزی ها می تواند نتیجه “جنگ سایبری” مخفی بین ایران و چین علیه ایالات متحده و متحدان آن باشد. علاوه بر این ، گمانه زنی هایی وجود دارد که اسرائیل درگیر در چراغ سبز آمریکا برای آتش سوزی و برخی حملات سایبری علیه چندین نقطه در ایران است.

المیادین نوشت: سردار اسماعیل قانی ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران ، واشنگتن و تل آویو را مقصر این اتفاقات دانست و گفت که آنها روزهای سختی را پشت سر خواهند گذاشت. از طرف دیگر تل آویو بارها و بارها تهران را به حملات سایبری به تأسیسات حساس اسرائیل متهم کرده است.

رویدادهای اخیر در ایالات متحده و ایران می گوید که جنگ پنهانی بین تهران و واشنگتن و متحدانش درگیر شده است.

براساس یک وب سایت به زبان عربی ، تل آویو به دلیل تلاش برای کنترل منطقه بنزین ، آب و نیروگاه ها ، اتهامات خود را علیه تهران مطرح می کند و ایران تنها مانع رسیدن رژیم صهیونیستی به هدف خود است. از طرف دیگر ، رژیم صهیونیستی موضوع حملات سایبری ادعا را مطرح می کند زیرا به مردم منطقه تحریک می کند که تل آویو می تواند با خیال راحت کنترل حملات سایبری در منطقه را کنترل کند.

انتهای پیام / 4033 /

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا