رویدادها

دستگیری اعضای اصلی شبکه قاچاق مواد مخدر در کشور

آفتاب‌‌نیوز :

سردار ایرج کاکاوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با تاکید فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برخورد جدی با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، امسال اولویت اصلی اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر، مبارزه قاطع و همه جانبه با باند‌ها و گروه‌های مسلحانه حمل و قاچاق مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پلیس پس از چند ماه اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ضربه سنگینی به دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که در مرز‌های شرقی کشور فعالیت داشتند، وارد کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این دو باند محموله‌های عمده مواد مخدر را از کشور افغانستان به صورت مسلحانه به داخل کشور وارد کرده و از طریق کویر به استان‌های مرکزی کشور منتقل می‌کردند.

سردار کاکاوند افزود: این شبکه مواد مخدر به سرکردگی یک شرور معروف در استان سیستان و بلوچستان که سابقه قاچاق مواد مخدر از آن سوی مرز‌ها به داخل کشور را داشت، اقدام به قاچاق می‌کردند.

وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس، علاوه بر دستگیری سرکرده شبکه و ۶ نفر از عناصر اصلی دیگر، ۳۷ نفر از مرتبطین شبکه در چند استان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در چند مرحله عملیات پلیسی، بیش از ۵ تن انواع مواد مخدر از جمله تریاک، شیشه، هروئین و مواد صنعتی به همراه ۷ قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین و ۳۰ دستگاه خودرو از متهمان کشف و توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه اموال قاچاقچیان به ارزش حدود ۳۰۰ میلیارد تومان شناسایی شد، گفت: پلیس علاوه بر برخورد جدی با خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر، همواره به دنبال ضربه به عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر است.

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا