رویدادها

دستگیری ۱۰۱۱ سارق حرفه‌ای در طرح‌های رعد و کاشف

فرمانده شورای پلیس تهران از دستگیری 736 متهم در تندر 46 و 275 سارق حرفه ای و باتجربه در طرح کاشف خبر داد.

به گزارش اخبار ما ، سردار حسین رحیمی با تشریح دستاوردهای دو طرح پلیس تندر و دیسکاوری تهران که به طور همزمان در حال اجرا بود ، گفت: این دو طرح عملیاتی در پلیس پیشگیری و آگاهی اجرا شد. رویکرد طرح رعد و برق در مورد مجرمان در منطقه هر ایستگاه پلیس اعمال می شود و طرح کاشف با باندها و گروه هایی از سارقان حرفه ای و مجرمان باتجربه سرو کار دارد.
وی با اشاره به اینکه با اجرای 260 حکم از طرح رعد 736 نفر دستگیر و 45 باند که اقدام به سرقت می کردند منهدم شد ، گفت: در این طرح بیش از 4384 مورد سرقت کشف شده و 702 مورد سرقت مختومه شد.
رحیمی با تأکید بر اینکه ارزش املاک کشف شده 35 میلیارد تومان است ، گفت: 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شد.
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه 275 سارق باتجربه و حرفه ای در طرح کاشف دستگیر شدند ، گفت: مجرمان دستگیر شده در جرائمی از جمله سرقت مسلحانه ، تجاوز به عنف ، قتل و غیره دست داشتند و این افراد در قالب 75 باند بودند فعال و از آن 2537 مورد اموال مسروقه کشف شد.
رئیس پلیس تهران گفت: از طریق برنامه های پایتخت برای برقراری امنیت و صلح در پایتخت به طور مستمر اجرا می شود و با مجرمان برخورد قاطع می شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد تأثیر خاموشی در مسائل امنیتی پایتخت گفت: ما هیچ مشکلی امنیتی نداریم زیرا از قبل می دانستیم چنین اتفاقاتی رخ خواهد داد ، بنابراین پیش بینی کامل کردیم.
وی از استفاده مأموران واحد مددکاری و مأموران پلیس برای کمک به پلیس راهنمایی و رانندگی و برنامه در تقاطع های مهم خبر داد و گفت: ما برای کمک به پلیس راهنمایی و رانندگی پریدیم و در آن تقاطع ها مستقر هستیم.
فرمانده انتظامی تهران با اشاره به اینکه تلاش ها و فعالیت های افسران پلیس چه در شب و چه در روز در خصوص جداسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی از شبکه برق محلات بیش از گذشته افزایش یافته است ، گفت: ما در این باره با دوستان شهرداری صحبت کردیم. چراغ راهنمایی فکر می کند من می توانم مشکل را به صورت برق اضطراری یا برق خورشیدی حل کنم.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا