بین الملل

دیدار رئیس رژیم صهیونیستی با «بن زاید» در ابوظبی+عکس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ما، اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در جریان سفر به امارات با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

در حالی که تحرکات و سفرهای مقامات رژیم صهیونیستی و امارات پس از توافق عادی سازی ادامه دارد، رئیس جمهور رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (امروز) به ابوظبی رفت و با مقامات اماراتی دیدار کرد.

به گزارش رسانه ها و منابع خبری اسرائیل، اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور اسرائیل که ساعاتی پیش در فرودگاه ابوظبی مورد استقبال وزیر امور خارجه امارات قرار گرفت، با محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی نیز دیداری دوجانبه داشته است.

هرتزوگ پیش از ترک تل‌آویو به مقصد امارات در توئیتی نوشت که سفرش به این کشور عربی خلیج فارس «تاریخی» است و از محمد بن زاید، وارث تاج و تخت ابوظبی، به خاطر دعوت از وی برای دیدار تشکر کرد.

سفر این مقام عالی رتبه رژیم اشغالگر قدس به امارات متحده عربی و پذیرایی از مقامات این کشور از جمله محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی در شرایطی صورت گرفت که دو طرف در روز گذشته با یکدیگر دیدار کردند. 25 سپتامبر. ، 2016. سپس ایالات متحده توافق نامه ای را در مورد عادی سازی روابط امضا کرد.

کمیته های مقاومت فلسطین امروز یکشنبه سفر اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور اسرائیل به امارات را خنجری برای مردم فلسطین توصیف کردند.

تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای تاکید کرد که این سفر و همچنین خنجری که در تاریخ امت اسلامی وارد شده، اشتباه بزرگی بوده که رژیم صهیونیستی را به جنایات بیشتر علیه ملت فلسطین مشروعیت بخشیده و ترغیب کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی از این سفرها با هدف عادی سازی برای مشروعیت بخشیدن به اشغال ظالمانه سرزمین فلسطین استفاده می کند… ملت های عربی و اسلامی باید صدای خود را علیه عادی سازی بلند کنند. عادی سازی که خیانت به مسائل فلسطین، بیت المقدس و مسجد الاقصی است.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا