بین الملل

مهلت یک هفته‌ای گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

گروه های مقاومت فلسطین یک هفته به رژیم صهیونیستی احترام گذاشتند تا پیش از تشکیل دولت جدید برای ایجاد اوضاع در نوار غزه به توافق برسند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، روزنامه لبنان “الاخبار” به نقل از برخی منابع گفت: حماس و جنبش های جهادی اسلامی ، بارها در روزهای اخیر بارها از مقامات مصری خواسته اند تا دوباره موضع رژیم صهیونیستی را در مورد اوضاع بررسی کنند. در مورد غزه بحث شد.

این منابع تأکید کردند که مصر به گروههای مقاومت فلسطین اطمینان داده است که رژیم جدید صهیونیستی به توافق نامه های رسیده برای آرامش اوضاع پایبند خواهد بود.

مقاومت فلسطین هشدار می دهد که رژیم صهیونیستی با تأخیرهای غیرقابل توجیه در رسیدن به بسته کمک های قطری برای جمعیت غزه ، سعی در تشدید تنش ها و درگیری ها دارد و هشدار می دهد که به تعویق انداختن رژیم صهیونیستی پاسخ تند و واضحی خواهد داد و از تمام ابزار و اهرم های فشار خود استفاده می کند. مناطق مرزی برای این منظور استفاده می شود.

در همین حال ، برخی منابع مقاومت فاش کرده اند که هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیلی بار دیگر بر فراز نوار غزه پرواز می کنند و اخیراً هواپیماهای بدون سرنشین حامل موشک را نیز مشاهده کرده اند.

مقاومت فلسطین در روزهای اخیر سطح آمادگی نیروهای خود را برای مقاومت در برابر هرگونه حمله رژیم صهیونیستی بالا برده است.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا