عمومی

شروع به کار گوشی های شیائومی

شرکت شیائومی که در سال ۲۰۱۰ به عنوان استارتاپ کوچکی با هدف طراحی و تولید گوشی های بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت شروع کرد، اکنون یکی از مطرح ترین تولید کنندگان گوشی هوشمند در دنیا به شمار می آید.

قیمت پایین و کیفیت بالا باعث شد که گوشی های شیائومی، فروش بسیار خوبی را تجربه کنند. بعد از این که شیائومی موفقیت بسیار بزرگی را در زمینه گوشی کسب کرد، فعالیت خود را در زمینه های دیگری چون لوازم جانبی، ساعت هوشمند، اسپیکر، هدفون، لپ تاپ و … شروع کرد.

در حال حاضر تعداد و تنوع گوشی های شیائومی بسیار زیاد می باشد که ممکن است انتخاب و خرید را برای شما، دشوار سازد. از این رو سعی نموده ایم، با گردآوری نقد و بررسی گوشیها و ارائه پایینترین قیمت، روند خرید گوشی های شیائومی را برای شما آسانتر نماییم.

خرید گوشی شیائومی از لحاظ تاریخچه

همه چیز از سال 2010 شروع شد. افرادی که سابقه همکاری با ابرقدرتهایی همچون مایکروسافت و موتورولا را داشتند، با ریتم آرام و بدون هیاهو، شرکت چینی «شیائومی» را تاسیس کردند که معنای پنهان آن مأموریت غیرممکن بود.

با گذشت زمان و پیشرفت برند شیائومی در حوزه تکنولوژی های هوشمند، در کنار برچسب قیمت مناسبی که روی محصولاتش داشت، کم کم بر سر زبان ها افتاد و ثابت کرد که هیچ ماموریت غیرممکنی وجود ندارد. جالب است بدانید که این کمپانی تنها پس از چند ماه رابط کاربری اختصاصی خود یعنی MIUI را با الهام گیری از رابط کاربری سامسونگ روی موبایلهای خود تعبیه کرد.

سال 2011، اولین موبایل هوشمند شیائومی به نام Mi One رونمایی شد تا این کمپانی به صورت علنی اعلام کند به این زودی ها، عزم رفتن ندارد! البته این سرازیری پیشرفت تا سال 2017 ادامه داشت. سال 2017 نقطه عطفی در سرگذشت این برند محسوب می شود چرا که در این سال، شیائومی آب پاکی روی دست رقبای قدرتمند خود ریخت و جایگاه خود را به عنوان پنجمین تولید کننده موبایل هوشمند در جهان، به صورت رسمی به ثبت رساند. ناگفته نماند بهترین گوشی های شیائومی را می توانید در www.mimalls.ir  بیابید که مرکز انواع محصولات شیائومی هستش و من همیشه به اونجا مراجعه می کنم.

عمر گوشی های شیائومی چقدر است؟

متوسط ​​عمر تلفن های Redmi و Mi شیائومی بین 5-7 سال است. تلفن از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. با استفاده ایمن و عادی طولانی مدت خواهد ماند. شیائومی احتمالاً با استفاده خشن و افراطی برای مدت 3-4 سال همواره کار می کند.

موارد استثنایی وجود دارد که باید برای طول عمر تلفن در نظر گرفته شود. این موارد مثل به زمین افتادن گوشی، عمبکرد بد شارژر و سایر اتفاقات که منجر به خرابی ناگهانی است می شود. برای موارد استثنایی فوق، ممکن است تلفن شما مدت طولانی کار نکند. بنابراین، سعی کنید برای تجربه یا سرگرمی از این اقدامات جلوگیری کنید.

نشانه های خراب شدن گوشی چیست؟

باتری تلفن به سرعت تمام می شود، صفحه لمسی به درستی کار نمی کند، تلفن مجدداً راه اندازی می شود یا خراب می شود، گرم شدن بیش از حد، کند شدن روند کار، کار نکردن درست دوربین، مشکلات شبکه و مشکلات تماس از علائم احتمالی است که نشانگر تعویض تلفن است. اگر بعد از 3 تا 4 سال استفاده از تلفن، مرتباً با مشکلات بالا روبرو می شوید، تلفن شما نشان دهنده جایگزینی است.

گوشی Mi Mix 3

در قلب این گوشی از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده شده که قدرتمندترین تراشه فعلی شرکت کوالکام به شمار می رود و یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای فوق قدرتمند دارد. گوشی از نظر رم شامل دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی می شود و از نظر حافظه داخلی ظرفیت های مختلف 64، 128 و 256 گیگابایتی را ارائه می کند.

لازم به اشاره است که این گوشی از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند و راهی برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات آن وجود ندارد. دوربین اصلی شیائومی Mi 8 از دو لنز 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن هم یک لنز 20 مگاپیکسلی دارد.

بهره مندی از اسکنر انگشت، پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره مبتنی بر اینفرارد و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی های می میکس 3 شیائومی هستند. بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین گوشی پرچمدار شیائومی هستید، مطمئنا می میکس 3 هم می تواند از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان باشد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا