اقتصادیبرترینهای کسب و کار

نحوه اتصال گوشی به مانیتور ام وی ام x22

قیمت خرید فروش لوازم یدکی ام وی ام X22

 ام وی ام X22 یکی از مدل‌ های محبوب و پرطرفدار شرکت ام وی ام است که توسط مدیران تیم با افتخار عرضه می‌شود. این خودرو در دستهٔ خودروهای شهری و خانوادگی قرار می‌گیرد و با طراحی زیبا، امکانات جذاب و قابلیت‌ های فنی برتر خود، توانسته است مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گیرد. در ارائه لوازم یدکی ام وی ام X22، مدیران تیم بر این اصل تمرکز دارند که بهترین و با کیفیت‌ ترین قطعات و لوازم یدکی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند.

 با انتخاب مدیران تیم به عنوان منبع خرید لوازم یدکی ام وی ام اصل، مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل به خودروی خود نگاه کنند و با خیالی آسوده، قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنند. ارائه قطعات اصلی و با کیفیت به همراه خدمات و پشتیبانی مناسب، از ویژگی‌ های برجسته این تیم است که مشتریان را در خرید و استفاده از لوازم یدکی ام وی ام X22 همراهی می‌کند.

مزایای اتصال مانیتور خودرو به اینترنت

اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق usb با اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق یو اس بی می‌توانید از مزایای زیر بهره مند شوید :

می‌دانید که پاسخ دادن به پیام ها با گوشی حین رانندگی امری بسیار خطرناک است که می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به سرنشینان خودرو وارد کند. با اتصال گوشی به مانیتور خودرو، می‌توانید با پیام های آماده مثل ( نمی‌توانم در حال حاضر صحبت کنم ) به مخاطبتان پاسخ دهید و یا با اپلیکیشن های مخصوص به صورت صوتی به مخاطبان پاسخ دهید.

– پیدا کردن پمپ بنزین

مسیریابی نزدیکترین پمپ بنزین به شما یکی دیگر از امکاناتی است که اتصال مانیتور خودرو به گوشی تلفن همراه از طریق یو اس بی یا به صورت وایرلس فراهم می‌کند. این قابلیت به خصوص در زمان های اضطراری کمک زیادی به شما خواهد کرد.

– پیشبینی وضعیت ترافیک و مسیریابی

با اتصال مانیتور خودرو به اینترنت و تلفن همراه می‌توانید مسیر خود را در هر کجای دنیا که هستید پیدا کنید. همچنین اطلاع از وضعیت ترافیک، تصادف، بسته شدن راه ها و … قابلیت دیگر استفاده از نقشه های پیشرفته مسیریاب است که از طریق اتصال مانیتور ماشین به تلفن همراه و اینترنت میسر می‌شود.

مزیت اصلی خرید لوازم یدکی ام وی ام اصل از مدیران تیم، در دسترسی آسان و سریع به لوازم اصلی و با کیفیت است. با داشتن شبکه توزیع گسترده، مشتریان می‌توانند به راحتی لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن آنها را دریافت کنند. همچنین، مدیران تیم از ضمانت اصالت محصولات خود اطمینان می‌دهند و در صورت وجود هر گونه مشکل، پشتیبانی و خدمات پس از فروش حرفه‌ ای را فراهم می‌کنند. پیشنهاد ویژه : در صورتی که قصد خرید  و پخش فابریک برای اتومبیل خود را دارید می توانید با مراجعه به لینک های زیر از محصولات زیر دیدن کنید :

میرورلینک چیست؟

حتما برایتان پیش امده است که بخواهید اسکرین گوشی تلفن همراه یا تبلت خود را روی مانیتور های بزرگتر ببینید. میرورلینک در واقع امکان نمایش تصاویر تلفن همراه و گوشی های هوشمند در مانیتور است. در ابتدا، فقط بعضی از برنامه ها امکان میرورلینک داشتند و این امکان برای تمام اپ های گوشی و تبلت میسر نبود.

اما با گذر زمان این امکان برای تمام اسکرین گوشی های هوشمند و تبلت ها به وجود امد و اکنون محدودیتی در نرم افزار ها وجود ندارد. در ابتدای کار، انتقال تصویر موبایل به مانیتور از طریق کابل USB امکان پذیر بود و برای نمایش تصاویر موبایل روی مانیتور باید حتما از سیم رابط آن استفاده می‌کردید.

اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی می‌توانید از طریق وای فای و بلوتوث نیز این ارتباط را برقرار نمایید. تقریبا همه گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند می‌توانند از قابلیت میرور لینک استفاده کنند.

پس در واقع میرور لینک به سیستمی گفته می‌شود که از طریق آن می‌توانید با استفاده از کابل یو اس بی و یا بدون آن و با استفاده از وای فای و بلوتوث، گوشی خود را به مانیتور خودرو وصل کنید و اطلاعات آن را روی مانیتور نمایش دهید.

نمایش محتویات گوشی در مانیتور

همان طور که گفته شد، برای اتصال گوشی های اندروید به مانیتور کامپیوتر مشکلی نخواهید داشت. اما سوال بسیاری از شما شاید این باشد که آیا اپل هم از میرور لینک پشتیبانی می‌کند ؟

برای اتصال ایفون و ایپد به مانیتور ماشین، باید از راهکارهای مخصوص به خود استفاده کنید. انتقال تصاویر از ایفون به مانیتور خودرو امکان پذیر است اما مثل گوشی های اندروید، امکان کنترل گوشی با صفحه مانیتور ماشین را نخواهید داشت.

برای میرور کردن گوشی ایفون با مانیتور خودرو باید از ترفندهای مخصوص خود اپل استفاده کنید و با استفاده از دانگل های جدا و یا مانیتورهایی با دانگل وای فای گوشی اپل را به مانیتور ها وصل کنید.

تبدیل گوشی به مانیتور ماشین

اگر گوشی تلفن هوشمندی در منزل دارید که نه قابلیت فروش دارد و نه از آن استفاده خاصی می‌کنید می‌تواند به یک مانیتور ماشین تبدیل شود.استند های مخصوص نگهداری گوشی در خودرو را خریداری کرده و با نصب اپلیکیشن های مورد نیازتان روی گوشی، خود آن را به یک مانیتور کارامد تبدیل کنید که قابلیت پاسخگویی به تماس ها، مسیریابی، پخش موسیقی و … را دارد.

تبدیل تبلت به ضبط ماشین

اگر جزو دسته افرادی هستید که گوش کردن به موسیقی در حین رانندگی برایتان جزو الزامات محسوب می‌شود. قطعا حداقل یک بار در وب سایت های فروشگاهی دنبال یک دستگاه پخش موسیقی خوب گشته اید. دستگاه های پر قدرتی برای این کار در بازار عرضه شده اند که به امکاناتی فوق العاده دسترسی دارند و به صورت کاملا مناسبی در خودرو نصب می‌شوند که نمایی زیبا هم داشته باشد. اما مشکلی که متوجه این دستگاه های پخش است، قیمت بالای آن هاست که شاید شما را از خریدن آن ها به طور کلی منصرف کند.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای پخش حرفه ای موسیقی انجام دهید، نصب تبلت به جای ضبط ماشین است. با نصب تبلت و یک اسپیکر پرقدرت که به تبلت وصل می‌شود می‌توانید به راحتی فایل های موسیفی خود را مدیریت و پخش نمایید و از گوش دادن بهراه‌های زیادی برای اتصال گوشی به مانیتور خودرو وجود دارد که بسته به هدف شما از اتصال، پخش و مانیتور خودرو شما یا محدودیت‌های دسترسی به هر کدام، انتخاب روش اتصال متغیر است.

اگر شما هم به‌دنبال اتصال تلفن همراه به سیستم صوتی تصویری خودرو هستید، در ادامه‌ی این مقاله با  همراه باشید تا کاربردی‌ترین روش‌های اتصال گوشی به مانیتور  را به شما معرفی کنیم. در ارائه لوازم یدکی ام وی ام x22 ، مدیران تیم بر این اصل تمرکز دارند که بهترین و با کیفیت‌ ترین قطعات و لوازم یدکی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند.

اتصال تلفن همراه به مانیتور خودرو :1. Bluetooth (بلوتوث) :ویژگی‎های اتصال بلوتوث :2. USB (یو اس بی) :ویژگی های اتصال USB :3. Wi-Fi (وای فای) ویژگی‌های اتصال WIFI :4. Mirror Link (میرور لینک) :ویژگی‌های اتصال میرور لینک :

اتصال تلفن همراه به مانیتور خودرو :

همانطور که در بالا اشاره کردیم، اتصال تلفن همراه به مانیتور  یا سیستم صوتی تصویری خودرو بسته به نوع تلفن همراه و نوع پخش خودرو شما از طریق یک یا چند مورد از گزینه‌های زیر امکانپذیر است.

  1.  USB(یواس‌بی)
  2. BLUETOOTH(بلوتوث)
  3. WIFI(وایفای)
  4. MIRROR LINK(میرورلینک)
  1. Bluetooth (بلوتوث) :

یکی دیگر از راه‌های اتصال گوشی به مانیتور خودرو از طریق بلوتوث است. بلوتوث یک پروتکل ارتباطی بی‌سیم است که به دستگاهایی مانند تلفن همراه  و  پخش خودرو  اجازه می‌دهد تا داده‌های خود  را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. بلوتوث قابلیتی است که در اکثر پخش‌های فابریک کارخانه و پخش‌های سفارشی موجود است و به خودروی خاصی محدود نمی‌شود.

این قابلیت به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا حدفاصل ۱۰ متری با سایر دستگاه‌ها  ارتباط برقرار کنند و همین موضوع بلوتوث را برای ایجاد شبکه‌های شخصی و کوچک در داخل خودرو‌ها ایده‌آل کرده است.

ویژگی‎های اتصال بلوتوث :

  • تماس تلفنی :  با استفاده از یک هندزفری بلوتوث یا میکروفون داخلی و بلندگوهای داخل خودرو،  امکان برقراری  تماس و مکالمه تلفنی می‌دهد.
  • پخش صدا :  امکان پخش و انتقال صدا از تلفن همراه به مانیتور یا ضبط خودرو  دارد.
  • کنترل از  راه دور : اجازه کنترل از راه دور  برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های خاص داخل تلفن همراه، بدون در دست گرفتن آن و تنها از طریق مانیتور  خودرو را فراهم می‌نماید.
  • دسترسی به اطلاعات تماس: این قابلیت به شما این  امکان را می‌دهد تا شماره تلفن‌ها و اطلاعات تماس مخاطبین داخل تلفن همراه خود را روی پخش خودرو بیاورید.
  1. USB (یو اس بی) :

این درگاه انتقال صدا را دیجیتال به دیجیتال ارسال می‌کند و اتلاف کیفیت صدا ندارد؛ اما از صدای فرکانس با برد بالا پشتیبانی نمی‌کند. اتصال آن تنها با کابل USB میسر می‌شود و دسترسی آسانی دارد. همچنین با استفاده از این درگاه و جفت سازی نرم افزار‌های ساده‌ی با مانیتور خودرو می‌توان به تصویر، صفحه نمایش و نرم افزار‌ها و قابلیت‌های تلفن همراه دسترسی پیدا کرد.

ویژگی های اتصال USB :

  • پخش صدا : انتقال صدا دیجیتال به دیجیتال و بدون اتلاف کیفیت صدا صورت می‌گیرد.
  • رایج نبودن : در همه دستگاه‌ها استفاده نمی‌شود؛ زیرا هزینه اضافی دارد.
  • دسترسی : قابلیت جفت‌سازی و اتصال تلفن همراه را بصورت تصویر  به تصویر (میرورلینک) می‌دهد.
  • قابلیت : می‌توان از طریق آن به نرم‌افزار‌ها و قابلیت‌های موبایل جفت‌شده دسترسی پیدا کرد.
  1. Wi-Fi (وای فای) :

وای‌فای (WIFI)  نام تجاری شرکت ارائه دهنده شبکه محلی بی‌سیم است. ارتباط وایفای بیشتر برای ارتباط با شبکه اینترنت بصورت بی‌سیم به کار می‌رود. اتصال به وایفای در خودرو از طریق هات‌اسپات موبایل به مانیتور خودرو یا اتصال به مودم همراه(جیبی) امکان پذیر است.

اتصال موبایل به مانیتور خودرو با وایفای، ارتباطی قویتر از بلوتوث ایجاد می‌کند. تلفن همراه را می‌توان با استفاده از وایفای و نرم‌افزار‌های خاصی به مانیتور‌ متصل کرد و از قابلیت‌های تلفن همراه در مانیتور خودرو بهره برد. برای اطلاعات بیشتر درباره اتصال وایفای مانیتور می‌توانید مقاله را مطالعه فرمایید.

ویژگی‌های اتصال WIFI :

  • پخش صدا و تصویر : امکان پخش صدا و  تصویر با استفاده از اتصال گوشی به مانیتور  از طریق وایفای دارد.
  • ارتباط : اتصال و ارتباط قویتر  و  با کیفیت‌تری نسبت به سایر روش‌ها دارد.
  • دسترسی : امکان دسترسی به غالب نرم‌افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی موبایل از طریق صفحه لمسی مانیتور خودرو را می‌دهد.
  • قابلیت : می‌توان از طریق آن به نرم‌افزار‌ها و قابلیت‌های موبایل جفت‌شده دسترسی پیدا کرد.
  • تصویر به تصویر (میرور لینک) : قابلیت جفت‌سازی و  میرورلینک کردن را از موبایل به مانیتور  خودرو می‌دهد.
  1. Mirror Link (میرور لینک) :

میرورلینک یک فناوری مبتنی بر خودرو است که، به کاربران این امکان را می‌دهد تا در حین رانندگی بدون در دست گرفتن تلفن همراه و تنها از طریق مانیتور خودرو ، با خیال راحت به اطلاعات، سرگرمی‌ها و قابلیت‌های ارتباطی تلفن همراه خود دسترسی داشته‌باشند.

در  واقع میرورلینک، صفحه نمایش تلفن همراه را به صفحه نمایش مانیتور خودرو منعکس می‌کند. این قابلیت تصویر به تصویر امکان دسترسی بکارگیری قابلیت‌هایی نظیر مسیریاب‌ها، نرم‌افزار‌های تخصصی و فنی مدیریت خودرو، بکارگیری دوربین‌های دنده عقب و جلو و… را  بدون در دست گرفتن تلفن همراه می‌دهد.

 

دکمه بازگشت به بالا