رویدادها

ضرورت مهیاسازی زیرساخت‌های لازم برای خدمتگزاری بهتر به زائران اربعین ۱۴۰۳

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، گفت: با اجرای برنامه‌ریزی‌های پیش بینی شده و مهیاسازی زیرساخت‌های لازم به‌خصوص در میدان باید نسبت به آمادگی برای برگزاری بهینه و خدمتگزاری شایسته به زائران اربعین حسینی (ع) اقدام شود.

به گزارش اخبار ما، سردار محمد شرفی در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) که در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد گفت: برگزاری کنگره عظیم اربعین حسین (ع) برکات بی‌شماری دارد که از آن جمله می‌توان به مواردی نظیر گسترش فضای معنوی، اقتدار و هم‌گرایی جامعه اسلامی در سطح جهان و همچنین پیشرفت‌های عمرانی و زیرساختی در استان‌های میزبان در این مسیر اشاره کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: در فرصت باقیمانده یعنی کمتر از سه تا چهار ماه مانده به اربعین باید با اجرای برنامه‌ریزی‌های پیش بینی شده و مهیا سازی زیر ساخت های لازم بخصوص در میدان نسبت به آمادگی برای برگزاری بهینه و خدمتگزاری شایسته به مردم اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه ریزی ها با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم باید بیش از پیش به مشارکت مردمی در ماموریت‌ها به خصوص ماموریت عظیم اربعین حسینی (ع) توجه و مردم پایه بودن مدنظر قرار گیرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، در این جلسه ضمن تشریح اقدامات انجام شده بر برنامه ریزی زیر ساخت های لازم و همچنین کاهش استفاده از نیروی انسانی با بهره مندی از فناوری و تکنولوژی برای تسهیل تردد زائران تاکید شد.

انتهای پیام

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا