اقتصادی

عکس | این خودرو ضد آب است!

Cybertruck وانت جاه طلبانه تسلا با طراحی غیرمعمول آینده نگر است که در سال 2019 معرفی شد و تاکنون مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است. از خجالت شکستن شیشه در حین رونمایی تا چند بار تاخیر در عرضه. ایلان ماسک، مدیرعامل خودروساز آمریکایی تسلا، اخیراً مانند همیشه در توییتر ادعای جنجالی را مطرح کرد: Cybertruck به اندازه کافی ضد آب خواهد بود تا از رودخانه ها، دریاچه ها و حتی دریاهایی که خیلی ناهموار نیستند عبور کند.

وانت تسلا سایبرتراک

ایلان ماسک در توییت دیگری گفت که برای سفر بین پایگاه ستاره ای در حال توسعه اسپیس ایکس در تگزاس و جزیره پادر جنوبی در ساحل جنوب غربی ایالت به یک کامیون سایبری نیاز دارد. او همچنین به کانالی اشاره کرد که احتمالاً گذرگاه برازوس سانتیاگو در شمال تأسیسات پرتاب اسپیس ایکس و در نتیجه فاصله کوتاه بین جزیره برازوس و ساوت پادر خواهد بود. امکان استفاده از پل موجود در این منطقه وجود دارد، اما ایلان ماسک، که به سفرهای کوتاه با جت شخصی‌اش معروف است، احتمالاً به راهی کم‌سر و صدا و اگر نگوییم عجیب‌تر راضی می‌شود.

اگر این ادعا شما را به این فکر می اندازد که پیکاپ تسلا سایبرتراک محصول استثنایی این خودروساز آمریکایی است، باید گفت که ایلان ماسک قبلا نیز همین ادعا را در مورد خودروهای تسلا مطرح کرده بود. این کارآفرین جنجالی در سال 2016 در توییتی نوشت که تسلا مدل S روی آب شناور است تا بتوان از آن برای مدت کوتاهی به عنوان قایق استفاده کرد. در حالی که رانش با چرخاندن چرخ ها انجام می شود. روشی فوق العاده ناکارآمد برای شروع.

پیکاپ تسلا سایبرتراک با موتور سایبرکواد

وعده های ایلان ماسک برای تسلا سایبرتراک چیز جدیدی نیست. او یک بار اعلام کرد که شیشه های این پیکاپ برقی ضد گلوله است و در نهایت در مقابل دیدگان صدها نفر حاضر در مراسم رونمایی، شیشه هایش به راحتی توسط یک توپ فولادی به اندازه یک توپ بیسبال شکسته شد. در پایان لازم به ذکر است که پیکاپ تسلا سایبرتراک پس از تاخیرهای فراوان سرانجام در سال 2023 وارد بازار خواهد شد.

227227

دکمه بازگشت به بالا