مصونیت بهبودیافتگان از کرونا ممکن است ماه‌ها دوام آورد

مصونیت بهبودیافتگان از کرونا ممکن است ماه‌ها دوام آورد

مطالعه ای که توسط متخصصان سازمان بهداشت عمومی انگلیس انجام شده نشان می دهد که بیشتر افرادی که از کرونا استفاده می کنند حداقل برای پنج ماه در امنیت هستند.

به گزارش اخبار ما ، کارشناسان دریافتند افرادی که قبلاً تاج را گرفته اند 83٪ کمتر از افرادی که قبلا تاج نخورده بودند ، دوباره آن را می گیرند.

با این حال ، کارشناسان هشدار می دهند که برخی از افراد می توانند تاج را به دست آورند و دیگران را آلوده کنند.

مقامات خاطرنشان كردند كه مردم بايد به قانون فاصله اجتماعي و قرنطينه ادامه دهند – صرف نظر از اينكه ويروس دارند يا نه.

پروفسور سوزان هاپکینز ، رهبر این مطالعه ، گفت: “نتایج دلگرم کننده است و نشان می دهد که ایمنی بیش از آنچه دیگران تصور می کردند دوام دارد ، اما ایمنی به هیچ وجه مطلق نیست.

وی گفت: “سطح عفونت در بعضی از افراد كه قبلاً دارای تاج بودند ، حتی بدون علائم بسیار بالا بود ، در نتیجه خطر انتقال آن به دیگران وجود دارد.”

وی افزود: این بدان معناست که حتی اگر اعتقاد داشته باشید که قبلاً به این بیماری مبتلا شده اید و از آن اطمینان دارید ، می توانید مطمئن باشید که دوباره به شکل شدید بیماری مبتلا نخواهید شد ، اما همچنان خطر آلودگی و انتقال ویروس وجود دارد. دیگران هم هستند.

از ژوئن تا نوامبر سال 2020 ، تقریباً 21000 متخصص مراقبت های بهداشتی در سراسر انگلیس به طور منظم مورد آزمایش قرار گرفتند تا مشخص شود که آیا آنها قبلاً ویروس کرونا داشته اند یا قبلاً به این ویروس مبتلا بوده اند.

متخصصان همچنین موارد جدید ویروس های کرونا ویروس جهش یافته و همچنین مصونیت افرادی که واکسن دریافت کرده اند را از نزدیک تحت نظر دارند.

دکتر جولیان تانگ ، متخصص ویروس در دانشگاه لستر ، گفت که نتایج برای کارکنان بهداشت امیدوار کننده است.

به گزارش بی بی سی ، وی گفت: “من امیدوارم که نتایج این مقاله اضطراب بسیاری از همکاران بخش بهداشت را که از بازگشت طوقه نگران هستند ، کاهش دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا