اقتصادیبرترینهای کسب و کار

میزان اسپرد بروکر آرون گروپس

در ادامه بررسی‌های کارشناسان آرون گروپس نسبت به تخلفات بروکرها، متوجه شدیم که بروکر  اقدام به اعمال پنهان در برخی سفارشات می‌کند. دقت داشته باشد که اسپرد پنهان با اسلیپیج تفاوت دارد.

تفاوت اسپرد پنهان با اسلیپیج چیست؟

به عنوان یک معامله‌گر حتما با مفهوم اسلیپیج آشنایی دارید. زمانی که شما سفارش خرید یا فروشی را در قیمتی مشخص اجرا می‌کنید ممکن است بروکر معامله را با کمی تاخیر در قیمتی دیگر برای شما باز کند که دلایل گوناگونی دارد که در می‌توانید به طور کامل آنها را مطالعه کنید. معمولا اسلیپیج را نمی‌توان یک تقلب حساب کرد و به عواملی همچون سرعت سرورها بستگی دارد. اما اسپرد پنهان به صورت عمدی و در پی کسب سود بیشتر از معامله‌گر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما زمانی که سفارش خرید یا فروشی را ثبت می‌کنید، معامله با محاسبه اسپرد مشخصی که اون دارایی دارد برای شما باز می‌شود.

اما برخی بروکرها علاوه بر اسپرد پیش فرضی که اعلام کردند، معامله شما را با اعمال چند بیشتر برای شما فعال می‌کنند که به آن اسپرد پنهان می‌گویند. در این مورد حتی ممکن است معامله در قیمتی برای شما باز شود که بازار هنوز آن قیمت را مشاهده نکرده است! در ادامه می‌تونید مدارکی که یکی از معامله‌گران برای ما ارسال کرده است را ملاحظه کنید.

✅نظر کارشناسان آرون گروپس ایران

در این مقاله سعی داشتیم تا به صورت کامل به آموزش احراز هویت در اوپو فایننس برای افرادی که بتازگی ثبت نام در اوپوفارکس را تکمیل نموده و قصد آغاز معاملات در فدر دنیای مدرن امروز، امنیت و احراز هویت در حوزه‌های مختلف به یکی از موارد حیاتی در زمینه حفظ امنیت تبدیل شده‌ است. در بازارهای مالی نیز، به خصوص در صنعت معاملات فارکس، فرایند احراز هویت از اهمیت بالایی برخوردار است.در این مقاله به بررسی فرایند عملیات احراز هویت در ، یکی از بروکرهای معتبر و محبوب در صنعت بورس و فارکس، می‌‌پردازیم.

  • بررسی مراحل احراز هویت
  • مدارک مورد نیاز برای احراز هویت
  • کلام آخر و بررسی کلی احراز هویت در اوپو فارکس

امکانی برای شما در ایستگاه ترید فراهم شده تا بدون نیاز به فیلترشکن، فرم ثبت نام اوپو فایننس را تکمیل نموده و حساب خود را افتتاح نمایید.حال زمان آن رسیده که هویت خود را در بروکر اوپو فارکس تایید نموده تا به تمام عملکردها و امکانات این بروکر دسترسی داشته باشید. آموزش مرحله به مرحله احراز هویت را می‌توانید در ادامه مقاله مطالعه نمایید.

  • گام اول، ورود به کابین شخصی
  • گام دوم، تایید قوانین
  • گام سوم، دریافت کد تایید
  • گام چهارم، تایید تلفن همراه
  • گام پنجم، بارگزاری مدرک
  • گام ششم، سلفی
  • گام هفتم، ارائه اطلاعات محل سکونت
  • گام هشتم، بازبینی و ویرایش مدارک و اطلاعات
  • گام نهم، انتظار برای تایید مدارک و اطلاعات
  • گام دهم، پایان پروسه احراز هویت

چگونه طولانی شدن اجرای سفارشات می‌تواند به اعمال اسپرد پنهان منجر شود؟

یکی از مشتریان مدارکی از اعمال اسپرد پنهان در برای وبسایت ما ارسال کرده است که در ادامه می‌توانید آن را ملاحظه کنید.طی بررسی اجرای سفارشات این مشتری متوجه شدیم که برخی مواقع قیمتی که در آن وارد شدیم با قیمتی که بروکر برای ما معامله را باز می‌کند چندین ثانیه تفاوت دارد. یعنی بروکر قیمتی را برای ما باز می‌کند که بازار هنوز به آن قیمت نرسیده! طی مکاتباتی که این شخص با بروکر داشت، بروکر در ابتدا آن را منکر شد اما در ادامه قبول کرد که این مشکل وجود دارد.Aaron Group's spread broker

آموزش احراز هویت در بروکر اوپو فارکس

برای مشاهده آموزش نحوه ثبت نام در اوپو فارکس برای ایرانیان کافیست تا از طریق لینک زیر به مقاله اختصاصی آن مراجعه نمایید.

گام اول – ورود به کابین اوپوفایننس

در قدم اول احراز هویت در اپو فارکس میبایست وارد کابین شخصی شده و از طریق یکی از گزینه های مشخص شده مراحل احراز هویت در اپو فارکس را آغاز نمایید.پس از آن میبایست قوانین بروکر را تایید کرده سپس گزینه ی بعدی را کلیک نموده تا به صفحه ی احراز هویت هدایت شوید.

آموزش احراز هویت در اوپو فایننس

گام دوم – تایید شماره تلفن

مرحله ی دوم از احراز هویت اوپو فایننس مربوط به تایید شماره تلفن همراه است، پس وارد نمودن شماره تلفن کد ارسال شده را در بخش مربوطه وارد کرده و مجددا بروی ادامه کلیک نمایید.

تایید شماره برای احراز هویت opofinance

در این مرحله میبایست ابتدا هویت خود و مدرک شناسایی مورد نظر را برای احراز هویت در اوپو فایننس را انتخاب کرده و سپس تصویر هر دو سمت مدرک را بارگذاری نمایید.

نحوه احراز هویت اوپو فایننس

پس از انتخاب تابعیت و مدرک شناسایی میبایست آن را بصورت شفاف و بدون برش در کادر مشخص شده بارگذاری کرده و انتخاب گزینه ی ادامه با تلفن، همزمان با استفاده از دوربین موبایل تصویر مدرک را برای ادامه احراز هویت در اپو فارکس بارگذاری نمایید.

گام چهارم – ضبط تصویر سلفی

در گام آخر از احراز هویت اوپو فایننس کاربران میبایست یک تصویر از خود بارگذاری نمایید. در صورتی که کامپیوتر شما وب کم داشته از آن استفاده کرده و یا با کلیک بروی لینک از طریق تلفن همراه مرحله را تکمیل نمایید.برای شروع فرایند احراز هویت، ابتدا وارد کابین شخصی خود در این بروکر شوید و سپس برای شروع فرایند تایید هویت بر روی “الان تایید کن” کلیک نمایید.در این صفحه، می بایست مدرکی که تمایل دارید احراز هویت اوپو فایننس با آن انجام شود، را از قبل آماده نمایید.ابتدا تایید نمایید که قوانین حریم خصوص را مطالعه کرده‌اید و اجازه تحلیل اطلاعات خصوصی خود را به اوپوفارکس می‌دهید.

در ضمن به یاد داشته باشید که این کارگزاری به ایالات متحده آمریکا خدمات نمی‌دهد. پس به همین منظور محل سکونت فعلی خود را مانند تصویر “Other” انتخاب نمایید.حال برای رفتن به مرحله بعد بر روی دکمه “Next” کلیک نمایید.برای تایید شماره تلفن، شماره همراه خود را وارد کرده و با زدن دکمه زیر شماره تلفن، کد تایید برای موبایل شما ارسال خواهد شد.

کد دریافت شده را وارد نمایید تا به مرحله بعدی بروید.در صورتیکه شماره وارد شده قبلا استفاده نشده باشد، درخواست تایید شماره بلافاصله با موفقیت انجام خواهد شد، برای ادامه مراحل به روی گزینه “Next” کلیک نمایید.در این گام، ابتدا کشور صادر کننده مدارک خود را انتخاب کرده، سپس یکی از چهار مدرک شناسایی مشخص شده را تیک زده و بر روی “Next” کلیک نمایید.مدارک احراز هویت در اوپو فارکس شامل: پاسپورت، گواهینامه رانندگی، کارت ملی و یا مجوز اقامت می‌باشند.

اکنون باید فایل تصویر مدرک مورد نظر خود را بارگذاری نمایید. به یاد داشته باشید که عکس مدرک شناسایی شما باید شفاف و با کیفیت بوده و در ضمن 4 گوشه مدرک مورد نظر در عکس قابل مشاهده باشد.سپس عکس روی سند را در سمت چپ و تصویر پشت مدرک را در سمت راست بارگزاری نمایید.در این مرحله از احراز هویت اوپو فایننس میبایست به دوربین نگاه کرده، سپس سر خودرا به آرامی بچرخانید.برای این منظور، اطلاعات محل سکونت خود را مانند تصویر وارد نمایید. سپس یکی از اسناد زیر را به عنوان مدرک محل سکونت انتخاب و آپلود نمایید.

  • پرینت حساب بانکی که حداکثر در 3 سال گذشته صادر شده باشد.
  • یکی از قبض‌های آب، برق، گاز که حداکثر در 3 سال گذشته صادر شده باشد.
  • سند مالکیت خانه‌ای که در آن ساکن هستید، این سند باید به نام شما یا شریک زندگی شما باشد.
  • اجاره نامه خانه‌ای که در آن ساکن هستید، این سند نیز باید به نام شما یا همسرتان باشد.

در این مرحله می‌توانید تمام اطلاعاتی را که جهت احراز هویت اوپو فایننس، تا به این لحظه وارد نموده‌اید را، مجددا بررسی کرده و در صورت تمایل، اقدام به ویرایش این اطلاعات نمایید.در این بخش به شما اعلام می‌شود که اطلاعات شما در حال تحلیل و بررسی می‌باشند و این پروسه ممکن است از چند دقیقه تا یک روز طول بکشد.اگر تمام مدارک و اطلاعات شما صحیح و کامل باشند احراز هویت شما با موفقیت انجام خواهد شد.

هم اکنون اگر به صفحه اصلی کابین خود بازگردید، خواهید دید که پس از انجام موفقیت‌آمیز احراز هویت، نوار نارنجی رنگ اخطار برای تایید هویت، دیگر وجود ندارد.تایید هویت در کارگزاری اوپو فایننس دارای مزایای بسیاری می باشد. این فرایند، امنیت و حفاظت از اطلاعات شخصی و مالی مشتریان را تضمین می‌کند.با احراز هویت در این بروکر، مشتریان می‌‌توانند به صورت امن تراکنش‌‌های خود را انجام داده و از خدمات حرفه‌ای و قابل اعتماد این بروکر بهره‌مند شوند.

بنابراین، تمامی نگرانی‌های احتمالی مربوط به سرقت هویت و تقلب مالی، از بین خواهند رفت.برای احراز هویت در بروکر اوپو فایننس، مشتریان باید یکی از مدارک مورد نیاز را تهیه کنند. این مدارک شامل اطلاعات شخصی مشتریان می‌شود که برای اثبات هویت و صحت اطلاعات درخواست‌ دهنده استفاده می‌شود. اسناد مورد نیاز عبارتند از: پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه رانندگی، مجوز اقامت.بخش دیگری از احراز هویت در اوپو فارکس تایید محل سکونت می‌باشد که در گام هفتم درباره آن صحبت کردیم.

مدارک تایید محل سکونت :

( یکی از مدارک کافی هست)

  • فرم ثبت نام سامانه ثنا به نام خود کاربر
  • برگ سبز خودرو
  • بیمه نامه خودرو که دارای تاریخ اعتبار و آدرس دقیق باشد
  • دفترچه افتتاح حساب بانکی که دارای اسم و آدرس باشد

**مدارک می تواند به اسم خود کاربر و یا پدر یا مادر یا همسر باشد.

**اگر مدارک به نام پدر و یا مادر باشد، صفحه اول شناسنامه خود و اگر به نام همسر باشد صفحه اول و دوم شناسنامه خود را نیز ارسال نمایید.در این مقاله، فرایند عملیات احراز هویت در بروکر اوپو اوپوفارکس مورد بررسی قرار گرفت.مزایای تایید هویت در این بروکر شامل ارتقای امنیت، حفاظت از اطلاعات شخصی و مالی مشتریان و ارائه خدمات حرفه‌ای و قابل اعتماد به مشتریان است.مدارک مورد نیاز برای این فرایند شامل کارت اقامت، پاسپورت، کارت ملی و یا گواهینامه رانندگی می‌باشد.

پروسه احراز هویت در این بروکر به راحتی و با سرعت بالا انجام می شود و اگر در هریک از مراحل به مشکل برخورد کردید، یا احتیاج به راهنمایی داشتید، با کارشناسان ما در تماس بگیرید، تا شما را به صورت کامل، راهنمایی کنند.ارکس را داشته، پرداخته باشم.چنانچه در طول مراحل احراز هویت در اپو فارکس با مشکل یا موردی مواجه شدید میتوانید از طریق تیم پشتیبانی یا بخش نظرات پایین همین صفحه آن را با کارشناسان ما مطرح نمایید.

دکمه بازگشت به بالا