اقتصادیبرترینهای کسب و کار

معرفی بروکرهای معتبر

سه بروکر برتر دنیا چه ویژگی هایی دارند؟

سه بروکر برتر دنیا که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم، بهترین پلتفرم و شرایط معاملاتی را برای کاربران خود فراهم می کنند. فاکتورهایی مانند اندازه اسپرد بروکر، ابزارهای معاملاتی پشتیبانی شده و طرح های تشویقی مانند بونوس بروکر در انتخاب بروکرهای برتر تاثیرگذار هستند. همچنین می توان به موارد مهمی مانند امنیت بروکر و برخورداری از مجوز رگولاتورهای معتبر اشاره کرد.

بروکر Saxobank.com

بروکر Saxobank  خدمات ترید و سرمایه گذاری آنلاین را در سطح جهانی ارائه می دهد. این بروکر به وسیله بانک دانمارکی Saxo Bank مدیریت می شود که یک ارائه دهنده خدمات بین المللی است و چندین نهاد قانونی جداگانه را در مناطق مختلف دنیا مدیریت می کند. از جمله مزایای این بروکر می توان به دسترسی به بیش از 190 جفت ارز، داشتن اپلیکیشن موبایل و حساب دمو اشاره کرد.

رگوله بروکر: بروکر Saxobank.com به وسیله چندین مقام مالی رگوله می شود. از جمله آژانس خدمات مالی دانمارک FSA و اداره نظارت امور مالی بریتانیا FCA. بنابراین می توان گفت از نظر امنیت در سطح بالایی قرار می گیرد. اعتبار و سابقه بروکر Saxobank در امور مالی و بانکی یکی دیگر از عواملی است که امنیت این بروکر را تضمین می کند.

انواع حساب های بروکر: معامله گران می توانند در سه سطح کلاسیک، VIP و Platinum حساب معاملاتی خود را تشکیل دهند. برای افتتاح حساب کلاسیک، حداقل سرمایه لازم 5000 دلار برای کشورهای خاورمیانه است. حداقل سرمایه برای افتتاح حساب های VIP و Platinum به ترتیب 250000 دلار و 1250000 دلار است که مبالغ بالایی محسوب می شوند.

اسپرد بروکر و بونوس بروکر: میزان اسپرد با توجه به جفت ارزهای قابل معامله متفاوت است. برای جفت ارز  EUR/USD اسپرد چیزی معادل 0.7 پیپ برای تمام انواع حساب ها تعیین شده است. این بروکر، بونوس افتتاح حساب یا خوش آمد گویی ارائه نمی کند. اما دارای طرح تشویقی بر اساس کسب امتیاز از معاملات واجد شرایط است. معامله گران با جمع آوری امتیاز کافی می توانند سطح حساب خود را ارتقا دهند.

نحوه تایید هویت و افتتاح حساب در بروکر: افتتاح حساب معاملاتی به صورت آنلاین با مراجعه به وب سایت رسمی بروکر امکان پذیر است. تایید هویت حساب از طریق آپلود مدارکی مانند گذرنامه، گواهینامه و کارت شناسایی ملی صورت می گیرد.

واریز و برداشت در بروکر: با استفاده از کارت اعتباری یا کارت بانکی معتبر.

بروکر Oanda.com

یکی دیگر از سه بروکر برتر دنیا، بروکر Oanda  است که یک بروکر فارکس آمریکایی با پلتفرم معاملاتی سریع و کاربر پسند است. از جمله مزایای بروکر Oanda می توان به امنیت بالا و عدم نیاز به موجودی برای تشکیل حساب استاندارد اشاره کرد.

رگوله بروکر: بروکر Oanda.com به وسیله چندین رگولاتوری در مناطق مختلف دنیا نظارت می شود. از جمله، اداره نظارت امور مالی بریتانیا FCA در اروپا و سازمان تنظیم مقررات صنعت سرمایه گذاری کانادا IIROC. همچنین کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا ASIC و مرجع مالی سنگاپور MAS.

انواع حساب های بروکر: این بروکر در سطح بین المللی دو نوع حساب استاندارد و Premium را به تریدرها ارائه می کند. همچنین امکان باز کردن حساب دمو یا آزمایشی وجود دارد. در هنگام افتتاح حساب، می توان شخصی یا شرکتی بودن حساب را تعیین کرد. با توجه به لوکیشن کاربران، درجات مختلفی از حفاظت به آن ها ارائه می شود. حداقل موجودی برای افتتاح حساب استاندارد در نظر گرفته نشده است.

اسپرد بروکر و بونوس بروکر: بروکر Oanda دو نوع اسپرد را پیش روی تریدرها قرار می دهد. گزینه اول Spread-only است که شامل پرداخت اسپرد مشخص برای معاملات است. گزینه دوم اسپرد به علاوه کمیسیون است که به معامله گران اجازه می دهد برای هر معامله یک مبلغ ثابت پرداخت کنند. در این حالت، اسپرد اصلی از 0.1 پیپ شروع می شود و کمیسیون پرداختی به ازای هر میلیون دلار چیزی معادل 40 دلار است. بونوس خوش آمد گویی 50 درصد از اولین وجه واریزی به حساب است.

نحوه تایید هویت و افتتاح حساب در بروکر: پس از افتتاح حساب به صورت آنلاین، برای تایید هویت می توان از اسکن مدارکی مانند پاسپورت یا کارت شناسایی ملی استفاده کرد. سند باید اسکن عکس اصلی باشد.

نحوه واریز و برداشت در بروکر: از طریق کارت بانکی و همچنین کیف پول الکترونیکی.

ثبت نام در بروکر برای ایرانی ها

دو  بروکر بالا که در این مطلب معرفی کردیم متاسفانه هیچ کدام به ایرانیان خدمات نمیدهند و برای تریدرهای ایرانی به صورت مستقیم قابل دسترس نیستند.

در بین لیست بروکرهای معتبر ؛ بروکر آمارکتس AMarkets  یکی از گزینه های مناسب برای تریدرهای ایرانی است زیرا دارای 15 سال سابقه و رزومه ی معتبر مالی است. ایرانیان میتوانند به دلخواه خود حسابی تجاری از لوریج 1:1 تا 1:3000 افتتاح نمایند. این بروکر دارای بهترین ابزار و ویژگی ها برای معاملات فارکس است. همچنین از نظر امنیتی می توانید روی آن حساب کنید.

بروکر آمارکتس AMarkets در سال 2007 تاسیس شد. این بروکر معاملات فارکس و CFD را در سطح بین المللی به تریدرها ارائه می کند. از جمله مزایای این بروکر می توان به امکان معامله در طیف گسترده ای از بازارها، آنالیز رایگان عملکرد برای دارندگان حساب های واقعی و امکان افتتاح حساب دمو اشاره کرد.

رگوله بروکر: این بروکر دارای رگوله توسط The financial Commission میباشد. ثبت شده توسط FSA با شماره ثبت No. 22567 IBC 2015 در Saint Vincent and the Grenadines می باشد.

انواع حساب های بروکر: هم اکنون سه نوع حساب معاملاتی در این بروکر ارائه میشود : اول حساب استاندارد دوم حساب فیکس و سوم حساب ECN . قابل ذکر است که لوریج ارائه شده در حسابهای معاملاتی متفاوت میباشد و از مقدار 1:125 الی 1:3000 متغیر میباشد و تریدر موقع افتتاح حساب واقعی میتواند یکی از لوریج ها را به دلخواه انتخاب نماید. لوریج حساب های standard و حساب fix از 1:300 تا 1:3000 متغیر است. لوریج حساب ای سی ان از 1:125 تا 1:3000 متفاوت است.

بونوس بروکر: بونوس Tradeble برای واریز اولیه بروکر تا 15 درصد از مبلغ واریزی در اولین واریز است.

نحوه تایید هویت و افتتاح حساب در بروکر: افتتاح حساب معاملاتی به صورت آنلاین امکان پذیر است. تایید هویت با ارائه اسکن پاسپورت یا کارت ملی معتبر انجام می شود.

نحوه واریز و برداشت در بروکر: از طریق کارت بانکی بصورت ریالی ، کیف پول الکترونیکی مثل وب مانی ، پرفکت مانی ، بیتکوین ، تتر، ارز دیجیتال و…

منبع مقاله : سایت  Googleforex.net

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا