اقتصادیبرترینهای کسب و کار

معرفی وب سایت کدام بروکر

یک دهه‌ی گذشته را می‌توان سال‌های رشد و شکوفایی بازار فارکس در ایران دانست. اما این رشد نه از طرف بروکرها، بلکه از جانب خدمات دهندگان و وب‌سایت‌هایی مانند کدام بروکر صورت گرفته که موازی با گسترش فارکس در ایران، به ارائه خدمات جانبی مانند راهنمایی، آموزش و تولید محتوای مفید به زبان فارسی برای کاربران ایرانی پرداختند؛ تا کمبود بزرگ این بخش را به خوبی جبران کنند. به همین دلیل لازم است به عنوان یک تریدر ایرانی با چنین وب‌سایت‌هایی بیشتر آشنا شویم و ببینم که این سایت‌ها چه کمکی به راهنمایی و رشد معامله‌گران می‌کنند.

کدام بروکر چه خدماتی را به فعالان فارکس در ایران ارائه می‌کند؟

همیشه وقتی یک بازار بزرگ در هر زمینه‌ای ایجاد می‌شود، نیاز به وب‌سایت‌های محتوا محور به عنوان مرجع وجود دارد تا کاربران بتوانند با دسترسی به آن؛ دانش خود را در آن زمینه بالا ببرند. وب سایت “کدام بروکر” از روز اول تاسیس، یک هدف را پیش روی خود می‌دید.

ارائه اطلاعات مفید و حرفه‌ای اطلاعات به فعالان بازار فارکس که جنبه تبلیغاتی نداشته باشد و صداقت در محتوا حرف اول را بزند. بنابراین “کدام بروکر” به سمت بررسی تخصصی بروکرها، امکانات، خدمات و کلیه موارد مختلف بازار فارکس رفت تا بتواند به عنوان یک راهنمای واقعی در کنار ایرانیان علاقه‌مند به فارکس باشد.

در واقع رسالت “کدام بروکر” از نام آن مشخص است. این سایت قرار است کمک کند تا هر کاربر فارکس، بتواند به راحتی متوجه شود که در حال حاضر چه بروکری برای او مناسب است. اگر بخواهیم خدمات “کدام بروکر” را به صورت تیتروار به شما معرفی کنیم باید موارد زیر را نام ببریم:

  • بررسی کامل بروکرها
  • بررسی آخرین اخبار دنیای فارکس
  • بررسی ابزارهای معاملاتی
  • بررسی پراپ تریدینگ
  • بررسی کپی تریدینگ
  •   و…

این خدمات را می‌توان تنها بخشی از سرفصل‌های محتوایی ارائه شده توسط کارشناسان حرفه‌ای سایت “کدام بروکر” دانست.

کدام بروکر بهترین راهنمای انتخاب بروکر فارکس

اولین خدمتی که وب سایت “کدام بروکر” به کاربران زبان فارسی ارائه می‌دهد. بررسی تخصصی بروکر‌های فارکس است. وقتی شما به عنوان یک معامله‌گر می‌خواهید وارد بازار فارکس شوید، قطعاً با این سؤال روبه‌رو خواهید شد که کدام بروکر را انتخاب کنم؟

هرچند که سرتاسر فضای وب، پر شده از مطالب معرفی بروکرها اما اکثر این مطالب جنبه تبلیغاتی دارند و توسط خود بروکرها نوشته شده‌اند. ولی وب‌ سایت “کدام بروکر” به عنوان یک رسانه کاملاً مستقل و بدون هیچ‌گونه جانبداری؛ تمامی بروکرها را به صورت کامل بررسی کرده و به مقایسه آنها با یکدیگر می‌پردازد.

شما به عنوان یک کاربر تازه‌ وارد در فارکس می‌توانید با خیال راحت از طریق محتوای وب سایت “کدام بروکر” به بررسی دقیق کارگزاری‌های مختلف بپردازید. این مسئله کار شما در انتخاب بروکر مد نظرتان برای ثبت‌نام در فارکس را بسیار آسان می‌کند و کمک خواهد کرد از آزمون و خطای شخصی در زمینه انتخاب بروکر که ممکن است منجر به از دست دادن زمان و بخشی از سرمایه شما شود جلوگیری کنید. وب سایت “کدام بروکر” موارد زیر را در بروکرها مورد بررسی قرار می‌دهد و با یکدیگر مقایسه می‌کند:

  • اعتبار بروکر
  • نحوه واریز و برداشت
  • نحوه ثبت‌نام
  • حساب‌های معاملاتی
  • خدمات بروکر
  • سطح پشتیبانی بروکر
  • میزان کش بک و ریبیت
  • اهرم‌های معاملاتی
  • بونوس‌های بروکر
  • پلتفرم‌های معاملاتی

با بررسی دقیق و کارشناسی تمامی موارد بالا در یک بروکر که توسط سایت “کدام بروکر” انجام می‌شود، شما اطلاعات کاملی از یک کارگزاری دریافت خواهید کرد.

بررسی کپی ترید و حساب پم کل بروکرها، توسط “کدام بروکر”

همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از فعالان بازار فارکس، معامله‌گر نیستند و چنین تخصصی ندارند. به همین دلیل آنها فقط به دنبال سرمایه‌گذاری در فارکس از طریق ایجاد حساب‌های پم و حساب‌های کپی ترید هستند. اگر شما می‌خواهید در چنین حساب‌هایی سرمایه‌گذاری کنید، آیا میدانید که چه بروکر و چه حسابی را با توجه به خواسته‌های شما مناسب است؟

جای نگرانی نیست! “کدام بروکر” رسالتش همین است، شما زمانی که وارد این وب‌سایت شوید، بخشی به نام کپی ترید وجود دارد. در این بخش کارشناسان حرفه‌ای “کدام بروکر” ضمن بررسی کامل کپی ترید کارگزاری‌های  مختلف، به صورت دائمی کل حساب‌های کپی ترید و پم را زیر نظر دارند و بهترین پیشنهاد‌های سرمایه‌گذاری را با شرح مفصل به شما ارائه می‌کنند.

 پس بجای جستجو در سایت‌های کل کارگزاری‌ها، می‌توانید از بخش کپی ترید “کدام بروکر”، جدیدترین تغییرات و رتبه‌بندی‌ها در حساب‌های کپی ترید کارگزاری‌ها را مشاهده کنید و پس از بررسی مواردی که به دنبال آن هستید، با خیال راحت یک سرمایه‌گذاری مطمئن بر اساس اطلاعات “کدام بروکر”، داشته باشید.

 بررسی ابزارهای معاملاتی

در دنیای شلوغ و پر از هیاهوی فارکس، یک معامله‌گر مبتدی و حتی حرفه‌ای نمی‌داند که به کدام ربات، اندیکاتور یا استراتژی معاملاتی جدید اعتماد کند. یکی از وظایف اصلی سایت “کدام بروکر”، معرفی و بررسی کامل تمامی ابزارهای معاملاتی است که می‌تواند نقش کمک کننده برای تریدرها داشته باشد.

در این بخش به طور کامل نحوه استفاده از تمامی اندیکاتورهای فارکس را به خوبی به شما توضیح خواهند داد. جدیدترین و معتبرترین ربات‌های معامله‌گری خودکار (اکسپرت) را با بررسی کامل به شما معرفی می‌کنند و بهترین استراتژی‌های معاملاتی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند تا از ضرر و زیان شما در چنین زمینه‌هایی جلوگیری شود.

جمع بندی

همان‌طور که گفته شد کدام بروکر رسالتش این است که به نوعی بتواند یک مرجع کامل برای کمک به معامله‌گران و علاقه‌مندان به بازار فارکس باشد. وقتی چنین بررسی‌های تخصصی در زمینه فارکس توسط کارشناسان خبره انجام می‌شود، شما به عنوان یک تریدر تازه وارد، می‌توانید از تجربه آنها استفاده کنید و با خیال راحت به چنین مرجع مطمئنی تکیه کنید. “کدام بروکر” ضمن بررسی کامل بروکرها، امکانات آنها و امنیت سرمایه‌گذاری در کارگزاری‌ها. ارائه مقالات آموزشی، آخرین اخبار فارکس، بررسی جدیدترین استراتژی‌ها، ربات‌های معاملاتی و اندیکاتورها را نیز در دستور کار خود دارد تا بتواند یک مرجع کاملاً حرفه‌ای و معتبر را در اختیار علاقه‌مندان به بازار فارکس قرار دهد.

مرتضی گودرزی

من مرتضی گودرزی هستم و حدود 4 سال است که به عنوان نویسنده تخصصی در زمینه بازارهای مالی، فارکس، بورس، ارزدیجیتال و مدیریت مالی در حال تولید محتوای حرفه‌ای هستم.
دکمه بازگشت به بالا