برترینهای کسب و کار

نکات مهم در خرید لوازم یدکی خودرو

یکی از مشکلات صاحبان خودرو در هنگام خرابی، یافتن لوازم یدکی اصلی و با کیفیت است. تصور کنید هزینه زیادی را برای تعویض دیسک و صفحه ماشین خود مثلاً خرج کنید، اما با خرید قطعات جایگزین بی کیفیت، یکی دو ماه بعد باید همان قطعه را تعویض کنید. بنابراین قبل از خرید قطعات خودرو باید به نکات مهمی توجه کرد. در زیر ۸ نکته مهم قبل از خرید قطعات خودرو را با شما در میان خواهیم گذاشت. برای خرید لوازم یدکی هم حتما به فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه لوازم یدکی تیکوما مراجعه کنید.

1- قبل از خرید قطعات خودرو تحقیق کنید

قبل از تعویض و خرید لوازم جانبی و قطعات یدکی، ابتدا از معیوب بودن قطعه مربوطه مطمئن شوید. گاهی ممکن است برخی از تعمیرکاران خودرو به دلایل مختلف و برای دریافت هزینه های بیشتر، علت خرابی را به شکل دیگری به شما گزارش دهند. هنگامی که مطمئن شدید که قطعه مشکل دارد و باید تعویض شود، تحقیق خود را در مورد آن قطعه و برندهای مختلف موجود در بازار انجام دهید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های لوازم یدکی این قطعات را با هم مقایسه کنید که زمان زیادی را صرف می کند و هزینه زیادی نیز می طلبد. اما ساده ترین راه این است که به وب سایتی که لوازم یدکی خودرو می فروشد مراجعه کنید و قطعات را با برندهای مختلف بررسی و مقایسه کنید. در یک وب سایت خوب و قابل اعتماد می توانید علاوه بر اطلاعات مورد نیاز، اطلاعات بیشتری در مورد محصول به دست آورید. برای مثال در سایت یدک مارکت نیز می توانید علل و نشانه های خرابی قطعه مربوطه را مطالعه کرده و نحوه خرید آن را یاد بگیرید.

2- اطمینان از اصالت قطعات خودرو

یکی از دغدغه های صاحبان خودرو، خرید قطعات اصلی و باکیفیت است. با توجه به اینکه اکثر قطعات خودرو به خصوص خودروهای خارجی وارداتی است و قیمت محصول به دلار محاسبه می شود، توجه به اصل بودن کالای خریداری شده ضروری است. بنابراین، بسیار مهم است که به فروشگاه یا وب سایت معتبری بروید که اصالت قطعه را به شما تضمین کند. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو یدک مارکت کلیه لوازم یدکی خودرو را با ضمانت اصالت کالا به فروش می رساند.

3- گارانتی قطعات خودرو

همانطور که گفته شد با توجه به اهمیت اصالت قطعات خودرو، یکی از مواردی که این اصالت را بیان می کند، تضمین اصالت کالا از طریق محل فروش است. در یدک مارکت با گزینه 7 روز ضمانت وجه می توانید یک خرید عالی را تجربه کنید. در صورتی که طبق قوانین بالا، محصولی که خریداری کرده اید دچار مشکل شد، می توانید کالای خریداری شده را مرجوع و وجه خود را پس بگیرید و یا با رعایت ضمانت 7 روزه، کالا را تعویض نمایید.

4- فروشگاه مناسب را برای خرید لوازم یدکی انتخاب کنید

انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید قطعات خودرو یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید است. در ابتدا ممکن است فکر کنید که رفتن به فروشگاه و خرید حضوری امن تر از خرید آنلاین قطعات خودرو است. اما آیا می دانید با خرید آنلاین می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی زیادی کنید. علاوه بر این، مقایسه محصولات و قیمت ها به صورت آنلاین سریع و آسان است.

5- فرصت مشاوره قبل از خرید قطعات خودرو

قبل از خرید قطعات خودرو بهتر است با متخصص قطعات یدکی، مکانیک معتبر و یا نمایندگی مجاز آن خودرو تماس بگیرید. اما گاهی به دلایلی چنین دانشی در دسترس نیست. به همین دلیل، اگر بتوانید مغازه ای را پیدا کنید که قبل از خرید قطعات خودرو، مشاوره پیش از خرید ارائه دهد، می توانید با خیال راحت خرید کنید.

6- پشتیبانی لوازم و قطعات خودرو

گاهی لازم است پس از خرید قطعات خودرو از یک متخصص در مورد آن قطعه سوال کنید. بازار یدک امکان استفاده از اینترنت و پشتیبانی تلفنی را پس از فروش فراهم کرده است.

7- داشتن علامت الکترونیکی برای اطمینان بیشتر

داشتن علامت الکترونیکی تضمین کننده پرداخت مطمئن و تحویل به موقع محصول است. با خرید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو یدک مارکت، نسبت به محصولی که دریافت می کنید مطمئن خواهید بود.

8- ذخیره سازی سفارشی قطعات خودرو

سعی کنید فروشگاهی را انتخاب کنید که متخصص قطعات خودرو باشد. این تمرکز باعث بهبود ارائه خدمات و کیفیت محصول می شود. فروشگاه قطعات خودرو یدک مارکت بر روی قطعات و لوازم جانبی اصلی خودروهای ایرانی و خارجی تمرکز دارد. خبر خوب این است که این فروشگاه قطعات خودروی جدید ایرانی خودرو به نام تارا و خودروی جدید سایپا به نام شاهین را نیز عرضه می کند. اگر صاحب این مدل خودرو هستید و نمی توانید لوازم یدکی اورجینال را از فروشگاه های مختلف تهیه کنید، یدک مارکت مکانی امن و مناسب برای خرید است.

دکمه بازگشت به بالا