بین الملل

وزیردفاع آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها حمایت کرد!

به گزارش رویترز ، لوید آستین ، وزیر دفاع ایالات متحده ، در تماس با همتای اسرائیلی خود ، حمایت قاطع ایالات متحده از اسرائیل را تکرار کرد.

سخنگوی پنتاگون جان کربی در بیانیه ای گفت: “با این تماس ، آستین حمایت قانونی خود را از حق مشروع اسرائیل در دفاع از خود و مردم خود ابراز داشته است.

کربی افزود که آستین بر اهمیت همه طرف های درگیر در گام برداشتن برای برقراری آرامش تأکید کرد.

همزمان با آشکار شدن آسیب پذیری رژیم صهیونیستی در برابر حملات موشکی نیروهای مقاومت ، مقامات آمریکایی فقط طی یک روز گذشته حدود 25 تماس با همتایان صهیونیست خود در اردن ، اردن ، مصر ، تونس و فلسطین برقرار کرده اند.

سخنگوی کاخ سفید ، جن ساکی افزود: ما با کشورهایی مانند مصر و قطر گفتگو کرده ایم که تأثیر بسزایی در حماس دارند با هدف کاهش تنش در حمایت از غیرنظامیان.

در پی اقدامات رژیم اسرائیل علیه مسجد الاقصی و قدس شریف ، درگیری ها در مرز غزه با فلسطین اشغالی در روزهای اخیر افزایش یافته است.

گروه های مقاومت فلسطین پیش از این در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و بیت المقدس از حملات موسوم به “سیف القدس” خبر داده بودند.

بر اساس گزارش رسانه ها ، در حملات هوایی و توپخانه ای اسرائیل به نوار غزه حداقل 30 فلسطینی از جمله 10 کودک کشته و 203 نفر زخمی شدند.

اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی توسط دولت ها ، نهادهای بین المللی و سازمان های حقوق بشری محکوم شد.

دیده بان حقوق بشر این حملات را وحشیانه خواند و از جامعه جهانی خواست تا برای جلوگیری از ادامه آنها تلاش کند.

311311

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا