بین الملل

انتشار نقشه اقامتگاه نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ما، رسانه های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از نقص امنیتی جدید در خصوص طرح های ساخت تاسیسات حساس و امنیتی از جمله اقامتگاه نخست وزیر این رژیم در بالفور قدس اشغالی خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: شهرداری قدس اشغالی نقشه اقامتگاه نخست وزیر در قدس اشغالی را در سایت خود منتشر کرد.

این روزنامه نوشت: هرکس به سایت شهرداری قدس سر بزند، به راحتی می‌تواند نقشه ساختمان نخست‌وزیری و تصاویر دقیق آن و آخرین تغییرات آن از سال 1390 را ببیند.

به گزارش روزنامه فلسطینی قدس، نقشه های ساخت و ساز و تصویر حساس از اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی در چارچوب اقدامات لازم در فرآیند صدور مجوز ساخت به شهرداری و نهاد مربوطه ارائه شد. تعمیر آن

بنابراین، بر اساس این گزارش، آمیتاس دان، محقق اطلاعاتی اسرائیل، اولین کسی بود که یک رخنه امنیتی را شناسایی کرد و از شاباک و مقامات امنیتی نخست‌وزیر خواست در این باره تحقیق کنند.

این اولین بار نیست که اطلاعات و اسناد مربوط به اقامتگاه نخست وزیر اسرائیل مورد انتقاد قرار می گیرد و یاب دسکین، رئیس سابق شاباک در سال 2015، از خانواده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر وقت، به دلیل انتشار ویدئویی از قطعات مورد انتقاد قرار می گیرد. او از خانه اش در اینترنت انتقاد کرد.

دسکین گفت که این یک نقض امنیتی خطرناک است که می تواند هر دستگاه اطلاعاتی یا “سازمان تروریستی” را به سوء استفاده از آن سوق دهد.

انتهای پیام/ص



این را برای صفحه جلد پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا