اقتصادیبرترینهای کسب و کار

آشنایی با تیزر تبلیغاتی و انواع آن

عصر حاضر، عصر پیشرفت و استفاده از تکنولوژهای مختلفی می باشد که در این بین رسانه های جمعی، فضای مجازی و استفاده از پلتفرم های مختلف در تمامی جهان به امری بسیار عادی و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. همانطور که شما دیده اید این روزها با باز کردن صفحات مجازی، فیلم ها و کلیپ های کوتاه تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار و برند در شبکه ها و رسانه های اجتماعی به نمایش در می آیند که به عنوان یک سکوی پرش موثر می باشند و در جذب مخاطب حداکثری بسیار عالی عمل می کنند. یکی از روش های تبلیغاتی که به صورت فیلم و کلیپ می باشد، تیزر تبلیغاتی نام دارد که در نمونه های مختلف توسط افراد خلاق و ایده پرداز تولید و به نمایش در می آید.

اگر شما در صدد این هستید که برند و تولیدات خود را از طریق تیزر تبلیغاتی به بهترین شکل به مخاطب نمایش دهید، می توانید تیم حرفه ای ما را برای این کار انتخاب کنید. استودیو عکاسی لحظه نگاری با شناخت درست از هدف و نیاز کارفرما و مشتری، تیزرهای تبلیغاتی که شیوه ای تاثیرگذار در بازاریابی ویدیویی می باشند را پیاده سازی و اجرا می نماید. همچنین از دیگر خدمات ارزنده مجموعه ما عکاسی صنعتی و تبلیغاتی می باشد. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

اهمیت تبلیغات برای هیچ کس پوشیده نیست و به همین دلیل استفاده از آن در دنیای امروز امری ملزوم می باشد. تیزر تبلیغاتی یک روش کاملا حرفه ای و تاثیرگذار بر روی مخاطب است که می تواند مخاطبان را برای لحظات و دقایقی به سمت خود جلب کند و حتی تا مدت ها در ذهن آنها باقی بماند. تیزرهای تبلیغاتی اغلب به صورت ویدیوهایی هستند با مدت زمان بین بازه 10 تا 120 ثانیه ای که این بازه می تواند بسته به محلی که قرار است تیزر در آنجا به نمایش در بیاید، متفاوت باشد.

در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی مخاطب فقط با مقوله محتوا به صورت عکس در تماس است در حالی که در تیزر تبلیغاتی محتوای بصری، شنیداری و متنی با یکدیگر تلفیق می شود و به همین دلیل ارزش ها، اهداف و پیام کارفرما جهت ارائه محصول به خوبی به بیننده منتقل می گردد.

تیزر تبلیغاتی بر اساس نوع معرفی و ارائه می تواند به دسته بندی زیر تقسیم گردد:

  • تیزر تبلیغاتی برای معرفی برند
  • تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصول و تولیدات
  • تیزر تبلیغاتی برای معرفی شرکت، سازمان، ارگان، برند و …

لازم به ذکر است که برای ساخت هر کدام از انواع تیزرهای بالا باید از روش و ترفندهای مخصوص استفاده نمود که این امر بسته به تجربه، خلاقیت و دانش تیم سازنده و مجری می باشد.

از تیزر تبلیغاتی در چه مکان هایی می توان استفاده نمود؟

انواع مختلف تیزر تبلیغاتی در مکان های مختلف زیر به نمایش در می آیند:

  • در وب سایت های مختلف جهت نمایش برای عموم
  • در ایمیل برای ارسال تبلیغات به صورت مستقیم برای مخاطبین
  • در رسانه های اجتماعی و فراگیر مانند تلویزیون
  • در وبینارها و سمینارها قبل از شروع یا در بین بخش ها

انواع مختلف تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی را می توان به عنوان یک ابزار مهم و به مانند چراغ چشمک زن تلقی نمود که بیننده را به سمت خود جذب می کند. از آنجایی که این شیوه قابلیت به اشتراک گذاری را دارد، بنابراین فعالان در این حوزه، از متدهای متنوعی جهت تولید این روش از تبلیغات استفاده می کنند.

انواع مختلف تیزرهای تبلیغاتی شامل موارد زیر است:

  • تیزر تبلیغاتی انیمیشنی: انیمیشن ها برای همه جذابیت بالایی دارند. ساخت این تیزرها برای گروه های سنی مختلف جهت جذب مخاطب امکان پذیر است.
  • تیزر تبلیغاتی با ویدئو رئال: تیزرهایی هستند که در آن از کاراکترها، مکان، سوژه و اشیاء حقیقی استفاده می شود به طوری که برای مخاطب و بیننده بسیار ملموس خواهد بود.
  • تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک: در این نوع تیزر از کاراکترهای مخصوص و جذابی استفاده می گردد. جذب مخاطب به این تیزر به دلیل رساندن مفهوم به صورت شفاف بسیار بالا می باشد و در چندین سال اخیر به یکی از تیزرهای پرکاربرد تبدیل شده است.
  • تیزر تبلیغاتی با استاپ موشن: دارای روند ساخت و محتوای جذابی می باشد که در آن از تصاویر ثابت مانند نقاشی ها و طرح های گرافیکی استفاده می گردد که با استفاده از تکنیک های مخصوص به ویدیو تبدیل می شوند.
  • تیزر تبلیغاتی تلفیقی: نمونه ای پرطرفدار و جذاب می باشد که تلفیقی از موارد بالا است و در رسانه های بزرگ همچون تلویزیون به نمایش در می آید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا