عمومیبرترینهای کسب و کار

لیست قیمت اجاره ماشین در دبی

اجاره ماشین در دبی -بدون نیاز به کردیت کارت

اجاره خودرو در دبی، شارجه، دیره و …با بهترین قیمت در بین شرکت های رنت کار دبی

اجاره ماشین دبی را با شرکت ما تجربه کنید. اگر برای گردش در دبی به دنبال خودرو هستید می توانید از ایران ماشین مورد نیازتان را اجاره کنید. یکی از برتری های ما نسبت به دیگر شرکت ها، اجاره انواع ماشین در دبی با قیمت های استثنایی است. خوشبختانه شرکت بین المللی ما این امکان را فراهم آورده تا خارج از مرزهای ایران خدمات خود را به هم وطنان عزیزمان ارائه دهد. شعب اجاره خودرو دبی ، در تمام شهرهای این کشور و در فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. بنابراین، مهم نیست که خودرو را برای کجا می خواهید، می توانید به سرعت ماشین را انتخاب کنید و به صورت آنلاین رزرو کنید. اجاره خودرو و مشاهده قیمت اجاره ماشین در دبی و شرایط اطلاعات زیر را مطالعه کنید.

هزینه اجاره ماشین در دبی

پرداخت هزینه اجاره ماشین در دبی به صورت تومان و درهم می باشد. معمولا ایرانی ها به دلیل نداشتن کارت اعتباری نمی توانند در خارج از کشور خودرو کرایه کنند. به همین منظور شرکت ما پرداخت هزینه اجاره در ایران را به صورت ریالی و پرداخت هزینه هنگام تحویل خودرو در دبی را به صورت درهم و یا از طریق کارت های اعتباری شعب بانک های ایران فراهم آورده است. مشتریان عزیز نیز می توانند مبلغ پرداختی را در یکی از شعب ما در ایران و یا مستقیم موقع تحویل خودرو پرداخت کنند.

بی شک هزینه اجاره خودرو در دبی به صرفه تر از کرایه تاکسی در این شهر خواهد بود. کرایه تاکسی در دبی برای فرودگاه تا هتل حدودو 150 درهم است که می توانید با همین مبلغ  خودرو اجاره کنید. در حالیکه می توانید با همین میزان هزینه، یک روز خودرو در اختیار خود داشته باشید. قیمت اجاره ی خودرو در دبی برای خودروهایی اقتصادی از روزی 120 درهم شروع و خودروهای لوکس تر از روزی 950 درهم شروع می شود. لیست قیمت اجاره ماشین در دبی در بالا ذکر شده که می توانید قبل رزرو مشاهده و با توجه به بودجه خود کرایه کنید. قیمت های درج شده به صورت درهم بوده که هر خودرو با توجه به نوع متفاوت می باشد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی

برای سهولت در روند اجاره خودرو در دبی و رضایت شما مشتریان ، یک نفر ایرانی پشتیبانی شما را تا پایان سفر برعهده میگیرد. با تحویل مدارک زیر می توانید به راحتی ماشین کرایه کنید.

  • کپی گواهینامه بین المللی
  • تصویر ویزا
  • تصویر پاسپورت

شرایط اجاره خودرو با راننده

شما می توانید هر کدام از ماشین های بالا را به راحتی همراه با راننده اجاره کند. شرکت برای راننده مبلغی حدود 200 الی 400 درهم از شما دریافت خواهد کرد.  قابل ذکر است که تمام مسئولیت های خودرو نیز به عهده شرکت است و شما هیچ مسئولیتی در قبال خودرو نخواهید داشت.حداکثر زمان استفاده از خودروهای با راننده در روز 10 ساعت می باشد.

شرایط اجاره ون در دبی

با توجه به توسعه اجاره خودرو ما در دبی ما تصمیم گرفته‌ایم تا در جدیدترین اقدام خود ارائه خدمات گشت و تشریفات با ون را برای مدیران و افرادی که به‌صورت گروهی به این شهر سفر می‌کنند با به‌کارگیری رانندگان و پرسنل دارای تجربه در اختیار هم‌وطنان عزیزمان قرار دهیم. خدمات اجاره ون در دبی به همراه راننده آشنا به مناطق گردشگری دبی بوده که در طول روز 10 ساعت در اختیار می‌باشد و بدون هیچ نوع مدرکی اجاره داده می‌شود. در قیمت زیر هزینه گشت در شهر، هزینه کرایه راننده و بنزین آورده شده است. شما نیازی به پرداخت هیچ نوع هزینه اضافه ندارید.

اجاره خودرو در دبی از ایران

مسافران عزیزی که قصد سفر به دبی را دارند می توانند قبل از سفر خود به این کشور ماشین موردعلاقه خود را از ایران به‌واسطه یکی از شرکت‌های معتبر اجاره خودرو رزرو کنند. مجموعه ما این امکان را فراهم آورده تا لوکس‌ترین خودروهای روز دنیا را با بهترین قیمت از ایران، برای دبی اجاره کنند. اما شرایط و مدارک اجاره خودرو در دبی چگونه است؟

ما برای هم‌وطنان عزیزی که راهی سفر به دبی هستند شرایطی را ایجاد کرده‌ایم تا از داخل ایران برای دبی خودرو اجاره کنند. با شرکت ما می توانید خودرو مدنظرتان را در کم تر از ده دقیقه به راحتی رزرو کنید. اما برای رزرو خودرو در دبی باید مراحلی رو طی کنید. در زیر راهنمای رزرو اجاره ماشین در دبی را برایتان فراهم کرده ایم تا به راحتی رزرو را انجام دهید:

مراحل رزرو اجاره خودرو در دبی

قدم اول برای رزرو خودرو در دبی

تماس با شرکت از طریق شماره های درج شده در سایت و یا ارسال پیام در تلگرام و یا واتساپ برای اطلاع از خودروهای موجود اجاره ی ماشین در دبی و انتخاب خودرو مورد نیازتان برای کرایه در زمان و مکان درخواستی شما

قدم دوم برای کرایه ماشین در دبی :

ارسال مدارک مورد نیاز از طریق تلگرام و ویا واتساپ برای رزرو اجاره ماشین در دبی

قدم سوم برای کرایه ماشین در دبی :

  • انتخاب نوع پرداخت
  • پرداخت در ایران به صورت ریالی
  • پرداخت به درهم در هنگم تحویل خودرو

قدم چهارم برای کرایه ماشین در دبی :

آخرین مرحله تحویل خودرو به شما، در مکان درخواستیتان و یا فرودگاه در کمتر از 15 دقیق می باشد. در این مرحله بازدید خودرو از جانب شما و دریافت اصل مدارک از طرف نماینده و سرانجام امضای قرار داده می باشد.

اجاره خودرو در دبی برای ایرانی ها

شرکت های اجاره خودرو دبی برای بستن قرارداد از مشتریان خود ودیعه دریافت می کنند که بعد از پایان مدت زمان اجاره و استعلام خلافی و عوارضی باقیمانده آن را به حساب مشتریان خود واریز می کنند.برای این کار شما نیاز به یک حساب بین المللی visa یا mastercard دارید که متاسفانه برای ایرانی ها غیر ممکن است.

به همین دلیل شما با اجاره خودرو از ما می توانید از ایران خودرو مورد نیازتان را رزرو کرده و در دبی تحویل گرفته. برای هزینه نیز شرکت برای پیش پرداخت معادل 20 درصد قیمت اجاره خودرو را در دفتر تهران و مابقی نیز هنگام تحویل خودرو در دبی از شما دریافت می شود. دیپوزیت نیز پس از گذشت 20 روز کاری و پس از کسر هزینه ها به مشتری عودت میشود .

تحویل خودرو در دبی (هزینه ترانسفر)

خودرو در محل شرکت تحویل و پس گرفته خواهد شد لیکن در صورت تمایل به تحویل خودرو در غیر از محل شرکت به طور مثال فرودگاه، یا هتل و … بایستی هزینه ترانسفر خودرو پرداخت شود که این میزان برای هر ترانسفر یعنی رفت و برگشت معادل150 درهم خواهد بود. هزینه پارکینگ موقت فرودگاه بر عهده مشتری می باشد.

اجاره لامبورگینی در دبی

اجاره لامبورگینی در دبی توسط شرکت اجاره خودرو ایرانی برای اولین بار در بین تمام شرکت های رنت ماشین. اجاره روزانه لامبورگینی در شعبه دبی با شرایط آسان می باشد که توسط یک متصدی فارسی زبان به شما تحویل داده خواهد شد. قیمت اجاره لامبورگینی در دبی از روزی 3000 درهم می باشد.

اجاره لامبورگینی در دبی و اجاره فراری در دبی از جمله محبوب ترین خودروهای اجاره ای در بین گردشگران ایرانی است که در رده خودروهای پرطرفدار قرار دارد. قیمت اجاره لامبورگینی در دبی با توجه به کیفیت و لوکس بودن خودرو جزو ماشین های مقرون به صرفه می باشد.

اجاره ماشین دبی با پرداخت ریالی و ارزی،تخفیف ویژه

اگر به فکر سفر به خارج از ایران هستید و کشور دبی را انتخاب کرده اید، نگران خودروی خود نباشید. می توانید با استفاده از خدمات اجاره ماشین در دبی از سفرتان لذت ببرید. برای رزرو خودرو در دبی کافی است ۴۸ ساعت قبل از تحویل خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید و خودروی مورد نظرتان را به صورت آنلاین رزرو کنید. اجاره اتومبیل در دبی با قوانین سابق اجاره داده می شود. خدمات کرایه ماشین در دبی شامل خودروهای خارجی می باشد. اجاره خودرو دبی با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان و متقاضیان عزیز رنت داده می شود.

برای اجاره ماشین دبی می توانید از ایران اقدام به رزرو خودرو کنید. و همچنین می توانید با پول ایران به راحتی در دبی اتومبیل کرایه کنید. مجموعه ما مراحل رنت کار در دبی را برای متقاضیان راحت کرده است.  اجاره خودرو در دبی بسیار مقرون به صرفه است و شرایط آسانی دارد. اما قبل از رزرو خودرو باید قوانین راهنمایی و رانندگی در دبی را به خوبی مطالعه کنید.

قوانین رانندگی در دبی

قبل از اجاره ماشین در دبی باید با قوانین رانندگی در دبی آشنا شوید. عدم رعایت قوانین در دبی منجر به اعمال جرایم سنگینی می شود. افرادی که می خواهند از خدمات رنت خودرو در دبی بهره مند شوند باید به نکات زیر توجه داشته باشند:

  • عدم پارک خودرو در محل پارک معلولین
  • عبود نکردن از خط اتوبوس و تاکسی
  • عدم تغییر مسیر ناگهانی
  • رعایت نکردن سرعت مجاز
  • عدم توجه به چراغ راهنمایی و رانندگی
  • عدم توجه به محل عبور عابرین

اجاره خودرو دبی برای ایرانی ها

همشهریان عزیز ایرانی می توانند به راحتی از خدمات خودروهای اجاره ای در دبی بهره مند شوند. شرایط اجاره خودرو در دبی به این صورت است که مشتریان باید برای رزرو خودرو، ودیعه ای را پرداخت کنند و برای این کار نیاز به یک حساب بین المللی visa و یا mastercard دارند. همشهریان ایرانی این امکان را ندارند.

به همین دلیل شرکت این امکان را برای ایرانی های عزیز فراهم آورده است که بتوانند بدون نیاز به حساب های بین المللی به راحتی بتوانند خودروی مورد نظرشان را در دبی  کرایه کنند. برا رنت خودرو در دبی باید ۲۰ در صد از مبلغ اجاره ماشین را در دفتر تهران پرداخت کنند و بقیه مبلغ را در دبی هنگام تحویل خودرو به متصدی فارسی زبان ما در دبی پرداخت کنند.

رنت ماشین دبی

رنت ماشین در دبی شامل خدماتی از قبیل : اجاره ماشین در دبی بدون راننده، اجاره ماشین در دبی با راننده و اجاره ون می باشد. اجاره ون در دبی نیز به دو صورت اجاره ون با راننده و اجاره ون بدون راننده خدمات رسانی می شود. هر کدام از خدمات ذکر شده کرایه خودرو در دبی به تمامی افراد قایل ارائه می باشد.

اجاره ماشین بدون راننده در دبی

از پرکاربرترین خدمات اجاره خودرو در دبي، اجاره خودرو بدون راننده می باشد. حداقل مدت زمان کرایه ماشین در دبی بدون راننده ۲ روز می باشد. کمترین قیمت اجاره ماشین به صورت روزنه ۱۶۰ درهم می باشد. قیمت خودرو ها به دلیل نوع خودرو و سال ساخت خودرو ها متفاوت می باشد. تمام خودروهای اجاره ای در دبی تحت پوشش بیمه کامل CDW و بیمه بدنه هستند.

اجاره لامبورگینی در دبی

اجاره لامبورگینی در دبی از پرطرف دار ترین خودرو ها در دبی می باشد. قیمت اجاره لامبورگینی در دبی به صورت روزانه محاسبه می شود و روزی ۳۵۰۰ درهم است. لامبورگینی در دبی با رنگ زرد به متقاضیان عزیز خدمات رسانی می شود. ظرفیت خودروی لامبورگینی ۲ نفر می باشد و این خودرو مناسب برای گشت و گذار های  ۲ نفره است.

اجاره فراری در دبی

اجاره فراری در حین لوکس بودن، بسیار محبوب و مقرون به صرفه است. اکثر گردشگران ایرانی برای راحتی سفرشان، این خودرو را رنت می کنند. قیمت اجاره فراری در دبی روزانه ۴۵۰۰ درهم می باشد. فراری در دبی به صورت کروک می باشد. متقاضیان عزیز برای اجاره خودرو کروک در دبی می توانند از خودروی فراری بهره مند شوند.  هنگام اجاره خودرو در دبی یک شخص ایرانی و فارسی زبان شما را از ابتدای رنت خودرو در دبی تا زمان تحویل خودرو پشتیبانی می کند. شما می توانیدتمام سوالات خود را از تیم پشتیبانی پرس و جو کنید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا