برترینهای کسب و کارتندرستی

آشنایی با دستگاه هایفو اولترافورمر ساخت کشور کره جنوبی

انواع مدل های مختلف دستگاه هایفوتراپی:

دستگاه هایفو اولترا

دستگاه هایفو اولترا ساخت کشور آمریکا 5 سری (کارتریج) متفاوت دارد که هرکدام با اندازه و عمق نفوذ متفاوت برای نواحی مختلف به کار می‏ رود. قطعا این دستگاه تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا FDA را دارد. این 5 سری شامل عمق‏ های 1.5، 3، 4.5، 8 و 13 میلی‏متر می ‏شود که عمق‏ های کمتر برای صورت و گردن و عمق‏ های 8 و 13 برای بدن مورد استفاده قرار می‏ گیرند.

 دستگاه هایفو دابلو

دستگاه هایفو دابلو ساخت کمپانی هایرونیک کشور کره جنوبی است.

مدل های دستگاه هایفو دابلو

در سه نمونه مختلف طراحی و تولید شده است: دستگاه هایفو دابلو، دابلو S و دابلو Gold و در نهایت دستگاه هایفو گلد پریمیوم جدیدترین و به روزترین نسخه این دستگاه می ‏باشد. از این دستگاه با همین نام مدل‏ های چینی نیز تولید شده ‏اند. از لحاظ عملکرد و کیفیت مدل‏های چینی آن نیز قابل اطمینان هستند اما بهتر است هنگام انتخاب مرکز مورد نظر از کره ‏ای یا چینی بودن دستگاه مطلع باشید.

سری (کارتریج) هایفوتراپی دابلو

هایفوتراپی دابلو با 4 سری (کارتریج) انجام می‏ شود. این 4 سری شامل عمق‏ های 1.5، 3، 4.5 میلی‏متر با فرکانس 7 و 4.5 میلی‏متر با فرکانس 4 می‏ گردد.

 دستگاه هایفو اولترا فورمر 3

دستگاه هایفو اولترافورمر3 جدیدترین محصول کشور کره جنوبی می‏ باشد. به طور کلی تکنولوژی هایفو مورد تایید FDA است و دستگاه‎ های کره ‎ای نیز این مزیت را دارند.

سری (کاتریج) اولترافورمر 3

اولترافورمر3 مانند دستگاه اولترا آمریکا 5 سری (کارتریج) مناسب صورت، گردن و بدن دارد. 5 سری اولترافورمر3 شامل عمق نفوذ 1.5، 3، 4.5 میلی‏متر برای صورت و گردن و عمق ‏های 9 و 13 میلی‏متر برای بدن می‏ باشد. از کارتریج‏ های مناسب بدن می‏ توان برای نواحی شکم، پهلو، بازو و ران‏ ها استفاده کرد.

تفاوت دستگاه های اولترافورمر1 و 2 با اولترافورمر 3

دستگاه اولترافورمر1 دیگر در کارخانه تولید نمی‏ شود و مدل بسیار قدیمی می‏ باشد. اولترافورمر 2 کارتریج‏ های متنوعی ندارد و حتی برای همه نواحی صورت و گردن نیز مورد استفاده قرار نمی ‏گیرد. اولترافورمر3 نسخه ‏ای از این دستگاه است که به طور کامل آپدیت شده و تمامی امکانات لازم را تا به امروز فراهم کرده است.

بهترین دستگاه هایفوتراپی

بهترین دستگاه هایفوتراپی دستگاهی است که از لحاظ کاربرد و هزینه برای مراجعه‏ کنندگان مقرون به صرفه و تاثیرگذار باشد. هرچقدر ساخت تجهیزات و دستگاه های پزشکی جدیدتر باشد مشکلات و کمبودهای قبلی برطرف شده و عملکرد بهتری دارد. بنابراین دستگاه اولترافورمر 3 که جدیدترین تولید کشور کره جنوبی است انتخاب قابل اعتماد و مطمئنی می باشد.

مقایسه هایفوتراپی با سایر روش ها

هایفوتراپی نسبت به دیگر دستگاه های ماندگاری دو تا سه سال دارد و باید بصورت سالیانه شارژ انجام شود تا نتیجه نهایی را کامل کند. با توجه به اثرگذاری که دارد هزینه آن مناسب تر از اعمال جراحی می باشد

دستگاه هایفو دابلو

 ساخت شرکت هیرونیک در کشور کره جنوبی است كه در ایران بسیار پرطرفدار است. این دستگاه کره‌ای نتایج قابل قبولی در لیفت صورت ارائه داده است. هایفو دابلو با داشتن چهار کارتریج سطوح مختلف پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین با سرعت شات بالاتر مدت زمان پروسه درمان را کاهش داده است. اگر میخواهید بدانید اسم بهترین دستگاه هایفو چیست؟ هایفو دابلو را به یاد بسپارید.

دقت داشته باشید که این دستگاه مشابه چینی نیز دارد. یعنی در بازار ایران هم دابلو کره و هم دابلو چینی موجود است. نمی‌توان دستگاه چینی دابلو را بدون کارایی خواند. زیرا همه‌ی دستگاه‌های چینی نیز از مهندسی معکوس استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از مرکز ارائه دهنده خدمات نوع دستگاه هایفو کره‌ای یا چینی را جویا شوید. تفاوت هایفو کره‌ای و چینی را نیز در ادامه همین مقاله آورده‌ایم. هایفو دابلو کره انتخاب کلینیک‌های سطح یک ایران است.

دستگاه هایفو اولتراپی

 دستگاه اولتراپی ساخت آمریکا است و بیش از یک میلیون درمان توسط این دستگاه در دنیا انجام شده است. قطعا می‌توان دستگاه اولتراپی را بهترین دستگاه هایفو صورت در جهان دانست. اما نکته بسیار مهم این است که طبق اطلاعات ، این دستگاه در ایران موجود نیست. با ورود به وبسایت و قسمت ارائه خدمات، نمایندگی‌ برای ایران مشاهده نخواهید کرد. البته ممکن است به صورت محدود در تهران موجود باشد. اما یک سوال مهم وجود دارد، پس این همه تبلیغات دستگاه اولتراپی مربوط به چیست؟

اگر شروع به پرس و جو کنید تبلیغات انواع مختلف دستگاه هایفو با نام اولتراپی را خواهید دید که همگی کپی چینی دستگاه اصلی هستند. و به نوعی از نام دستگاه اصلی «اولتراپی» بهره برده‌اند. در نظر داشته باشید با توجه به قیمت بسیار بالای دستگاه اولتراپی و همینطور مواد مصرفی آن و تحریم‌های کشورمان منطقی است که هر جلسه درمان بیش از 12 میلیون تومان هزینه داشته باشد. در نتیجه دستگاه‌های چینی «اولترا» هزینه مقرون به صرفه‌تری خواهد داشت. به یاد داشته باشید اولتراپی تنها دستگاه هایفو آمریکایی است.

دستگاه هایفو اولترافورمر

 جدیدترین تولید شرکت کلاسیس کره جنوبی است. این دستگاه هم در زمینه هایفو صورت و هم لاغری بدن کاربرد دارد. اولترا فورمر برای لاغری و یا کانتورینگ بدن نیز کاربرد دارد. این دستگاه برای کسب نتایج بهتر بازه‌های مختلف کارتریج را هم برای صورت و هم برای بدن ارائه کرده است. طراحی باریکتر کارتریج‌ها در دستگاه هایفو اولترافورمر باعث می‌شود که اپراتور دستگاه بتواند در مناطق حساس عملکرد بهتری داشته باشد.

اگر میخواهید برند کره‌ای را برای انجام هایفو انتخاب کنید دستگاه هایفو دابلو و دستگاه اولترافورمر هر دو گزینه خوبی هستند. این دستگاه بهترین دستگاه هایفو لاغری در ایران است. و با استفاده از کارتریج‌های مختلف چربی‌ها در عمق‌های مختلف پوست را می‌سوزاند. یکی از بهترین مزایای لاغری با هایفو این است که همزمان پوست شما نیز لیفت می‌شود. در نظر داشته باشید هایفو لاغری نتایج قابل توجهی مثل عمل‌های لاغری در پی نخواهد داشت.

دستگاه هایفو اولترا

اولترا معروفترين دستگاه هایفو چینی در ایران است. نمی‌توان دستگاه‌های چینی هایفو در بازار را ناکارآمد دانست. قطعا دستگاه‌های چینی از مهندسی معکوس استفاده کرده و بی‌تاثیر نیستند. قیمت پایین دستگاه‌های چینی باعث شده است که این درمان با هزینه کمتری در اختیار علاقمندان هایفو قرار بگیرد. بسیار از کلینیک‌های پوست و مو در ایران نیز از دستگاه‌های چینی استفاده می‌کنند و استفاده کنندگان نیز از نتایج بهره برده‌اند. با این حال هایفو اولترا جایگاهی در لیست بهترین برند دستگاه هایفو صورت ندارد.

نکته قابل توجه این است که نباید دستگاه هایفو را بسیار پیچیده بدانید. هایفو از امواج اولتراسوند استفاده می‌کند. این امواج دقیقا همان امواجی است که در سونوگرافی استفاده می‌شود. در سونوگرافی امواج اولتراسوند برای مشاهده اجزای داخل بدن و یا جنین در شکم مادر استفاده می‌شود. در هایفو این امواج شدت بالاتر داشته و متمرکز می‌شوند. در نتیجه انواع دستگاه‌های هایفو همگی از امواج اولتراسوند و یک تکنولوژی استفاده می کنند. و نمی‌توان تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو را بسیار زیاد و غیر قابل مقایسه دانست.

دستگاه هایفو هایفونیک

با افزایش تقاضا از درمان محبوب هایفو شرکت‌های ایرانی نیز برای تولید دستگاه هایفوتراپی اقدام کردند. هایفو هایفونیک نیز یکی از دستگاه‌های تولید ایران است. این دستگاه توسط شرکت تولیدی طراحی و ساخته شده است. و همانطور که در عکس دستگاه هایفو نیک مشاهده میکنید طراحی بدنه دستگاه ضعیف به نظر می‌رسد. این دستگاه به نوعی مهندسی معکوس دستگاه کره‌ای هایفو اولترافورمر است. هایفونیک از سه کارتیج یک و نیم، سه و چهار و نیم میلیمتری برای بهبود افتادگی صورت استفاده می‌کند.

دستگاه ایرانی هایفونیک مجهز به تکنولوژی Centerless است، که در مقابل سوختگی پوست ایمن بوده و درد را به حداقل می‌رساند. این دستگاه در مراکز پوست و مو در ایران نیز نصب شده است. در نظر داشته باشید که اثربخشی هایفو تنها وابسته به دستگاه نیست. و تعداد شات مناسب،‌ کیفیت کارتریج دستگاه نیز میتواند در نتیجه نهایی تاثیر گذار باشد. با وجود دستگاه‌های بسیار بی‌کیفیت هایفو در بازار ایران می‌توانیم این دستگاه ایرانی را نیز، در لیست بهترین برند دستگاه هایفوتراپی قرار دهیم.

دستگاه هایفو دلتا

 شاید نام دستگاه هایفو دلتا را بسیار شنیده باشید. این دستگاه نمونه اصلی و مطرح در جهان ندارد. و شاید تنها برای بازار ایران طراحی و تولید شده است. هایفو دلتا داری سه کارتریج برای صورت و دو کارتریج برای بدن است. همچنین یک کارتریج مخصوص هایفو واژینال دارد. هایفو دلتا به صورتی طراحی شده است که بتواند تمام خدمات هایفو را پوشش دهد. این دستگاه ساخت چین است و با دستگاه‌‌های اولترا نیز در یک سطح کیفیت قرار دارند.

همانطور که در عکس دستگاه هایفو دلتا مشاهده می‌کنید این دستگاه به علت داشتن هندپیس واژینال هایفو دوبعدی نامیده می‌شود. هایفو دلتا یکی از انواع دستگاه هایفوتراپی در ایران است که قیمت مناسبی دارد. و با توجه به قیمت مناسب، میتواند خدمات هایفو را به صورت مقرون به صرفه‌تری در اختیار علاقمندان به زیبایی قرار دهد. اگر بخواهیم لیست بهترین مارک دستگاه هایفو را تهیه کنیم، هایفو دلتا و اولترا در یک یک سطح قرار خواهند گرفت. زیرا تفاوت دستگاه هایفو دلتا و اولترا به اندازه‌ای نیست که بتوان یک دستگاه را نسبت به دیگری برتر دانست.

روش های تشخیص اصل بودن بهترین مارک دستگاه هایفوتراپی

تفاوت هایفو دابلو کره و دابلو چینی

تا اینجا متوجه شدیم هایفو دابلو بهترین مارک دستگاه هایفوتراپی موجود در ایران است. اما چطور دستگاه اصلی را از مشابه شناسایی کنیم؟ در ابتدا در نظر داشته باشید که در بعضی موارد شناسایی دستگاه اصلی برای یک غیر متخصص سخت است. و در مرحله‌ی اول سعی کنید به کلینیک و یا مرکز معتبر مراجعه کنید. همچنین دستگاه‌های مشابه و کپی دابلو نیز از امواج اولتراسوند استفاده می‌کند و کاربرد اصلی درمان هایفو را دارد و شما میتوانید با هزینه‌ی کمتری از خدمات آن استفاده کنید. پس دابلو چینی به معنای تقلبی بودن دستگاه و یا عدم کارایی آن نیست. با این حال در ادامه عکس دستگاه هایفوتراپی اصلی را آورده ایم.

 همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید در مدل چینی لوگو‌ شرکت هیرونیک و اسم دابلو به صورت برچسب مشکی رنگ به روی بدنه دستگاه زده شده است. هندپیس دستگاه نیز در مدل چینی کامل به رنگ خاکستری است و رنگ دستگاه در مدل چینی تیره تر یا طلایی پر رنگ است. در بیشتر مواقع نمونه چینی دستگاه دابلو به اصطلاح هایفو دابلو سه بعدی آمریکا یا (اتاق کره) نامیده می‌شود. در ادامه سه مدل دستگاه اصلی هایفو دابلو کره را نیز مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که مدل های متفاوت تغییرات بنیادین ندارند.

مدل دابلو: doublo اولین مدل دستگاه هایفو است که توسط شرکت هیرونیک معرفی شد. طراحی یک صفحه نمایش بزرگ در دستگاه باعث کنترل و تعامل بهتر اپراتور شد. همچنین این شرکت با استفاده از یک نرم افزار با کارایی بالا، خدمات هایفو را موثرتر ارائه کرد.

دابلو اس: doublo-s نسل دوم دستگاه‌های دابلو است كه تکنولوژی کاوشگر تصویر را اضافه کرده است. شرکت هیرونیک دستگاه دابلو S را مقرون به صرفه تر عرضه کرد تا علاقه مندان بیشتری بتوانند به هایفو دابلو دسترسی داشته باشند.

دابلو گلد: doublo gold جدیدترین دستگاه شرکت هیرونیک است. این دستگاه سرعت شات بالاتری نسبت به مدل‌های قبلی خود ارائه کرده است. و به سرعت 300 شات در دقیقه دست پیدا کرد، که میتواند سرعت درمان را به صورت قابل توجهی کاهش دهد.

تفاوت دستگاه هایفو اولتراپی آمریکا و نمونه های چینی

بدون شک دستگاه هایفو اولتراپی بهترین دستگاه هایفوتراپی در ايران و جهان است. در اصل درمان هایفو با دستگاه اولتراپی ایجاد و به مرور زمان رشد کرد. در نتیجه به علت محبوبیت بالای این دستگاه، نمونه های مشابه و کپی بسیاری نیز دارد. و این امر تشخیص دستگاه اصلی هایفو اولتراپی را به مراتب سخت تر کرده است. یکی از روش های تشخیص اولتراپی اصلی مشاهده نوشته زرد رنگ اولتراپی در بالای نرم افزار دستگاه است.

همانطور که اشاره کردیم ممکن است به ندرت دستگاه اولتراپی اصلی در تهران یافت شود (در زمان نگارش این مقاله طبق استعلام از شرکت وارد کننده فقط سه دستگاه در تهران فعال است و این دستگاه در کلینیک پوست و مو در شیراز نیز فعال نیست). در نظر داشته باشید نمونه‌های کپی نیز از تکنولوژی امواج فراصوت بهره می‌برند و با توجه به هزینه درمان کمتر، کارایی لازم را دارند.

تفاوت انواع دستگاه‌های چینی هایفو

اشاره کردیم که بهترین مارک دستگاه هایفو چینی برند اولترا است. اما با یک سرچ ساده در اینترنت و یا سایت دیوار متوجه خواهید شد که این دستگاه نمونه‌های بسیار فراوانی دارد. اکثر این دستگاه‌ها در یک بازه‌ی کیفیتی قرار دارند. در صورتی که خواستید با هزینه‌ی کمتر از خدمات هایفو و نتایج آن بهره ببرید میتوانید دستگاه‌های چینی را انتخاب کنید. در تصویر زیر سرچ کلمه هایفو اولترا در سایت دیوار را مشاهده می‌کنید و انواع متفاوت عکس دستگاه هایفو اولترا را میبینید.

 با تبلیغات عجیب و غریب انواع دستگاه هایفوتراپی گیج نشوید

با یک جستجوی ساده در اینترنت و سایت دیوار انواع مختلف دستگاه هایفو با نام‌های مختلف آشنا خواهید شد. مراکز ارائه دهنده خدمات هایفو هر کدام دستگاه خاصی را معرفی می‌کنند که دارای تکنولوژی ها عجیب است. به طور مثال دستگاه اولترا سه بعدی که بعد از مدتی اولترا چهار بعدی و سپس هایفو اولترا شش بعدی معرفی شد. اما داستان اینجا تمام نمی‌شود چون دستگاه هایفو اولترا هفت بعدی و دوازده بعدی نیز در ادامه معرفی شدند! دقت کنید که تمام این اصطلاحات تبلیغاتی بوده و هیچگونه مبنای علمی و یا پزشکی دارند. در ادامه تکنولوژی ها و اصطلاحات تبلیغاتی رایج در را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم تا به صورت کامل با تمام اصطلاحات درمان هایفو آشنا شوید:

دستگاه هایفو دو بعدی

زمانی که قابلیت جدید و یا هندپیس جدیدی به دستگاه اضافه می‌شود (مثل هندپیس لاغری دستگاه برای بدن). و یا دستگاه کاربرد چندگانه پیدا میکند شرکت‌های تولید کننده لقب‌های تبلیغاتی چند بعدی را به دستگاه اضافه می‌کنند.

دستگاه هایفو سه بعدی

دستگاه‌های هایفو امواج را در یک خط 25 میلیمتری ارسال میکنند. که به اصطلاح تک خط گفته می‌شود. که تمام برند‌های اصلی مثل دابلو کره و یا اولتراپی آمریکا تک خط هستند. اما دستگاه‌های دیگر خطوط بیشتری در یک شات دستگاه تولید میکنند. به طور مثال هایفو سه بعدی سه خط در یک شات تولید میکند. و هایفو دوازده بعدی دوازده خط در یک شات تولید می‌کند!

دستگاه هایفو لاغری

در این نوع دستگاه امواج هایفو با عبور از سطح پوست بر روی چربی‌های زیر پوست متمرکز می‌شوند و با گرم شدن چربی ها آنها را حذف میکنند. هایفو لاغری علاوه بر از بین بردن چربی پوست را نیز می‌کشد.

دستگاه هایفو واژینال

این دستگاه کاربرد بسیار جدید هایفو برای زنان است. در این روش افتادگی و شل شدگی واژن درمان می‌شود. هایفو واژینال می‌تواند در افزایش اعتماد بنفس زنان بسیار موثر باشد.

دستگاه مینی هایفو

دستگاه‌های کوچک و قابل حمل هایفو هستند. که در بعضی موارد با تکنولوژی RF نیز ترکیب شده‌اند. شرکت‌های معتبر تجهیزات پزشکی هیچکدام تولید کننده مینی هایفو نیستند و تاثیرات این نوع دستگاه‌ها نیز مشخص نیست.

دستگاه هایفو خانگی

این دستگاه‌ها بسیار کوچک و برای استفاده در خانه تولید شده‌اند. برندهای معروف تجهیزات پزشکی هیچکدام هایفو خانگی را تولید نکرده‌اند. و نتایج استفاده از این دستگاه نیز مشخص نیست.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا