برترینهای کسب و کارعمومی

تست واکس لاستیک نانوسان

روزانه شاهد بسیاری از ماشین‌ها هستیم که با وجود تمیز بودن بدنه، وقتی به لاستیک‌ها نگاه می‌کنیم به دلیل گرد و خاک و یا گل و لای نشسته بر روی آنها، از زیبایی و جذابیت خودرو به طور چشم گیری کاسته می‌شود. برای جلوگیری از این مسئله استفاده از  یک محصول عالی و فوق‌العاده مانند واکس لاستیک خودرو نانوسان بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

واکس تایر نانوسان به صورت یک لایه نازک سطح لاستیک را مورد پوشش قرار می‌دهد. این واکس مخصوص باعث می‌شود تا لاستیک از آلودگی‌های محیطی و جاده و همچنین آب و هوای شدید محافظت شده و در امان بماند. گروه بازرگانی شوینده نانوسان آلمان، ساخت و تولید کمپانی Global Prefer آلمان است. تمامی محصولات نانوسان و همینطور واکس تایر ماشین نانوسان از تکنولوژی برتر روز نانو بهره گرفته است که در ایران به صورت انحصاری توسط فروشگاه آقای بیز عرضه می‌شود.

واکس لاستیک خودرو نانوسان (NanoSun TIRE WAX) در حجم 300 میلی لیتر تولید می‌شود که با توجه به غلظت و کیفیت بالای آن از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت سفارش و خرید واکس لاستیک اتومبیل نانوسان به قسمت سبد خرید در فروشگاه آقای بیز مراجعه نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم با همراهی شما، به بررسی مطالب تخصصی‌تری درباره واکس لاستیک نانوسان دکتر بیز بپردازیم.

خرید واکس لاستیک نانوسان قیمت ارزان + تست

واکس لاستیک نانوسان یکی از بهترین انواع واکس تایر خودرو در بازار است.یکی از قسمت های خودرو که ظاهر زیبایی به بدنه آن می دهد تایر خودرو می باشد .هنگامی که لاستیک خودرو در حالت براقیت کامل و تیره و سیاه باشد ظاهر خودرو بسیار زیبا تر نمایش داده می شود. به این معنی است که شما می توانید با استفاده از واکس لاستیک خودرو نانوسان ، ظاهر خودرو خود را به میزان قابل توجهی چشم نواز تر نمایید.

این محصول علاوه بر ظاهر براق لاستیک‌های خودرو می‌ تواند سبب شود تا علاوه بر این استفاده از واکس لاستیک خودرو با دوام بسیار بالایی همراه از پیرمردی که تنها با یک بار استفاده از آن تایر خودرو شما برای مدت زمان طولانی تری به نسبت سایر انواع واکس های خودرو موجود در بازار براق و تیره می ماند.

انواع واکس های لاستیک خودرو در بازار وجود دارند که یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده انواع واکس لاستیک خودرو محصولات نانوسان می باشد. زیرا ماندگاری بسیار بالا و ایجاد سطح شفاف و برق را بر روی تایر خودرو جلوه زیبایی به اتومبیل شما می دهد. عوامل محیطی مانند گرد و خاک و آلودگی هوا می‌ تواند باعث کاهش عمر تایر خودرو شوند که استفاده از این محصول در جهت افزایش دهم تایر اتومبیل نقش بسزایی داشته باشد.

نام محصول واکس لاستیک نانوسان
برند سازنده شرکت علم و صنعت نانوسان تحت لیسانس گلوبال پریفر آلمان
ویژگی ها براق کننده با ماندگاری بالا ، افزایش عمر لاستیک خودرو ، مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار
تکنولوژی نانو بدون استفاده از مواد اولیه مضر برای انسان ، بدون فرمالین و روغن
حجم 300 میل

مزایای واکس لاستیک نانوسان بیز

یکی از مهم ترین فاکتور انتخاب و خرید واکس لاستیک خودرو ماندگاری بالای آن است.یک واکس لاستیک مناسب می تواند برای مدت زمان طولانی لاستیک اتومبیل شما را براق نگه دارد.همچنین باید بتواند مقاومت کافی و لازم در برابر گرد و خاک و گل و لای داشته باشد.همچنین باید بتواند از تایر خودروی شما محافظت کند.

یکی از آسیب پذیر ترین قسمت های تایر خودرو کناره های آن است.دقیقا جایی که نازک تر است و اگر رسیدگی مناسب بر روی ان صورت نگیرد باعث خشکی و از دست دادن خاصیت ارتجاعی لاستیک می شود.این امر می تواند تایر خودروی شما را در برابر کوچکترین خراشیدگی و آسیب های محیطی آسیب پذیر کند. همه این ویژگی ها در واکس تایر نانوسان قرار گرفته است و می تواند گزینه اول شما برای استفاده جهت زیبایی و نگهداری تایر اتومبیل باشد.بارها خودروهای تمیز و زیبا را دیده اید و بدون شک یکی از مهم ترین المان هایی که باعث چشم نواز شدن خودرو می شود زیبایی و براقیت تایر آن است.

قیمت واکس لاستیک خودرو نانوسان بیز در وبسایت آقای بیز

در هنگام خرید واکس تایر نانوسان نکته مهمی که وجود دارد این است که باید به اصل یا تقلبی بودن آن توجه شود. از مشخصه بارز این محصول کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت آن است. برخی از واکس‌های لاستیک یک کاربرد ساده بیشتر ندارند اما برخی مانند واکس تایر نانوسان بیز علاوه بر ایجاد درخشندگی و براقیت، لاستیک‌ها را در برابر نور شدید خورشید و یا سرما و همچنین ترک خوردن محافظت می‌کند. در میان محصولات نانوسان، واکس لاستیک نانوسان یکی از بهترین گزینه‌های پرطرفدار در میان افراد می‌باشد. این محصول با توجه به حجم و غلظت بالایی که دارد در مقایسه با رقبای خود بهتر عمل کرده و به عنوان یک محصول کارآمد شناخته شده است.

فروشگاه آقای بیز ارائه دهنده NanoSun TIRE WAX در وبسایت خود است که نسبت به رقبای خود از بهترین قیمت را به مشتریان ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید واکس لاستیک خودرو نانوسان با کیفیت بالا و قیمت مناسب به قسمت محصولات در سایت فروشگاه بیز مراجعه کنید. با تماس با تیم پشتیبانی فروشگاه می‌توانید از مشاوره قبل از خرید به صورت رایگان استفاده کرده و در خرید نهایی خود رضایت کامل داشته باشید.

تست واکس لاستیک نانوسان

بزودی فیلم ها تست محصول در سایت درج می شوند و می توانید با مشاهده آنها در خصوص خرید این محصول تصمیم بهتری بگیرید.همچنین کلینینگ شاپ در نظر دارد تست استفاده از واکس پس از گذر زمان در هفته های متوالی را جهت آشنایی کامل با محصول و اثر بخشی آن قرار دهد. چنانچه شما نیز فیلم در خصوص تست واکس نانوسان دارید می توانید با ارسال تصاویر به ما آن را با نام خودتان در داخل سایت درج کنیم. تست محصول

معرفی محصول:

واکس لاستیک آلمان محصولی فوق العاده و با قابلیت براقیت به سطوح پلاستیکی و چرمی بسیار عالی می باشد.

با استفاده از این محصول بدون نیاز به آب و هر گونه ماده شوینده فقط با استفاده از دستمال

می توانیم در هر زمان و هر مکان سطوح پلاستیکی و چرمی را دوباره احیا کنید.

همچنین دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رغبای خود کاملا متمایز کرده است.

استفاده از این محصول بسیار آسان میباشد. کافیست مقداری از محلول را روی ابر داخل جعبه ریخته و آنرا روی سطح بکشید.

و با ایجاد یک لایه محافظتی روی سطح در استفاده طولانی مدت از ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن سطح جلوگیری میکند.

باماندگاری دو هفته از سطح براق لذت ببرید.

نحوه استفاده واکس لاستیک نانوسان آلمان :

قبل از استفاده از محصول ، لاستیک را کاملا شسته و از گرد و خاک ، چربی و گل و لای و هرگونه آلودگی دیگر پاک نمایید.

سپس واکس را بر روی لاستیک اسپری نمایید.

برای حصول نتیجه بهتر ، پس از استفاده کردن واکس روی سطح چند ساعت صبر کنید

تا واکس روی سطح سطح کاملا پخش و خشک شود سپس از خودرو استفاده نمایید.

هشدار :

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

از ترکیب این محصول با سایر شوینده ها جدا خودداری نمایید.

نحوه تشخیص محصولات نانوسان تقلبی از اصل:

۱- ارتفاع محصولات نانوسان تقلبی کوتاه تر از محصولات نانوسان اصل میباشد.

۲- در انتهای محصولات نانوسان تقلبی هیچ گونه آرم شرکت نانوسان وجود ندارد.

۳- محصولات نانوسان تقلبی به علت دارا بودن فرمالین و مواد اسیدی دارای بوی تند و زننده ای است درصورتی که محصولات نانوسان اصل دارای این بو نمیباشد.

۴- پس از استفاده از محصولات نانوسان تقلبی سطح پوست به شدت آسیب میبیند.

۵- پس از استفاده از محصولات نانوسان تقلبی سطح استفاده شده آسیب میبیند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا