برترینهای کسب و کارجامعه

برنامه آموزشی بیزینسی یک‌ساله ویژه مدیران حرفه‌ای ایران

به‌روزرسانی و افزایش دانش مدیران و کارآفرینان مطابق با عصر جدید کسب‌وکار، از مهم‌ترین اهداف ویدان از ابتدای شروع فعالیتش بوده است. مجموعه آموزشی ویدان پس از برگزاری موفقیت‌آمیز ۶ دوره حضوری بیزینس کوچینگ و دریافت بازخوردهای بی‌نظیر از سوی شرکت‌کنندگان و بازتاب وسیع موفقیت‌های آن‌ها در حوزه کسب وکار، تصمیم گرفته است هفتمین دوره بیزینس کوچینگ رهبران را با راهبری دکتر محمدمهدی ربانی برگزار کند.

شایان‌ذکر است که این برنامه یک‌ساله مختص رهبران و مدیران و صاحبان کسب و کار برجسته ایران است و هرکسی نمی‌تواند در این دوره شرکت کند. محتوای آموزشی این دوره کاملاً کاربردی و به‌روز و بر اساس جدیدترین منابع دانشگاه هاروارد در نظر گرفته شده است که در ایران بی‌همتا است و با هیچ دورهٔ مشابهی در ایران قابل‌مقایسه نیست.

دکتر محمدمهدی ربانی، مدرس و مربی برنامه بیزینس کوچینگ رهبران

محمدمهدی ربانی، مؤسس اپلیکیشن ویدان، دارای PHD مدیریت، بنیان‌گذار موفق چندین استارتاپ داخلی و خارجی و… راهبری این برنامه یک‌ساله را بر عهده دارد. او در این برنامه با محتوای آموزشی کاملاً جدید و به‌روز، در کلاس جهانی و بر اساس جدیدترین منابع دانشگاه هاروارد راهکارهای صریح، امتحان شده و قابل اجرای سریع را به رهبران کسب و کار آموزش می‌دهد.

محمدمهدی ربانی با شرایط واقعی زندگی و بازار داخلی و خارجی کاملاً آشناست و دانش او برای ده سال پیش نیست، زیرا وی با شرکت در گران‌ترین و جدیدترین دوره‌های بین‌المللی دانش خود را به‌روز نگه می‌دارد. ایشان تابه‌حال بیزینس کوچ بسیاری از افراد معمولی بوده که در چند سال اخیر موفقیت‌های چشمگیری داشته‌اند و ثروت بی‌نظیری کسب کرده‌اند.

یک سال آموزش در سطح جهانی که شما را در صنعت خود بی‌رقیب می‌کند

همیشه راه آسان یا پرطرفدارترین راه، دام‌هایی دارد. شما برای اینکه مدیر و رهبر موفقی باشید باید مطمئن شوید که آن راه پرطرفدار یا راه آسان را با اشتباهات رایج خراب نمی‌کنید! وقتی در سطح جهانی کوچینگ رهبری را آموزش می‌بینید، حتی اگر در میدان مین قرار بگیرید، از مسیر درست منحرف نمی‌شوید. شما به‌عنوان مدیر و صاحب کسب و کار در این دوره استراتژی‌ها و تجربیاتی را دریافت می‌کنید که به‌سرعت می‌توانید رشد و توسعه کسب وکارتان را رقم بزنید. می‌توانید فروش و درآمدتان را چندین برابر کنید و به آنچه اکنون برایتان دست‌نیافتنی است، برسید.

چرا برنامه بیزینس کوچینگ رهبران ویدان ۱۰۰ درصد نتیجه‌بخش است؟

این آموزش‌ها علمی، در کلاس جهانی، کاربردی و خاص استفاده در ایران است و به رهبر تحت آموزش، مالکیت و مسئولیت‌پذیری زیادی نسبت به فرآیند و موفقیت می‌دهد. ماهیت کاربردی و بومی بودن این برنامه باعث می‌شود که دائماً قابل‌اجرا باشد و به رهبر این امکان را می‌دهد تا در طول جلسات مربیگری با مشکلات دنیای واقعی به‌موقع برخورد کند و به‌سرعت درس‌ها را در محل کار برای تأثیرگذاری فوری به کار گیرد. تمامی آموزش‌ها به‌صورت مورد پژوهی (Case Study) تدریس می‌شود. شرکت‌کنندگان برنامه بیزینس کوچینگ رهبران یک جلسه عارضه‌یابی و کوچینگ کسب و کار به‌صورت خصوصی، یک جلسه عارضه‌یابی و مشاوره حقوقی اختصاصی، یک جلسه مشاوره سرمایه‌گذاری و تدوین Wealth Plan و یک سال استفاده رایگان از تمام منابع مدیریتی را دریافت می‌کنند.

فرصت بی‌نظیر برای شبکه‌سازی و افزایش ارتباطات با مدیران تراز اول ایران

با شرکت در برنامه یک‌ساله بیزینس کوچینگ رهبران، ۱۲ جلسه را می‌توانید در جمع مدیران و رهبران و بزرگان کسب وکار در یک فضای دل‌نشین و مجلل باشید. افرادی که در برنامه بیزینس کوچینگ رهبران ویدان شرکت می‌کنند، جمعی از مدیران، کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار برجسته ایران هستند که تصمیم ندارند از میدان رقابت عقب بمانند و به کم قانع نیستند.

با حضور در این برنامه، در کنار دریافت آموزش‌های نوین و کاربردی می‌توانید با افراد موفق در حوزه‌های مرتبط و موردنیاز ارتباط برقرار کنید.

در این محفل ممکن است مدیرانی را ببینید که زمان زیادی را منتظر این فرصت بوده‌اید. در اکثر اوقات یک جلسه گفتگو و ارتباط سازی با این افراد می‌تواند کل زندگی و کسب و کارتان را متحول کند.

برای اینکه این فرصت استثنایی را از دست ندهید همین الان اینجا را کلیک کنید و فرم ثبت‌نام را پر کنید تا کارشناسان ویدان با شما تماس بگیرند و شرایط حضور را توضیح بدهند؛ زیرا هر کسی نمی‌تواند در این برنامه شرکت کند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا