برترینهای کسب و کارفرهنگی

بهترین سریال های ایرانی جدید ۱۴۰۱

بهترین سریال های ایرانی پخش خانگی + [ 1401 و 1400]

برای آشنایی و مشاهده لیستی از بهترین سریال های ایرانی به هت فیلم خوش آمدید. در ادامه مطلب جدید هت فیلم، بهترین سریال‌ها در ژانرهای مختلف معرفی خواهند شد. این روزها سریال‌هایی با مضامین مختلف و در ژانرهای متفاوت، علاوه بر تلویزیون، از پلتفرم‌های اینترنتی نیز منتشر می‌شوند. مدت‌هاست که در سطح دنیا پلتفرم‌هایی نظیر نتفلیکس مشهور شده‌اند. در سال ۱۳۸۹، اولین سریال تولید شده مختص شبکه نمایش خانگی، در ایران توزیع شد. تا امروز این شیوه نوظهور پخش فیلم و سریال، فراز و فرود زیادی داشته است.

اوایل مخاطب ایرانی شبکه نمایش خانگی را جدی نمی‌گرفت. به نظر می‌آمد سریال‌هایی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شوند، که کیفیت پایینی دارند. اما پس از گذشت مدتی، این شبکه رقیب بسیار سرسختی برای تلویزیون شد. ممیزی‌ها و سخت‌گیری‌های مرسوم محتوایی در تلویزیون، کمتر در این سریال‌ها اعمال می‌شد.

در ایران شبکه‌های خانگی همچون فیلیمو، نماوا فعالیت گسترده‌ای دارند. و هر فصل سریال‌ها و برنامه‌های متنوعی را ساخته و منتشر می‌کنند. بسیاری از نام‌آوران سینما و تلویزیون ایران نیز، با این پلتفرم‌ها همکاری می‌نمایند. برنامه‌های هم‌رفیق، شباهنگی و تاک‌شو پیشگو نیز مصداق این همکاری‌ها هستند. اما در گدشته برنامه تاک‌شو رضا رشیدپور، جزء اولین برنامه‌هایی بود که در اینترنت منتشر می‌شد. ملوفیلم، لنز و فیلم‌نت نیز، از دیگر پلتفرم‌های اینترنتی ایرانی هستند.

متاسفانه مرز باریکی بین ابتذال و آزادی وجود دارد، که برخی از کارگردان‌ها و سازندگان فیلم و سریال ایرانی نمی‌توانند آن را از یکدیگر تمیز دهند. امید است که روزی این صنعت پیشرفت قابل توجهی داشته باشد، که سریال‌های ما نیز، به اندازه فیلم‌هایمان شهرت جهانی داشته باشند. ظهور VODها یا سرویس‌های پخش آنلاین فیلم، نقطه عطف برای پخش خانگی بود. دیگر نیاز نبود که هر هفته به سوپرمارکت و یا سی‌دی فروشی‌ها رفت. پخش و تماشا و دانلود سریال‌های جدید پخش خانگی، آسان‌تر و سریع‌تر شد. از داخل سایت، سریال را آنلاین تماشا کن و یا دانلود کرده و بعد تماشا کن.

این‌گونه بود که شبکه نمایش شبکه خانگی، به یک صنعت میلیاردی و دارای مخاطب میلیونی تبدیل شد. سریال‌های قهوه تلخ، شوخی کردم، قلب یخی، ساخت ایران، دندون طلا، شاهگوش، برنامه شام ایرانی و سریال شهرزاد، از نمونه‌های اولیه و موفق سریال های خانگی جدید به حساب می‌آیند. محبوب‌ترین سریال‌های پخش خانگی سال‌های اخیر نیز، سریال‌هایی همچون عاشقانه، ممنوعه، هم‌گناه، هیولا، ویلای من، آقازاده، گلشیفته، مانکن و سال‌های دور از خانه هستند.

در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به بهترین مجموعه‌‌های نمایش خانگی! بهترین سریال‌های تلویزیونی 1401، سریال های خانگی 1400 و همچنین لیستی از برنامه‌های پلتفرم‌های اینترنتی ایرانی تهیه شده است. تا انتهای مطلب بهترین سریال های ایرانی همراه هت فیلم بمانید. لینک دانلود سریال ایرانی نیز در این سایت موجود می باشد.

مجموعه‌های نمایش خانگی

لیست بهترین سریال های ایرانی 1401 که توسط پلتفرم‌های اینترنتی منتشر شده‌اند، در ادامه برای شما فهرست نموده‌ایم:

سریال بی گناه

سریال بی‌گناه در سال 1401، توسط مهران احمدی ساخته شده است. همچنین محسن کیایی وظیفه نویسندگی آن را برعهده دارد. داستان این سریال در رابطه با مردی به نام بهمن مردانی است که برای کشف رازی که 25 سال پیش باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز گشته است.

بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده اش به تهران باز می‌گردد. همچنین لازم به ذکر است که ژانر این سریال،‌ عاشقانه و رازآلود است.

دانلود سریال خارجی با بهترین کیفیت

سریال پوست شیر

سریال پوست شیر در ژانر جنایی، درام و اجتماعی به کارگردانی جمشید محمودی است که از مهرماه 1401 به نمایش درآمد. هر چهارشنبه قسمت‌های جدید این سریال از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی، بانیپال شومون،مهرداد صدیقیان، نیلوفر کوخانی، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، احسان امانی و بهزاد خلج از بازیگران “پوست شیر” هستند.

“پوست شیر” داستان افرادی است که روزگار آن‌ها را شیر نشان می‌دهد اما واقعیت امر این است که آن‌ها موش هستند و در بزنگاه‌های اصلی زندگی و در موقعیت‌های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، دست روی دست گذاشته و هیچ اقدام موثری انجام نمی‌دهند.

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

سریال روزی روزگاری مریخ

  • ستارگان: سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی،امیر کاظمی
  • کارگردانان: پیمان قاسم‌خانی، محسن چگینی
  • ساخت: ایران
  • محصول: 1401
  • زمان پخش: هر سه‌شنبه
  • ژانر: کمدی

در سیاره زمین، ناصر، خلافکار خرده‌پای بدشانس و شرط‌بند همیشه بازنده، می‌خواهد دست به آخرین و بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. تا قبل از آن، او باید خودش را از دست دشمنانی که به خونش تشنه‌اند پنهان کند.

در مریخ، لونا، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت مریخ، درگیر و دار مشکلات کار و زندگی خانوادگی، در انتظار بسته مرموزیست که قرار است از زمین به دستش برسد. در روزگاری هستیم که همه موجودات از سیارات مختلف به مریخ سفر می‌کنند، شما چطور؟

سریال آنتن

سریال کمدی آنتن محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی فیلمنامه برعهده حمزه صالحی بوده است. آنتن دومین تجربه ابراهیم عامریان در نقش کارگردان است.

داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که با مرگ بزرگ خاندان برایشان اتفاقات عجیبی می‌افتد. مادر داستان با از دست دادن شوهرش تصمیم می‌گیرد برای قبولی در دانشکده پزشکی که از جوانی آرزویش بود، تمام تلاشش را کند.

سریال خون سرد

سریال “خون سرد” به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار، به زودی از پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد. علیرضا عطااله تبریزی، محمد مهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشاد مهر نویسندگان “خون سرد” هستند. این سریال در ژانر هیجان‌انگیز، معمایی و جنایی است.

شهرام حقیقت دوست، سارا بهرامی، سارا رسول زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، با حضور لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، با هنرمندی فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحرخیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینانلویی، مرتضی تقی زاده، مهدی محرابی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، باسط رضایی و سارا امیری دیگر بازیگران سریال “خون سرد” هستند.

سریال شبکه مخفی زنان

  • ستارگان: لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، حمید فرخ نژاد، مهدی هاشمی و احمد مهرانفر
  • نویسنده: محسن قرایی
  • تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی
  • کارگردان: افشین هاشمی
  • ژانر: کمدی، تاریخی

شبکه مخفی زنان سریالی کمدی و تاریخی مناسب سنین بالای دوازده سال است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ ایران است که به زودی از پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد. طراحی داستان این مجموعه توسط محمد رحمانیان انجام شده است. داستان کمدی و سرگرم‌کننده شبکه مخفی زنان در بستری تاریخی روایت می‌شود.

در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌دهد. وزارت فرهنگ و هنر در سال 1310 تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند.

میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد.

سریال جادوگر

  • ستارگان: احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی
  • کارگردان: مسعود اطیابی
  • ژانر: کمدی

مسعود اطیابی پس از ساخت چندین و چند فیلم سینمایی در عرصه کمدی که همگی آن‌ها جزو آثار پرفروش سینمای ایران بوده است در اولین تجربه ساخت سریال برای نمایش خانگی به سراغ ساخت سریال جادوگر رفته است.

اولین قسمت سریال جادوگر، یکشنبه 25 اردیبهشت از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا پخش شد. مجموعه کمدی جادوگر به کارگردانی مسعود اطیابی به شبکه نمایش خانگی آمده است تا با توجه به سابقه موفق اطیابی در تولید مجموعه‌های طنز، تلاش کند مخاطبان را در این روزهای سخت، اندکی بخنداند. همین و بس!

سریال آفتاب پرست

  • ستارگان: پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی
  • کارگردانان: برزو نیک‌نژاد
  • ساخت: ایران
  • محصول: 1401
  • زمان پخش: هر دوشنبه
  • ژانر: کمدی

جمال و منوچهر دو رفیق قدیمی هستند که عشق لاتی دارند و دوست دارند جزء اراذل سطح یک باشند. این دو نفر اقدام به خفت‌گیری می‌کنند ولی به خاطر بدشانسی و بی‌عرضه‌گی خودشان گیر پلیس می‌افتند و راهی زندان می‌شوند. در زندان جمال ادعا می‌کند که تا به حال چندین پورشه‌سوار را خفت کرده و به همین دلیل به جمال پورشه مشهور می‌شود. حالا آن‌ها باید برای آزادی خودشان تلاش کنند و با هویت‌های جعلی زندگی خودشان را ادامه دهند.

از آنجایی که تیم بازیگری سریال متشکل از ستاره‌های درجه یک و توانمندی مثل پژمان جمشیدی و باران کوثری است و یک کارگردان باتجربه مثل برزو نیک نژاد پشت این اثر هستند، انتظار می‌رود که خیلی زود توجهات را جلب کند و به رتبه یک سریال‌های در حال پخش نمایش خانگی صعود کند.

سریال شهرک کلیله و دمنه

    سریال: شهرک کلیله و دمنه

    کارگردان: مرضیه برومند

    بازی‌‌دهندگان عروسک‌:

        علی اعتصامی‌ فر

        نگار شهبازی

        علی پاکدست

        پیمان فاطمی

        مرجان نامور

        هانی حسینی

        محمد اعلمی

    ژانر: عروسکی، خانوادگی

    سال تولید: ۱۴٠٠

    سال انتشار: ۱۴٠۱

    صداپیشگان: آزاده مویدی فرد، امیرحسین صدیق،‌ مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی‌مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه پیری، سارا اقبال، آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آنالی شکوری، سعید موسوی‌ راضی، آزاده اسماعیل خانی، مرجان پورغلامحسین و مرضیه برومند

وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت، آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. ختن و خمار، دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان، دشت ناز را می‌فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می‌خرند.

مجموعه شهرک کلیله و دمنه سریالی عروسکی، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مرضیه برومند محصول سال 1401 است. فیلمنامه این مجموعه را نیز کورش نریمانی براساس طرحی از مرضیه برومند به رشته تحریر درآورده است.

مرضیه برومند، کارگردان مجموعه‌های خاطره‌انگیزی چون “مدرسه موش‌ها”، “قصه‌های تا به تا” و “خونه مادر بزرگه” حال با سریال عروسکی تازه خود قدم به شبکه نمایش خانگی گذاشته است. برومند درباره‌ تولید این مجموعه عروسکی اظهار کرده است:

    نمی‌دانم چرا این عروسک‌ها دست از سر من برنمی‌دارند؛ البته شایدم من دست از سر این عروسک‌های بیچاره برنمی‌دارم، آن هم در سن 71 سالگی!

وی گفته است: “این سریال صرفا برای کودکان ساخته نشده است و همه افراد می‌توانند آن را تماشا کنند. ای کاش مثل آن موقع‌ها شرایط طوری بود که سریال‌ها و ساخته‌های من و همکارانم می‌توانست بی‌واسطه در سراسر ایران در دسترس مردم قرار بگیرد ولی خب اینطور نیست. من شرمنده”

به نقل از روابط عمومی این مجموعه، پس از یک پیش تولید یک ساله، سریال عروسکی “شهرک کلیله و دمنه” با بیشتر از 50 شخصیت جدید، تولید و آماده پخش شده است. کلیله و دمنه کتابی پندآمیز است که در آن حکایت‌های گوناگون (بیشتر از زبان حیوانات) نقل شده‌ است.

برنامه مهمونی ایرج طهماسب

  • ژانر تاک شو
  • نویسنده ایرج طهماسب،‌ احمد فیاض، روجا بهبهانی، علی زرمهری و پانیذ زنگنه
  • کارگردان ایرج طهماسب
  • مجری ایرج طهماسب
  • بازیگران علی زرمهری،‌ سهیل راهبرزارع، سارا صبری و احمد فیاض
  • صداپیشگان بهادر مالکی، هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان، کاظم سیاحی، امیر ادیب، الی امامی و نازنین شعبانی
  • توزیع‌کننده نماوا

همه ما ایرج طهماسب را با شخصیت دوست داشتنی کلاه قرمزی می‌شناسیم، حال قرار است مجموعه‌‌ی بسیار جذابی فارق از شخصیت محبوب کلاه قرمزی را از ایرج طهماسب تماشا کنیم.

مهمونی ادامه دارد ؛ فصل دوم «مهمونی» به زودی ساخته می‌شود!

در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی خواهد شد. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد جالب است بدانید اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

اگر چه که از خیلی از طرفداران ایرج طهماسب معتقد‌اند ایرج طهماسب با شخصیت کلاه قرمزی ایرج طهماسب است اما در این اثر فوق العاده هیج کدام از شخصیت‌های مجموعه کلاه قرمزی را مشاهده نمی‌کنیم و قرار است شاهد اتفاقاتی جذاب با عروسک‌های جدید باشیم.

منبع: سایت دانلود فیلم خارجی

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا