استان هابرترینهای کسب و کار

لذیذترین کباب های ایران در این رستوران ها در اردبیل است!

شکم‌گردی در بهترین رستوران های اردبیل

شهر اردبیل از آن دسته شهرهای خوش‌آب‌وهوا در شمال غرب ایران است. این شهر باستانی با تمدنی کهن و جاذبه‌های منحصربه‌فرد از دیرباز در مرکز توجه گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. از زیبایی خیره‌کننده جاده اسالم و گردنه مه‌آلود حیران گرفته تا دریاچه شورابیل و چشمه‌های آبگرم سرعین، یکی از دیگری زیباتر است.

صحبت درباره جاهای دیدنی این شهر، بسیار مفصل بوده که در این مقال نمی‌گنجد. شما می‌توانید در مقاله راهنمای سفر اردبیل تمامی اطلاعات لازم درباره سفر به این شهر را مطالعه کرده و با مراکز خرید و هتل های اردبیل آشنا شوید. این بار می‌خواهیم درباره شکم‌گردی در این شهر و معروف‌ترین و بهترین رستوران های اردبیل صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

رستوران های اردبیل | بهشت عاشقان غذا

بعد از گشت‌وگذار و طبیعت‌گردی در جاهای دیدنی اردبیل، وقت آن رسیده که خودتان را به صرف یک وعده غذایی خوشمزه در شیک ترین رستوران اردبیل میهمان کنید و دلی از عزا درآورید. در رستوران‌های این شهر خبری از فضای مدرن و لوکس رستوران‌های امروزی نیست و اغلب رستوران‌ها و کافه‌ها در فضایی ساده و دوستانه از گردشگران پذیرایی می‌کنند. این همان چیزی است که رستوران های اردبیل را از سایر رستوران‌ها متمایز می‌کند. برای آشنا شدن با بهترین رستوران های اردبیل ، خواندن ادامه این مقاله هوس‌برانگیز را از دست ندهید.

رستوران حاجی قربان | لذیذترین کباب کاسه‌ای اردبیل

آیا تا به حال نام کباب کاسه‌ای به گوشتان خورده است؟ کباب کاسه‌ای یا کاسه کباب، یکی از معروف‌ترین غذاهای اردبیل بوده که با گوشت تازه گوسفندی پخته می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. رستوران حاجی قربان، یکی از معروف‌ترین رستوران های اردبیل برای خوردن یک کاسه کباب خوشمزه است. کاسه کباب شامل 3 سیخ کباب، گوجه کبابی و فلفل بوده که در یک کاسه کره محلی آب شده غلتانده می‌شود. حدس می‌زنیم که حتی با خواندن این توصیف، دهانتان آب افتاده است. پس اگر به اردبیل سفر کردید، برای خوردن این غذای چرب و چیلی تردید نداشته باشید و خودتان را از این تجربه لذت‌بخش محروم نکنید. راستی! پس از خوردن یک کباب بی‌نظیر در رستوران حاجی قربان، یک فنجان چای تازه‌دم نیز مهمان رستوران خواهید بود.

آدرس: اردبیل، خیابان سعدی، چهارراه باغمیشه، نرسیده به پل سعدی.

کبابی حاج مالک | لذت خوردن خوشمزه‌ترین کباب‌های دنیا

حتماً تا به حال آوازه کباب‌های لذیذ استان اردبیل را شنیده‌اید. کبابی حاج مالک، اولین کبابی اردبیل بوده و شما را به خوردن یک وعده کباب بی‌نظیر در فضایی ساده دعوت می‌کند. در این رستوران شما می‌توانید نوع و میزان گوشت استفاده شده در پخت کباب را به سلیقه خودتان انتخاب کرده و در نهایت وعده غذایی با همان گوشت انتخابی را نوش جان کنید. بدون شک کیفیت بی‌نظیر و مثال‌زدنی کباب‌های رستوران حاج مالک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. البته ناگفته نماند از آنجایی که تمامی کباب‌های این رستوران از گوشت تازه و درجه یک تهیه می‌شود، قیمت منوی آن نسبت به سایر رستوران‌ها بیشتر است.

آدرس: اردبیل، خیابان ساحلی، اول پیرمادر، جنب پل سیدآباد

رستوران ضیافت | منوی متنوع و باکیفیت

شاید تصور کنید که منوی اصلی رستوران های اردبیل به کباب‌ تعلق دارد؛ اما همه رستوران‌ها این‌گونه نیستند. رستوران ضیافت از آن دسته رستوران های ارزان اردبیل است که منوی بسیار متنوعی دارد. کارکنان خوش‌برخورد این رستوران در فضایی صمیمانه و دوست‌داشتنی با بهترین غذاهای خوش عطر و بوی اردبیلی از شما پذیرایی می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به رستوران ضیافت رفتید، پیچاق قیمه و باسترما پلو با ماهیچه این رستوران را از دست ندهید.

آدرس: اردبیل، خیابان امام خمینی، کنار سینما انقلاب

رستوران گل سرخ | برای باسلیقه‌ها

اگر می‌خواهید خوردن یک وعده غذایی دل‌نشین را در فضایی با دکوراسیون شیک و مجلل را تجربه کنید، رستوران گل سرخ می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. رستوران گل سرخ از آن دسته رستوران های اردبیل بوده که مشتری‌های ثابت خود را داشته و همه افراد غذا خورد در آن را به یکدیگر پیشنهاد می‌کنند. این رستوران توانسته است با منوی متنوع خود، تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد و رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند. خوردن یک وعده کباب دنده اردبیلی در این رستوران، تجربه بسیار ماندگاری را برایتان رقم خواهد زد.

آدرس: اردبیل، خیابان عطایی، نرسیده به میدان جانبازان.

کبابی حاجی بیوک آقا | یک کبابی درجه یک در شهر کباب‌ها

در کبابی حاج بیوک آقا نباید دنبال یک رستوران با دکوراسیون مجلل و مدرن باشید؛ اما گول سادگی این کبابی را نخورید. کبابی حاجی بیوک آقا یکی از بهترین کبابی های اردبیل بوده که در عین سادگی، با کباب‌های تازه و خوشمزه از مشتری‌ها پذیرایی می‌کند. کباب دنده گوسفندی این کبابی، دست همه رستوران‌های لوکس را از پشت بسته و طعم شگفت‌انگیز آن شما را شیفته خود می‌کند. پس اگر با خرید بلیط هواپیما اردبیل، آماده سفر شده‌اید؛ این کبابی را فراموش نکنید.

آدرس: اردبیل، خیابان قیام، پایین‌تر از خیابان اعتماد.

رستوران سید آقا | ترکیب اصالت و کیفیت

در کنار هیاهوی بازار بزرگ اردبیل، رستوران سید آقا مکانی راحت و دل‌چسب برای خوردن یک غذای خوشمزه تجدید قوا است. رستوران سید آقا شاید ارزانترین رستوران اردبیل نباشد؛ اما سعی کرده است که غذاهای خوشمزه و باکیفیت را با قیمتی منطقی در اختیار مشتریان قرار دهد.

این رستوران باسابقه، همان سنت‌های قدیمی را حفظ کرده و اعتبار رستوران را با تغییر در کیفیت و کمیت غذاها زیر سؤال نبرده است. در رستوران سید آقا غذاهایی مثل پیچاق قیمه و انواع کباب‌های محلی، در بهترین حالت خود طبخ می‌شود. اگر می‌خواهید خستگی یک گردش طولانی در مراکز خرید اردبیل را با خوردن یک کباب خوشمزه از تن بیرون کنید، رستوران سید آقا یکی از بهترین گزینه‌هاست.

آدرس: اردبیل، پیرعبدالملک.

رستوران معین دربار | خوشمزه و به‌صرفه

آیا رستوران های ارزان اردبیل را می‌شناسید؟ اگر به دنبال یک غذای باکیفیت و در عین حال ارزان می‌گردید، حتماً نام رستوران معین دربار اردبیل را در صدر لیست رستوران‌های ارزان مشاهده کرده‌اید. معین دربار یک رستوران جمع‌وجور با فضایی دلنشین و راحت است. خوردن یک پرس چلو کباب اردبیلی در محیط تروتمیز این رستوران، تجربه‌ای به‌یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد. در رستوران معین دربار همه چیز برای راحتی و رضایت شما فراهم شده است. برای داشتن لحظاتی آرام و خوشمزه، سری به این رستوران بزنید و اوقات خاطره‌انگیزی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

آدرس: اردبیل، خیابان حافظ، روبه‌روی اداره اوقاف.

رستوران خوانسالار | ترکیبی از بهترین غذاهای ایرانی و اردبیلی

رستوران خوانسالار یکی از رستوران های اردبیل بوده که با منوی متنوع و کیفیت بی‌نظیر، گردشگران را شیفته خود کرده است. این رستوران در دو طبقه بنا شده و با محیطی تمیز و دلباز، غذا خوردن را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند. محال است که کسی به شهر اردبیل سفر کرده باشد و لذت خوردن پیچاق قیمه را از خود دریغ کند. پیچاق قیمه رستوران خوانسالار در کل اردبیل شهرت دارد. به شما قول می‌دهیم که از خوردن این غذای محلی خوشمزه پشیمان نخواهید شد. سوپ رایگان، پارکینگ و قیمت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران خوانسالار اردبیل است که باعث محبوبیت این رستوران در بین گردشگران و مردم محلی شده است.

آدرس: اردبیل، بلوار استقلال، بین میدان ارتش و بسیج.

رستوران خانه صادقی | غذا خوردن در قلب تاریخی اردبیل

حال که صحبت از رستوران های اردبیل داغ است، وقت آن رسیده که شما را با شیک ترین رستوران اردبیل آشنا کنیم. رستوران خانه صادقی یا مطبخ ختایی، یک مجموعه تاریخی بسیار جذاب و دیدنی بوده که شما را به صرف یک غذای خوشمزه در خانه‌ای متعلق به دوران قاجار دعوت می‌کند. در همان ابتدای ورود به حیاط این مجموعه، محو تماشای پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی آن خواهید شد.

غذا خوردن در حیاط زیبای رستوران خانه صادقی و تماشای گل‌های خوش‌بو و حوض قدیمی، طراوت و تازگی را به شما هدیه می‌دهد. خوب است بدانید که این خانه تاریخی، منوی کافی‌شاپ هم دارد. لذت نوشیدن یک فنجان دمنوش خوش عطر و بو در این فضای دل‌انگیز، عیشتان را تکمیل خواهد کرد. اگر از علاقه‌مندان به خانه‌های تاریخی و معماری سنتی هستید، رستوران خانه صادقی را فراموش نکنید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا