پرفروش ترین عطرهای زنانه 2023

انتخاب کاملا سلیقه‌ای است، عطری که از نظر شخصی بسیار خوشبو است، ممکن از نظر شخص دیگری اصلا قابل تحمل نباشد. انتخاب عطر مارلی به شخصیت هر فرد هم بستگی دارد. برخی از مردم به عطر مورد علاقه خود کاملا وفادار هستند و یک عطر امضای مخصوص خودشان را دارند و هرگز به غیر از آن، عطر دیگری را انتخاب نمی‌کنند، در حالی که برخی دیگر تنوع طلب هستند و دوست دارند، عطرهای مختلف را امتحان کنند.

در این مقاله، به معرفی 11 مورد از محبوب‌ ترین عطر 2023 به انتخاب کارشناسان این حوزه از نظر قیمت، کیفیت، ماندگاری و پخش بو می‌پردازیم که از میان ده‌ها عطر مختلف انتخاب شده است و ارزش توجه و سرمایه‌گذاری شما را دارد. برند عطر مارلی تنوع بسیار زیادی دارد و می توان گفت تمام سلایق را در بر می گیرد. از عطرهای گلی و میوه‌ای تا چوبی و خنک، هرکدام از این ترکیبات با دقت و ذوق بی‌نظیری ترکیب شده‌اند تا عطرهایی با کیفیت و جذابیت فوق‌العاده برای مصرف کننده به ارمغان بیاورند.

معرفی 11 مورد از بهترین عطر زنانه 2023

رایحه شیرین، نفس گیر و فریبنده یاس رازقی و گل مریم، زنانگی درخشانی را برای ما به ارمغان می‌آورد. جنبه اسرارآمیز، جذاب و هوس‌انگیز این عطر با نت‌های معطر و هیجان انگیز کاکائو و دانه تونکا تجلی پیدا می‌کند، و نت‌های بادام و قهوه سرزندگی جسورانه‌ و انرژی زیادی را به وجود می‌آورند. این عطر اغواگر و قوی از گروه بویایی کهربایی گلی است و با پخش بو و ماندگاری بالای خود، مناسب استفاده در روز و شب است.

شیشه این عطر قدرتمند و تحریک‌کننده به شکل کفش پاشنه بلند مشکی طراحی شده است تا منعکس کننده شخصیت فریبنده زنانی باشد که از نیمه تاریک وجودشان الهام می‌گیرند. این عطر شیک، گرم و شیرین، مناسب استفاده در روزهای سرد سال است.

در فهرست بهترین عطر سال، یکی از عطرهای شناخته شده بلوم است.گوچی بلوم مثل دسته گلی از گل‌های زیبا و متنوع می‌ماند که با استشمام رایحه آن، هر شخصی را در رویای باغی وسیع و پر از گل‌ها و گیاهان رنگارنگ، زیبا خوشبو غرق می‌شود. هدف عطرساز از طراحی این عطر، شکوفا کردن روح اصیل زنان است تا به شخصی تبدیل شوند که می‌خواهند باشند. این عطر تداعی کننده زنانی است که به شیوه خودشان در حال رشد و شکوفایی هستند.

گوچی بلوم اصالت، سرزندگی و تفاوت‌ها را تجلیل می‌کند و برای زنانی با چنین ویژگی‌هایی طراحی شده است. این زنان جوان در خود واقعی‌شان شکوفا می شوند و زندگی و ثمرات آن را تجربه می‌کنند. آنها دیدگاه شخصی خود را بدون محدودیت‌های مرسوم بیان می‌کنند و زندگی می‌کنند تا تجربه‌های به یاد ماندنی را کسب کنند و داستان شخصی خود را بسازند. نت‌های خاص و معطر گوچی بلوم شادابی و سرزندگی را به خوبی القا می‌کنند. این عطر، همچون نام خود، پخش بوی خیلی خوبی دارد.

بطری این عطر، به جای شیشه از جنس چینی است و به شکل مربع و به رنگ صورتی ملایم ساخته شده است.

میس دیور عطری گرم و گلی و به مانند دسته گلی زیبا و دل‌ربا است که نت‌ باطراوت زنبق دره، تندی رایحه گل صد تومانی و نت پودری زنبق آن، هر شخصی را مسحور عطر دل‌انگیز خود می‌سازد.نت اصلی این عطر گل سرخ سنتیفولیا است، که در نت‌های میانی خامه‌ای و مخملی این عطر خودنمایی می‌کند. نت‌های پایانی ترکیبی از روایح چوبی، خاکی و وانیل هستند.

ادو پرفیوم گلی میس دیور تمام احساسات و حواس ما را بیدار می‌کند. این عطر ترکیب بی‌نظیری از رایحه‌ لطیف و ملایم گل‌های رز، رایحه شاداب زنبق دره، رایحه تند گل صد تومانی و رایحه پودری گل زنبق است. رایحه این عطر تداعی‌گر عشق و امید است و طوری طراحی شده که انگار عصاره‌ای از هزاران گل رنگارنگ است. به گفته عطرساز آن، این نسخه جدید که در سال 2021 به بازار عرضه شده، حاوی روایح میوه‌های زردآلو و هلو است و رایحه گل سرخ این بار تندی بیشتری دارد.

باکارات رژ با وجود رایحه قوی و پخش بوی بالای خود اصلا سردردآور نیست و علیرغم رایحه شیرینی که دارد، به هیچ عنوان دل را نمی‌زند. این عطر ساختار متراکم و غلیظ و طبع معتدلی دارد و انتخاب بسیاری از افراد ثروتمند و مشهور جهان است.

فلاور بمب با روایح یاس، غنچه‌های گل رز و گل صد تومانی، حضور پررنگ خود را به همه اعلام می‌کند. در ادامه، نت وانیل به این ترکیب اضافه می‌شود و آن را نمایان‌تر می‌کند. این عطر با روایح گلی و تاثیرگذار خود، زنانگی حقیقی را به تصویر می‌کشد و در فهرست بهترین عطر زنانه 2023 قرار دارد. همانطور که از نام این عطر مشخص است، پس از اولین پاف، پخش بوی زیادی دارد که رفته رفته ملایم‌تر و پودری می‌شود و در کل رایحه دوست‌داشتنی و همه پسندی دارد که انتخاب بسیاری از خانم‌ها در سرتاسر جهان است.

به جرات می‌توان گفت، این عطر انتخاب بسیار مناسبی برای شب‌های بهار و تابستان است. ماندگاری این عطر بالا است. استفاده از عطر فلاور بمب را به زنان قوی و با اراده‌ در سنین بین 30 تا 55 سال توصیه می‌کنیم.طراحی شیشه این عطر به شکل نارنجک دستی است که کاملا با نام و ماهیت آن همخوانی دارد.

عطر بایردو یانگ رز (Young Rose Byredo) عطر محبوب سال

همانطور که از نام این عطر مشخص است، عطر یانگ رز بایردو از نت غالب رز دمشقی تشکیل شده که در قلب آن به خوبی خودنمایی می‌کند. این عطر رایحه‌ای جوان‌پسند و مدرن دارد که بسیار مطبوع و دلپذیر است. این محصول ترکیب متعدلی از نت‌ های شیرین و مشک‌دار است و برای استفاده در محیط‌های کاری انتخاب بسیار خوبی است.

نت مشک و عنبر در نت‌های پایانی این عطر، جلوه عمیق و فریبنده دارد و بوی دلپذیری به این عطر می‌بخشد.این ادو پرفیوم گلی و سحرانگیز تداعی‌گر شور جوانی است و برای زنان و مردان کاملا مناسب است و به عنوان عطری یونیسکس به بازار عرضه شده است.

این عطر با وجود نت آتشین فلفل سیچوان و دانه‌های آمبرت در نت آغازین که بر پایه‌ای از نت رز دمشقی و گل زنبق در نت میانی قرار گرفته است، آگاهانه با قراردادهای معمول مخالفت می‌کند و برداشتی پیچیده از عطری رمانتیک و کلاسیک را ارائه می‌دهد.

رایحه اعتیاد آور ادوپرفیوم کلود، در نت‌های آغازین خود با ترکیب رویایی شکوفه‌های وسوسه کننده اسطوخودوس و روایح هوس‌انگیز گلابی آبدار و برگاموت شروع می‌شود. در نت‌های میانی، این عطر ترکیب دلپذیری از کرم نارگیل، رایحه ملایم پرالین و بوی منحصربفرد ارکیده وانیلی است. رایحه پراحساس مشک و نت‌های خامه‌ای چوبی، لطافت این عطر را دوچندان می‌کنند و احساسات شخص را درگیر خود می‌سازند.

در ابتدا، طراوت و تازگی نت‌های آغازین کاملا ملموس است. در نت‌های میانی، ترکیب رمانتیک نارگیل، پرالین و ارکیده وانیلی، گرما و شیرینی اغواکننده‌ای را به آن اضافه می‌کند. تنها با چند اسپری، ادوپرفیوم کلود آریانا گرند به راحتی تا هشت ساعت ماندگاری دارد. رایحه شیرین و معتدل این عطر بوی شگفت‌انگیزی دارد که به هیچ عنوان باعث سردرد نمی‌شود و برای تمام فصل‌های مناسب است. با قاطعیت می‌توان گفت کهکلود ادو پرفیوم زنانه آریانا گرند یکی از 11 مورد بهترین عطر زنانه 2023 است.

رایحه دودی دانه وانیل، ویژگی اصلی این عطر گرم و خوشبو است، رفته رفته این رایحه، بوی غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند که شیرنی کمتر و ظرافت بیشتری دارد. ترکیبات زمینی و پر رمز و راز بر شیرینی وانیل اثر می‌گذارد، نت‌های گرم چوب کشمیر و مشک در کنار یکدیگر، ترکیب خوش عطر و بو و مست کننده‌ای را ایجاد می‌کنند.

عطر وانیل انتیک اولین عطر Byredo است که با استفاده از کمیاب ترین مواد اولیه در عطرسازی ساخته شده است و بوی جادویی دارد که برای استفاده در شب‌های سرد پاییز و زمستان بسیار مناسب است. استشمام این عطر، روحیه و اعتماد به نفس بالایی را به هر شخصی القا می‌کند.

عطر ادکلن جو مالون لندن وود سیج اند سی سالت، عطری زمینی و معدنی است که به گروه بویایی چوبی تعلق دارد. این عطر یونیسکس طراوت و رهایی ساحل ابری و بادخیز دریای بریتانیا را تداعی می‌کند. نت‌های اصلی این عطر، نمک دریایی (نت میانی) و مریم گلی (نت پایانی) هستند. وجود دانه‌های آمبرت در نت ابتدایی، ابهام و پیچیدگی سحرانگیزی را به این عطر می‌افزاید.

عطرساز برجسته این عطر، کریستین ناگل این ادکلن را برای مردان و زنان ساخته است تا حس شادی، آزادی و فرار از روزمرگی و پناه بردن به طبیعت را در آنها برانگیزاند. همانطور که از نام این عطر مشخص است، این عطر حاوی دانه‌های آمبرت، نمک دریایی، مریم گلی، گریپ فروت و جلبک قرمز است. این عطر بوی دلپذیر و پخش بوی متوسطی دارد و رایحه آن اصلا زننده نیست. این عطر خاص و بهترین عطر 2023، انتخابی عالی برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی است.

رایحه این عطر پر رنگ، جسور و به شکل غیرقابل انکاری جذاب و اغواکننده است. این عطر تداعی کننده زنان و مردانی است که به هیچ عنوان خجالتی نیستند و همیشه در مرکز توجه قرار دارند.

لیمو و زنجبیل با رایحه پرانرژی خود، تمام حواس را بیدار می‌کنند. رایحه لذت‌بخش سیب، شیرینی یاسمن و نارنگی پوست کنده ناگهان با نت‌های پایانی پراحساس یعنی کهربای گرم و تند و خزه سبز و خنک ترکیب می‌شوند. برای افراد جسور و بی‌پروا، تنجرین بوی، قطعا عطری جعطرهای زنانه ۲۰۲۳

عطرهای زنانه ۲۰۲۳ رایحه ای مجلل  مست کننده که با نت های خوش طعم گل  ترکیب می کند.

بهترین عطرهای زنانه ۲۰۲۳

در حالی که کهربا گرمای ماندگار و بدون شک حسی خود را به ارمغان می آورد.

بهترین ادکلن های زنانه ۲۰۲۳

این از بهترین عطرهای مجلل برای خانم هایی است که می خواهند به شیرین ترین شکل زندگی کنند.

این ۲۱۲ سسکی زنانه عطریست سرشار از روح زنانگی که زیبایی و جذاب بودن یک بانو را به رخ می کشد

هوس انگیز که به مانند نسخه ی مردانه ی خود نمی توان در برابر آن مقاومت کرد

طراحی بی نظیر  از بطری خاص و‌متفاوت آن شروع می شود.

 

دکمه بازگشت به بالا