برترینهای کسب و کارعمومی

آیا از سایبان استخر می توان در ویلا استفاده کرد؟

استخر روباز مکانی آرامش‌بخش برای استرس و خستگی کار روزانه است. یک استخر روباز باید دارای آب خنک و تمیز و مکانی برای استراحت در کنار آن باشد، تا خانواده و دوستان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. استفاده از استخر روباز زیر نور مستقیم خورشید هرگز لذت بخش نخواهد بود. به همین دلیل داشتن سایبان استخر و محیط اطراف آن برای جلوگیری از افزایش دمای آب استخر و همچنین فراهم نمودن مکانی برای استراحت و نشستن در زیر سایه به خصوص در ویلاهای لاکچری ضروری است.

سایبان استخر یکی از ملزومات یک استخر روباز می باشد. برای این که یک انتخاب مناسب هنگام خرید سایبان استخر داشته باشید این مطلب را تا انتها بخونید و با انواع سایبان استخر آشنا شوید.شما نمی توانید یک استخر روباز داشته باشید و زیر آفتاب شدید آب تنی کنید، برای جلوگیری از تابش نور به استخر باید از استفاده کنید، البته این تنها یکی از دلایل استفاده از این محصول می‌باشد.

کاربرد سایبان استخر

سایبان استخر معمولا در دو نوع ثابت و متحرک ساخته می شود. درست است که در این مقاله قصد داریم بیشتر به توضیح سایبان استخر بپردازیم اما باید بدانید هر کدام از انواع سایبان استخر به جز مدل برقی و متحرک به صورت ثابت نیز ساخته می شوند.این سایبان ها از نظر کاربرد به دو دسته استخر شنا و استخر ماهی تقسیم می شوند.

سایبان برای استخر شنا

برخی از افراد در خانه یا ویلای خود شروع به ایجاد استخر می کنند. معمولا به دلیل در معرض دید بودن همه افراد خانواده نمی توانند از استخر شنا استفاده کنند، به علاوه استخر های روباز یا استخرهایی که در حیاط خانه قرار دارند به دلیل نداشتن سقف از تابش نور خورشید و بارندگی در امان نخواهند بود. پس برای این نوع استخر ها سایبان برقی های مخصوصی درنظر گرفته میشود.

سایابن برای استخر ماهی

یکی از کاربردهای سایبان استخر استفاده از آن در استخرهای پرورش ماهی می باشد. استفاده از سایبان در استخر های ماهی باعث جلوگیری از رشد جلبک در آب ، عدم تبخیر آب استخر، ایجاد دمای یکسان، محافظت از ماهی ها در برابر نور خورشید و اشعه فرابنفش می شود همچنین به طور کلی طول عمر ماهیانی که کمتر در معرض نور آفتاب قرار می گیرند، بیشتر می باشد.

Can the pool canopy be used in the villa?

مزایای سایبان استخر

با خرید سایبان استخر مزایای مختلفی شامل حال شما خواهد شد از جمله؛

  • صرفه جویی در هزینه های نگهداری از استخر
  • جلوگیری از ورود برگ و کثیفی و گرد و خاک به آب
  • امکان استفاده شبانه روزی از استخر
  • جلوگیری از تبخیر بیش از حد آب و کاهش نیاز به اضافه و کم کردن آب
  • صرفه جویی در زمان، برای اینکه بدون سایبان باید ساعت ها برای سرویس و نگهداری استخر خود وقت می گذاشتید
  • صرفه جویی در انرژی برای گرم کردن آب در روزهای سرد سال
  • جلوگیری از بیماری های پوستی به دلیل تابش نور خورشید واشعه های مضر بر پوست
  • به طور کلی با استفاده از سایبان استخر می توانید محیطی امن، زیبا، خصوصی و لذت بخش را برای خود ایجاد کنید.

انواع سایبان استخر

ابتدا به دو سایبان استخر ثابت می پردازیم سپس چند مدل دیگر را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

سایبان گلخانه ای

سایبان گلخانه‌ای یک سایبان ثابت استخر می باشد که فضایی سرپوشیده را برای استخر مهیا می کند. از پنل های پلاستیکی در آن استفاده شده و بیشتر از بارش برف و باران محافظ می کند تا نور آفتاب.

سایبان بادبانی

سایبان بادبانی به سایبان های کششی نیز معروف هستند و در دسته سایبان‌های ثابت قرار می گیرند. هر بادبان سایه ای خنک ایجاد کرده و در برابر فشار و بادهای شدید مقاومت خوبی دارند.

سایبان چتری استخر

یکی از پرطرفدارترین سایبان استخر، هستند که البته کنار استخر استفاده می شوند، این سایبان ها حسی مانند لب ساحل را تداعی می کنند و باعث افزایش زیبایی استخر شده و هر کس مس تواند زیر یک سایبان چتری دراز کشیده و استراحت کند. زاویه این سایبان ها با استفاده از ریموت قابل تنظیم است و با توجه به تغییر زاویه خورشید می توان آن را نیز تغییر داد. این یکی از مزیت های سایبان استخر برقی می باشد که با استفاده از یک ریموت قابل باز و بسته و تنظیم شدن هستند.

سایبان استخر کشویی

سایبان استخر کشویی با استفاده از ریموت به صورت کشویی یا کرکره ای باز و بسته می شود. از ورود نور خورشید و بارندگی به داخل استخر جلوگیری می کنند و به طور کامل آن را تحت پوشش قرار می دهند. به علاوه امکان دیدن آسمان نیز به خصوص در شب وجود دارد.

سایبان استخر بازویی

سایبان برقی استخر بازویی هم در کنار استخر نصب می شود و باتوجه به ابعاد آن ممکن است بخشی از سطح آب را هم تحت پوشش خود قرار بدهد و در آن سایه ایجاد کند. به علاوه محل مناسبی را برای افرادی که کنار استخر می شینند یا دراز می کشند، فراهم میکند.

سایبان استخر دوطرفه

سایبان برقی دوطرفه یکی از انواع سایبان بازویی می باشد با این تفاوت که سطح سایه ایجادی آن دو برابر سایبان بازویی می باشد. این سایبان با توجه به ابعاد استخر شما ساخته می شود. شیب آن از صفر تا 45 درجه قابل تنظیم می باشد. از مزایای آن وزن سبک، تنوع رنگی بالا، ضد زنگ و ضد آب بودن می باشد. سایبان برقی دو طرفه با عرض شش متر و بازشوندگی سه متر قابل اجرا می باشد.

قیمت سایبان استخر

برای اطلاع از قیمت سایبان استخر باید ابتدا رنگ، اندازه، مدل و جنس سایبان خود را انتخاب کنید. ابتدا بسنجید که کدام نوع از سایبان استخر به درد شما می خورد سپس ابعاد استخر شما چقدراست و اندازه سایبان مدنظرتان چند است؟ قیمت سایبن با توجه به این موارد متغییر خواهد بود.

برای این کار مجموعه غلامی در خدمت شماست تا به سوالات شما پاسخ داده و هنگام خرید شما را راهنمایی کند. پس اگر در سایت از جنس های مختلف سایبان یا انواع آن مطلع نشدید می توانید با ما تماس گرفته تا به طور کامل راهنمایی شوید.در ضمن می توانید در هنگام خرید سایبان استخر رنگ سایبان را با توجه به دکوراسیون ویلا یا خانه خود انتخاب کنید تا سایبان استخر جلوه ای شیک و زیبا به محیط خانه شما بدهد.

سایبان یا روکش استخر؟

در این مقاله تلاش ما در این است که درباره سایبان استخر یا روکش؟ توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. استخر رفتن تفریح بسیاری از افراد می باشد و این تفریح محدود به زمان خاصی نیست. تلاش ما در این است که با مطالعه این مطلب تمامی شما عزیزان اطلاعات کافی را درباره سایبان  یا روکش استخر؟ بدست آورید. ویژگی های هریک را کامل توضیح می دهیم تا با دید باز انتخاب کنید.

چه تفاوتی میان سایبان با روکش استخر وجود دارد؟

روکش استخر و یا سایبان استخر شاید در نگاه اول دوچیز مشابه به نظر برسند. اما حقیقتی که وجود دارد این است که این دو محصول از نظر کاربری متفاوت می باشند. قرارگیری روکش استخر روی آب صورت می گیرد. به بیان بهتر به منظور ایجاد سایه روی استخرهای روباز از این محصول استفاده می شود. طوری که از سقوط زباله و گرد و خاک و … به درون آب جلوگیری شود. احتمالا همین الان درباره تفاوت های سایبان با روکش استخر اطلاعاتی را جمع آوری کرده اید. سایبان بیشتر زمانی در استخر کاربرد دارد که بخواهید فضایی اختصاصی خلق کنید. استخر های روباز سایبان را ضرورتا نیاز دارند تا مانع از تابش مستقیم آفتاب شوند.

انواع مختلفی از سایبان استخر را می توان در بازار دید. این محصول به فراخور متریالی که برای تولیدش بکار می رود و نیز موارد استفاده از این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. همین امر سبب می شود افراد متناسب با نیاز خود با دست باز خرید کنند. شاید بتوان مفیدترین حالت ترکیب متریال در تولید سایبان  را ترکیب پلی کربنات با ساختار هایی از جنس آلومینیوم نه چندان سنگین دانست. بیشتر تولید روکش و سایبان استخر به صورت متحرک می باشد.

نصب روکش سایبان در استخر

یکی از اصلی ترین مواردی که باید درباره خرید سایبان یا روکش استخر درنظر داشته باشید این است که بررسی کنید متریالی که در ساخت این محصول بکاررفته اند دارای چه مشخصه هایی هستند. طوری که این اطلاعات بتواند شما را در مسیر یک خرید موفقیت آمیز یاری کند. پس از آنکه این محصولات را خریداری کردید این امکان وجود دارد که از طریق متخصصان شرکت ما خدمات نصب بی دردسر این سایبان ها را نیز دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا