برترینهای کسب و کارعمومی

بررسی برندها مختلف سازنده سایبان استخر

نوآوری منجر به توسعه سقف های جمع شونده یا متحرک شده است و مفهوم سازه های پوشش استخر را متحول کرده است. این سقف ها طیف وسیعی از مزایای را ارائه می دهند که آنها را به انتخابی جذاب برای صاحبان استخر تبدیل می کند. در اینجا برخی از ویژگی ها و مزایای قابل توجه این سقف ها آورده شده است:

  1. باز و بسته شدن قابل تنظیم: با راحتی کنترل از راه دور، می توانید سقف را با توجه به نیازهای خاص خود بدون زحمت باز و بسته کنید. این انعطاف پذیری به شما این امکان را می دهد که سطح نور خورشید و جریان هوا را تنظیم کنید و محیط مناسبی را برای منطقه استخر خود ایجاد کنید.
  2. مقاومت در برابر باد: سقف متجرک استخر که برای مقاومت در برابر بادهای متوسط تا شدید طراحی شده اند، محافظت قابل اعتمادی در برابر شرایط آب و هوایی متلاطم ایجاد می کنند. این دوام تضمین می کند که منطقه استخر شما حتی در شرایط آب و هوایی چالش برانگیز ایمن و ایمن باقی می ماند.
  3. پوشش کامل استخر: پوشش کاملی از منطقه استخر را ارائه می دهند و محافظت مداوم در برابر عوامل ایجاد می کنند. این سقف‌ها خواه از استخر شما در برابر باران، برگ یا زباله محافظت می‌کنند، این سقف‌ها محیطی امن و لذت‌بخش برای شنا و آرامش ایجاد می‌کنند.
  4. آب بندی بدون درز و جهت آب: سیستم سقف متحرک به گونه ای مهندسی شده است که آب بندی عالی را ارائه دهد و اطمینان حاصل کند که آب نمی تواند به سازه نفوذ کند. ناودان های ویژه با شیب استاندارد به طور موثری آب های سطحی را به دور هدایت می کنند و از هرگونه مشکل انباشتگی یا نشت جلوگیری می کنند.
  5. سبک وزن و در عین حال بادوام: با وجود وزن نسبتاً سبک، سقف های متحرک به گونه ای ساخته شده اند که بادوام و بادوام باشند. آنها که با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده اند، تعادل کاملی بین استحکام و وزن ارائه می دهند و ساختاری مستحکم را تضمین می کنند که می تواند در آزموتنوع در بازارهای خرید و فروش انواع سایبان کولر در سال‌های اخیر باعث شده که برخی از مشتریان برای انتخاب این تجهیزات با مشکلاتی رو به رو شوند.

برای انتخاب این سایبان‌ها باید به ویژگی‌های هر یک و نیازهای خود در محل نصب کولر آبی دقت داشته باشید. هر یک از انواع سایبان کولر با کاربردهای مهمی ‌شناخته شده و مزایای بی شماری برای نگهداری درست و اصولی از دستگاه کولر آبی شما به همراه دارد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم برای انتخاب این محصولات به دنبال بهترین مدل‌های آن‌ها بگردید. با این روش استفاده بهتری از هر یک از این اقلام کاربردی خواهید داشت. مدت زمان ماندگاری، نحوه استفاده و قیمت خرید انواع سایبان‌ها در انواع مختلف، بسته به ویژگی‌های ساختار هر یک تعیین می‌شود.

Review of different brands of pool canopy manufacturers

نکات مهم و نحوه انتخاب و خرید انواع تخت و سایبان کنار استخر

جنس تشک انواع تخت و سایبان کنار استخر :

جنس تشک تخت های کنار استخری با توجه به خیس بودن بدن شناگران و استفاده از کرم های بدن (چربی بدن شناگر) از نوعی الیاف پارچه مستحکم، لطیف و مقاوم در برابر آب، چربی، آفتاب و تغییر رنگ ساخته شده اند. سایه بان وسیله ای است که در روزهای گرم تابستانی که شدت تابش آفتاب بسیار بالا است، در کنار استخرهای سرباز، پلاژهای ساحلی و محیط های بازی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند، نصب و استفاده می شوند و در زمان وزش بادهای شدید و شبها آنها را به حالت بسته در می آورند.سایه بان استخریتوسط کاربران به صورت دستی باز شده و جلوی تابش نور خورشید را می گیرند.

جنس چتر سایه بان استخری معمولا از موادی انتخاب می شود که جذب حرارت کمی داشته باشند و شکل هندسی چتر سایه بان استخری به صورت گرد، هشت ضلعی و مربعی و با متوسط قطر 2 تا 3 متر می باشند. همچنین ارتفاع پایه سایه بان های استخری را معمولا بین 2.3 تا 3 متر در نظر می گیرند و پایه های سایه بان استخر از نظر تکیه گاه معمولاً به دو شکل دارای تکیه گاه گرد و بدون لبه و منبع دار (که با آب پر می شود) می باشند.

سفارش خرید و گارانتی تخت و سایبان کنار استخر :

  • در گروه تخت و سایبان استخر ، اطلاعات و قیمت های انواع مدل های تخت کنار استخر و سایبان کنار استخر از برندهای معتبر ایرانی و خارجی جهت بررسی و خرید شما کاربران و کارفرمایان محترم ارائه گردیده است.
  • با توجه به اینکه کلیه محصولات با گارانتی اصلی ارائه می شود، در صورت خرید هریک از انواع سایبان و تخت کنار استخر ارائه شده در سایت نقیب سازه، کلیه تخفیفات فروش ویژه هریک از برندها مانند ایمکس و هایپرپول شامل حال خریداران محترم می گردد. (فـروش ویـژه انـواع تخت و سایبان کنار استخر را از نقیب سازه بخـواهیـد)
  • قیمت کلیه تخت کنار استخر و سایبان ارائه شده به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است.

قیمت انواع سایبان کولر

قیمت هر یک از مدل‌های سایبان کولر بسته به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. هر یک از دسته بندی‌های این تجهیزات بر اساس امکانات، ویژگی‌ها، روش نصب و… قیمت‌های متفاوتی دارند. هزینه تعیین شده برای این تجهیزات در برگیرنده هزینه تولید و متریال اولیه به کار رفته در ساخت و آماده سازی هر یک نیز خواهد بود. از این رو در زمان خرید انواع مدل‌های سایبان کولر تا حد امکان از خرید مدل‌های قیمت پایین خودداری کنید. قیمت پایین فروش این تجهیزات نباید تنها فاکتور خرید آن‌ها باشد. در غیر این صورت هزینه پرداختی شما به صورت کامل به هدر رفته و صرف خرید یک محصول بی کیفیت خواهد شد.

سایبان‌های ارزان قیمت در بازارهای فروش با قیمت 100 الی 400 هزار تومان خرید و فروش می‌شوند. مدل‌های حرفه ای‌تر سایبان نیز با رنج قیمتی 1 تا 2 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. برای خرید هر یک از این محصولات پیش از بررسی جنس و سایر مولفه‌های سایبان انتخابی باید به نوع کاربری خود از آن‌ها دقت داشته باشید و شرایط جوی موجود در منطقه نصب و نیازهای مربوط به آن را ارزیابی نمایید.

مزایای استفاده از سایبان کولر استاندارد

هر یک از دسته بندی‌های سایبان کولر مزایای مهمی ‌برای استفاده در محل نصب این تجهیزات به دنبال دارد. برخی از این مزیت‌های مهم را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • استفاده از این سایبان‌ها از بدنه کولر در برابر بادهای شدید مراقبت می‌کند. به این ترتیب از نفوذ هر گونه آشغال و ضایعات به کانال کولر پیشگیری شده و محیط منزل نیز با این ریز ذرات زباله آلوده نخواهد شد.
  • این سایبان‌ها بدون محدودیت برای همه دسته بندی‌های کولر و سایزبندی‌های مختلف آن تولید و ارائه می‌شوند. به این ترتیب شما می‌توانید سایبان مناسبی را برای انواع نیازهای خود در محیط ساختمان انتخاب کنید.
  • با استفاده از این تجهیزات طول عمر سایبان شما به شدت افزایش می‌یابد و قطعات داخلی آن در طولانی مدت با مشکلی رو به رو نمی‌شوند.
  • در صورت استفاده از یک سایبان استاندارد از نفوذ باران و برف به بخش‌های داخلی دستگاه پیشگیری می‌شود و از خرابی موتور دستگاه نیز پیشگیری خواهد شد.
  • پوشال‌های کولر آبی یکی از مهمترین اجزای به کار رفته در این تجهیزات هستند که باید به صورت دوره ای تعویض و جایگزین شوند. در صورت استفاده از سایبان، پوشال‌های کولر آبی نیز عمر و دوام بیشتری خواهند داشت.
  • انواع این سایبان‌ها با وزن سبکی تولید می‌شوند. در صورتی که از مدل‌های استاندارد سایبان کولر آبی را انتخاب کنید، به سهولت قادر به جا به جایی و حمل و نقل این تجهیزات خواهید بود.

تاثیر سایبان بر عملکرد فنی کولر آبی

یکی دیگر از مزایای مهمی ‌که در خصوص استفاده از این تجهیزات مطرح می‌شود، تاثیرگذاری حداکثری سایبان بر عملکرد فنی دستگاه است. انواع سایبان با جلوگیری از تابش مستقیم تور خورشید به بدنه دستگاه، مانع از گرم شدن قسمت خارجی کولر شده و به این ترتیب از انتقال حرارت به بخش‌های داخلی آن نیز پیشگیری می‌کنند. به این ترتیب خنکی کولر بیشتر می‌شود و برای استفاده از باد خنک آن نیازی به بیشتر کردن درجه سیستم سرمایشی نخواهید داشت. این مسئله عمر و دوام این تجهیزات را به شدت افزایش داده و از فرسودگی قطعات پیشگیری می‌کند. به این ترتیب در هزینه‌های افراد در طول مدت استفاده از این اقلام کاربردی صرفه جویی می‌شود.

یکی دیگر از مزایای فنی که استفاده از سایبان در کولر آبی به وجود می‌آورد، کاهش هزینه قبض آب و برق است. با افزایش خنکی کولر آبی در درجات پایین‌تر، میزان استفاده از کولر نیز در شرایط جوی گرم تابستانی کاهش می‌یابد. این مسئله توان دستگاه را افزایش داده و انرژی مصرفی آن را کاهش می‌دهد. استفاده از این تجهیزات برای انواع کمپرسورهای کولر آبی نیز میسر بوده و محدودیتی در این زمینه به وجود نمی‌آید. یکی دیگر از عوامل مخرب در ساختار فنی این سیستم‌های سرمایشی، تابش مستقیم خورشید به بدنه دستگاه است که سبب پوسیدگی بخش‌های خارجی و به دنبال آن آسیب دیدگی قطعات فنی داخلی خواهد شد. اشعه مضر یو وی این آثار زیان بار را بر بدنه این تجهیزات بر جای می‌گذارد و انواع مانع از بروز این اختلالات می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا