عمومیبرترینهای کسب و کار

بهترین مدل های جارو استخری اتوماتیک

بهترین مارک جارو های استخر در بازار

در این مطلب از مجله اطلاعاتی دما استار به معرفی بهترین جارو استخری پرداخته ایم. استخری تمیز با آب زلال و شفاف حس لذت بخش شنا و گذراندن ساعاتی از اوقات فراغت را برای شما بهترین شکل فراهم می کند. پاکیزگی و تمیز بودن آب استخرهای عمومی و یاخصوصی از اهیمت ویژه ای برخوردار است. به همین منظور روش ها و تجهیزات متنوعی به منظور تمیز کردن آب استخر و حذف مواد معلق موجود طراحی و ساخته شده که هریک با توجه به نوع عملکرد کارایی مختص به خود را دارا می باشند. استخرها به صورت روباز و یا سرپوشیده در ابعاد و اندازه های مختلفی به صورت عمومی و یا خصوصی طراحی و ساخته می شوند.

طبیعی است با شنا و فعالیت استخر توسط شناگران، مقدار آلودگی به آب داخل حوضچه منتقل می شود و همین ذرات معلق موجب کدر شدن آب استخر شده و به مرور روی رنگ و بوی آن نیز تاثیر می گذارند. و یا اینکه در استخرهای روباز آب درون استخر توسط برگ، گرد و غبار، چوب های خشک کثیف شده و همین عوامل موجب شده استخری با آب کثیف و ظاهری ناخوشایند داشته باشید. به همین جهت تمامی استخرها مجهز به سیستم تصفیه می باشند، که طی فرآیند فیلتراسیون مواد معلق و آلودگی های موجود در آب را از بین می برند و آب زلال و تمیز را به کاسه ی استخر باز میگردانند.

با این حال ممکن است که گرد و غبار و مواد بسیار ریز طی مرحله فیلتراسیون به طور کامل حذف نشده و در آب استخر باقی بماند، و با راکد ماندن آب استخر، وعدم استفاده از آن، این ذرات روی دیواره ها و کف استخر انباشه شده و موجب کدر شدن آب و ایجاد ظاهری ناخوشایند می شوند. و آب استخر زلال و شفاف نخواهد بود. به همین منظور یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی در زمینه تجهیزات استخر، سونا و جکوزی جارو های استخری می باشند.

جارو های استخری در ابعاد کوچک و قابل حمل در دو مدل اتوماتیک و دستی تولید و به بازار عرضه می شوند. دلیل عمده ی استفاده از جارو استخری حفظ پاکیزی جداره های استخر است، که به نوعی طراحی شده که توانایی حذف و زدودن لجن، جلبک و آلودگی های انباشه شده در دیوار و کف استخر را به عهده دارد. در ادامه به بهترین جارو استخری موجود در بازار اشاره خواهیم داشت.

معرفی بهترین جارو استخری

با توجه به اهمیت استفاده جارو های استخری و نقش آنها در تمیز نگهداشتن دیواره ها و کف استخر، و کاربرد گسترده ی آن شرکت های بسیاری در خصوص تولید انواع مدل های جاروی استخری در حال فعالیت هستند. اما باید به این نکته توجه داشت که تمامی برندهای موجود از سطح کیفیت بالا و قدرت پاک کنندگی مطلوبی برخوردار نیستند. و میتوان گفت اگر هوشمندانه و با اطلاعات کافی نسبت به خرید این سری از لوازم جانبی اقدام کنید متاسفانه با صرف هزینه راندمان مطلوبی از دستگاه نیز نخواهد داشت و تنها جاروی انتخابی شده موجب اتلاف انرژی و وقت شما می شود.

 با این حال گروه فنی مهندسی دما استار در این مقاله سعی بر آن داشته که بهترین جارو استخری را که از سطح کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین طی سالهای متمادی به عنوان پرفروش ترین های بازار شناخته می شوند را به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه معرفی نماید. در انتها نیز راهنمای خرید و قیمت ربات تمیزکننده استخر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. ما را تا انتها همراهی کنید.

جارو استخری هایوارد

از بهترین جارو استخری که به واسطه سطح کیفیت بالا به شهرت جهانی رسیده برند مطرح و معتبر هایوارد می باشد. این کمپانی در کشور آمریکا و شهر کالیفرنیا با هدف تولید انواع لوازم جانبی استخر آغاز به فعالیت نمود و با گذشت چندین دهه از فعالیت این شرکت در این زمینه توانسته به یکی از بهترین و مطرح ترین برندها در عرصه رقابت تبدیل شود. با بهره مندی از جدیدترین دانش فنی روز و استفاده از تکنولوژی های مدرن توانسته جارو استخری با بالاترین کیفیت و قدرت پاک کنندگی تولید و به بازار عرضه نماید. جارو استخری هایوارد در دو مدل دستی و اتوماتیک در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

از ویژگی های این محصولات می توان قابلیت تشخیص ابعاد استخر به منظور تعیین مسیر پاکسازی اشاره داشت، که همین موضوع کار را برای کاربر راحت و در کوتاهترین زمان عمل حذف و فیلتر آلودگی های دیوار و کف را میسر می سازد. فیلترهای قابل شستشو این امکان را فراهم می کند که مدت طولانی از آنها بهره مند شد.

همچنین چرخ های سیار قابلیت حمل و جابه جایی را آسانتر نموده است. برس های جارو به نوعی طراحی شده که سطح تماس با آشغال ها و آلودگی را افزایش داده و بدون اتلاف انرژی و هدررفت آب عمل حذف و فیلتراسیون را به بهترین شکل انجام می دهد. با توجه به همین موارد و برخورداری از تکنولوژی های مدرن به عنوان بهترین جارو استخری در بازار شناخته می شود.

جارو استخری پول استار

یکی دیگر از بهترین جارو استخری برند نام آشنای پول استار می باشد. این کمپانی یکی از مطرح ترین و معتبرین تولید کننده های لوازم جانبی استخر، سونا و جکوزی به شمار می آید. که توانسته با بهره مندی از تکنولوژی مدرن محصولاتی پیشرفته و کاربردی را تولید و به بازار جهانی ارائه نماید. کمپانی پول استار در کشور چین با هدف تولید لوازم جانبی استخر تاسیس و به بهرداری رسید. به دلیل بهره مندی از متریال و قطعات اصلی و درجه یک در ساخت لوازم، توانسته محصولاتی با سطح کیفیت و دوام بالا تولید و عرضه نماید.

جارو استخری پول استار به دلیل برخورداری از سطح کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به یکی از پرفروش ترین های این عرصه تبدیل شده است. پول استار جارو های استخری را در مدل دستی طراحی و تولید می نماید. برس و سر جاروها به نوعی طراحی شده که دسترسی به گوشه ها و زوایای حوضچه را راحت کرده و میتوان در مدت زمان کوتاهی عمل حذف آلودگی های دیواره و کف را انجام داد.

از ویژگی های این محصولات وزن کم آنها می باشد که بدون محدودیت میتوان از آن استفاده نمود. نحوه استفاده از جارو های پول استار به این شکل است که از طریق شلنگ به درون اسکیمر وصل شده و آب درون کاسه را به داخل فیلتر تصفیه مکش می نماید. به این ترتیب علاوه بر تمیز کردن دیواره ها میتوان فرایند فیلتراسیون را نیز تسریع بخشید. به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین جارو استخری در بازار شناخته می شوند.

جارو استخری کوکیدو

سومین برند که به عنوان بهترین جارو استخری در بازار شناخته می شود برند کوکیدو می باشد. این کمپانی به دلیل رعایت استانداردهای بین المللی و بهره مندی از تکنولوژی اروپا موفق به طراحی و ساخت لوازم جانبی استخر با بهترین سطح کیفیت گردد. کمپانی کوکیدو در کشور چین تاسیس و به بهره برداری رسید. به دلیل بهره مندی از قطعات و متریال مرغوب در ساخت این تجهیزات توانسته در صدر برندهای رقابتی بازار قرار گیرد.

جارو استخری کوکیدو در مدل های دستی، اتوماتیک و شارژی با قدرت فیلتراسیون بالا تولید و موجود می باشد. به دلیل تنوع در مدل می توان با توجه به موقعیت و شرایط استخر یکی از مدل ها را انتخاب و عمل پاکسازی استخر خود را به بهترین شکل و با کمترین هزینه انجام دهید. قدرت مکش بالا و کاربری آسان از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات به شمار می آید، و همچنین به دلیل برخورداری از ابعاد و وزن کم نیز میتوان در انواع استخرها با هرنوع ابعادی بدون محدودیت استفاده نمود.

جارو های استخری کوکیدو دارای محفظه ای شفاف می باشند که میزان آلودگی موجود در آن و زمان تعویض فیلتر را به راحتی امکان پذیر ساخته است. همچنین برس و سرجارو به نوعی طراحی شده که با انعطاف بالا قابلیت پاک کردن گوشه های به دور از دسترس را نیز دارا می باشند. با توجه به برخورداری از مزیت های بالا همچنین تنوع در مدل به عنوان بهترین جارو استخری در بازار شناخته می شوند.

۹ ویژگی کلیدی بهترین جارو استخری اتوماتیک

همان طور که می دانید هیچ چیز به اندازه شنا در یک استخر تمیز، مفرح و لذت بخش نخواهد بود به ویِژه اگر در فصل گرما باشد. علاوه بر جنبه تفریحی شنا، تأثیر شنا بر سلامتی بدن و فوایدی که دارد بر همگان روشن است. اما حقیقت این است که هیچ کس شنا کردن در استخری آلوده و کثیف را دوست ندارد و همان قدر که یک استخر تمیز می تواند برای سلامت بدن مفید باشد، یک استخر آلوده و کثیف نتایج عکس را به همراه خواهد داشت.

از اینرو ابزارهای مختلفی برای پاکسازی استخرها ساخته شده است تا بتوان آلودگی ها را از آب استخر دور کرد که یکی از این تجهیزات، جاروی استخر می باشد. بنابراین استفاده از بهترین جاروهای استخر برای ایجاد استخری تمیز، در کنار سایر لوازم و تجهیزات تصفیه آب، به شدت احساس می شود. تاکنون برندهای مختلفی اقدام به ساخت انواع جاروی استخر کرده اند که به صورت کلی این دستگاه ها در سه گروه جارو دستی ، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک (جاروی رباتیک) تولید و مونتاژ می شوند. در صورتی که قصد خرید جارو استخری اتوماتیک داشته باشید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بدانید یک جارو استخری اتوماتیک متناسب با استخر شما چه ویژگی‌ هایی باید داشته باشد.

ویژگی های کلیدی در انتخاب بهترین جارو استخری اتوماتیک

ویژگی های کلیدی در انتخاب بهترین جارو استخری اتوماتیک عبارتند از:

·         وزن سبک

با اینکه اندازه و ابعاد جارو استخری اتوماتیک اهمیت چندانی ندارد، اما وزن نسبی آن ها مهم است. مطمئناً، هرچه استخر بزرگ ‌تر باشد، به جارو استخری اتوماتیک بزرگ تر و قدرتمند تری نیاز است اما نکته ای که باید در ظر داشته باشید این است که باید از توانایی بلند کردن و حمل و نقل آن به داخل و خارج  استخر مطمئن شوید. طبیعی است که اگر جارو استخری اتوماتیک خریداری شده بیش از حد سنگین باشند، مراقبت، زمان و انرژی بیشتری را از شما می طلبد.

·         تایمر برنامه ریز

هدف اصلی و مهمترین کارکرد و مزیت جارو استخری اتوماتیک ، این است که روند نگهداری از استخر را آسان و راحت تر می کند. اگر قرار باشد که برای هر بار استفاده، بیرون رفته و  آن را روشن کنید، کارایی و استفاده از آن بیهوده خواهد بود. یک جارو استخری اتوماتیک معمولاً به تایمرهای قابل ‌برنامه ‌ریزی مجهز است  تا شما بتوانید آن را تنظیم کنید. فقط فراموش نکنید که ساکشن نیز نیاز به توجه و مراقب دارد، پس به صورت مرتب و دوره ای آن را نیز تمیز کنید.

·         سنسورهای هدایت گر

یکی از معایب سیستم های هوشمند این است که ممکن است در برخی مکان ها و مسیرها به دام بیفتند. برخی از جاروهای استخری اتوماتیک، سیستم سنسورهدایت گری دارند که به آنها کمک می کنند تا از مسیرهایی که امکان گیر افتادن در آنها وجود دارد، اجتناب کنند.

·         دارا بودن چرخ های مناسب

اگر جارو استخری اتوماتیک شما نتواند به دور استخر بگردد، مطمئناً نخواهد توانست آن را تمیز کند. ما جارو استخری اتوماتیک را پیشنهاد می کنیم که از چهار چرخ متحرک و پهن ساخته ‌شده باشد. نکته مهم دیگر این است که جنس این چرخ ها لاستیک باشند نه پلاستیک تا مشکلی برای کیفیت عملکرد ساکشن به وجود نیاید و اختلالی در هدایت مسیر جارو استخری اتوماتیک در سطوح لغزنده  و اطراف کناره‌ ها و گوشه ها ایجاد نشود.

·         طناب چرخان

متأسفانه، شما نمی ‌توانید از یک طناب حمایت کننده  برای یک جارو استخری اتوماتیک صرف نظر کنید؛ چرا که در اطراف استخر شما حرکت می‌ کند و از دیواره های عمودی و حتی از پله‌ ها بالا می ‌رود. در نتیجه طناب به راحتی می‌ تواند درهم گره بخورد و ساکشن را از حرکت باز نگه دارد.

·         برس های با کیفیت

از بین بردن کثیفی ها و آلودگی های استخر کار دشواری است که این کار توسط برس های جارو استخری اتوماتیک انجام می شود. بنابراین ما برس های لاستیکی سخت را توصیه می ‌کنیم که می ‌توانند کثیفی را تقریباً از هر سطحی در استخر شما پاک کنند.

·         بالا رفتن از دیواره ها

یک جارو استخری اتوماتیک باید بتواند از دیواره ها و سطوح مختلف بالا برود و نظافت کند. بهترین ساکشن ها این قابلیت را دارند که می توانند هم سطوح آبی را تمیز کنند و هم از پله و دیواره بالا بروند تا کارشان را تکمیل کنند.

·         دوام بالا

با توجه به اینکه خرید جاروی استخری اتوماتیک می ‌تواند هزینه بالاتری نسبت به انواع دیگر جاروی استخر داشته باشد، بنابراین شما باید به دنبال موردی باشید که دوام بالایی داشته باشد. به طور معمول، این نوع جارو، ممکن است مانند هر وسیله الکتریکی دیگر نیاز به تعمیر پیدا کند، اما نباید تعداد دفعات تعمیرات مشکل ساز شود و هزینه های مکرر روی دست شما بگذارد. بنابراین بررسی و توجه به شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد.

·         مصرف انرژی

اندازه جارو استخری اتوماتیک شما میزان انرژی مورد استفاده را مشخص خواهد کرد. یک جاروی استخری اتوماتیک کوچک تا حدود ۲۰۰ وات در ساعت برق مصرف می کند. طبیعی است که موارد بزرگ ‌تر انرژی بیشتری استفاده خواهند کرد. توصیه ما این است که سعی کنید از مدل‌ هایی اجتناب کنید که بیش از ۱۰۰۰ وات برق در هر ساعت استفاده می ‌کنند؛ چرا که در طولانی مدت، استفاده از آن ها می تواند هزینه زیادی داشته باشد.

خرید جارو استخری اتوماتیک از دما استار

ما در فروشگاه اینترنتی دما استار به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع تجهیزات در حوزه تهویه مطبوع، گرمایشی، سرمایشی و موتورخانه، پمپ و سیستم های آبرسانی، استخر سونا و جکوزی، برج خنک کننده ، تصفیه آب و هوا با تنوع بسیار زیاد از لحاظ برند و مدل، با داشتن تیمی فنی و متخصص تلاش داریم تا بهترین کیفیت و رضایت را از آن هموطنان و به ویژه صنعت گران نماییم.

بر این اساس برای آشنایی با انواع جاروی استخر، کاربرد و تفاوت آن‌ها پیشنهاد می شود به مجله تأسیساتی دما استار مراجعه کنید. در صورتی که قصد خرید جاروی استخر و تجهیزات مرتبط با استخر و جکوزی دیگری دارید، می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه این تجهیزات و اطلاع از قیمت انواع جاروهای استخر با کارشناسان فروش دما استار تماس بگیرید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا