اقتصادی

برقراری آرامش نسبی در بازار طلا و سکه

در هفته ای که گذشت با وجود افزایش قیمت جهانی طلا و نوسانات نرخ داخلی ارز، بازار طلا و سکه با حداقل نوسان و آرامش نسبی همراه بود.

به گزارش اخبار ما، بازار جهانی طلا در هفته گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد و در نهایت هر اونس طلا با وجود نوسانات زیاد از ابتدای هفته، با 13 دلار افزایش به پایان هفته رسید. . .

با وجود افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، با توجه به افت نرخ ارز در بازارهای داخلی، بازار سکه و طلا با کمترین نوسان و آرامش نسبی همراه بود.

آرامش نسبی قیمت سکه در این هفته این است که قیمت سکه در هفته گذشته به بالای 22 میلیون تومان رسید.

ربع سکه ارزان شد

بر اساس اطلاعیه اتحادیه طلا و جواهر تهران به اخبار ما، در هفته گذشته در آخرین معاملات از دیروز (پنجشنبه) هفتم اسفند هر مثقال طلای 17 عیار با 150 هزار تومان افزایش نسبت به ابتدای هفته معامله شد. میلیون و 800 هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 800 هزار تومان قیمت داشت که نسبت به ابتدای هفته 34 هزار تومان افزایش قیمت داشت.

در پایان این هفته قیمت سکه تمام طرح جدید با 200 هزار تومان افزایش نسبت به ابتدای هفته به 20 میلیون تومان رسید، اما سکه تمام طرح قدیم بدون تغییر در 19 میلیون تومان باقی ماند.

در این هفته نیم سکه 200 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در پایان هفته 11 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد.

ربع سکه تنها قطعه سکه متفرقه ای است که طی هفته گذشته کاهش قیمت داشته است. هر قطعه سکه در پایان هفته 8 میلیون و 300 هزار تومان قیمت داشت که نسبت به ابتدای هفته 400 هزار تومان ارزان شد. سکه گرمی در هفته گذشته بدون تغییر ماند و چهار میلیون و 700 هزار تومان معامله شد.

حباب سکه هم اکنون حدود دو میلیون تومان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا