اقتصادی

قیمتی‌ترین اطلاعات مسروقه در بازار هکرها

گزارش جدید درباره میانگین قیمتی که هکرها برای کنترل حسابهای مختلف آنلاین حاضر به پرداخت آن هستند نشان می دهد که داده های Gmail و Facebook مربوط به سرقت رفته از جمله اطلاعات با ارزش ترین سرقت شده است.

به گزارش اخبار ما ، گزارشات جدید نشان می دهد که هکرها حاضرند مبلغ اطلاعات حساب ورود به سرقت رفته را در فضای وب جنایی بپردازند.

طبق یک نظرسنجی از حریم خصوصی ، که لیستهایی را که در Dark Dark تجزیه و تحلیل می شوند ، قیمت های مختلفی برای انواع مختلف ورود به سیستم وجود دارد.

یک حساب هک شده در فیس بوک به طور متوسط ​​74.50 دلار هزینه دارد ، در حالی که یک حساب هک شده اینستاگرام 55.45 دلار قیمت دارد و یک حساب توییتر هک شده 49 دلار قیمت دارد.

یک حساب Gmail هک شده به ارزش 155.73 دلار به فروش می رسد ، شاید به این دلیل که امکان دسترسی بیشتر به زندگی هکرها و حساب های دیگر را فراهم می کند.

هکرها اغلب از حسابهای ایمیل هک شده برای فریب کاربران در ارسال اطلاعات استفاده می کنند. براساس FBI ، کلاهبرداری از طریق ایمیل شرکت ها در سال 2019 1.7 میلیارد دلار هزینه داشته است ، و تحقیقات FireI نشان می دهد که 91 درصد کل جرایم سایبری از طریق ایمیل شروع می شود.

حساب های خدمات پرداختی که هکرها برای ارسال پول نقد و جلوگیری از تشخیص قانون از آنها استفاده می کنند نیز گران تر از حساب های هک شده در رسانه های اجتماعی هستند. هکرها برای انتقال پول از 1000 دلار به 3000 دلار به طور متوسط ​​320 دلار برای استفاده از حسابهای هک شده پی پال پرداخت می کنند.

از طرف دیگر داده های کارت اعتباری و کارت های بدهی ارزان تر هستند و به طور متوسط ​​15 تا 35 دلار هزینه دارند زیرا ردیابی آنها آسان تر است.

به گفته Business Insider ، در این گزارش به افراد توصیه می شود که کلمات عبور خود را به طور مرتب تغییر دهند تا از هک شدن حسابهای آنها جلوگیری شود.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا