اقتصادی

لطفی: اولین گام در تحقق «جهش تولید» کنار زدن بروکراسی پیچیده اداری است

نماینده رضانا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تا زمانی که یک سرمایه گذار برای گرفتن مجوز چند روز در راهروها گیر بیفتد ، نمی تواند به رونق تولید و جهش اقتصادی امیدوار باشد.

در مصاحبه با اخبار ما ، حسن لطفی با اشاره به اقداماتی که مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار “پرش در تولید” باید انجام دهد ، گفت: در مرحله اول ، اگر مجلس شورای اسلامی بتواند موانع تولید تولید کننده را شناسایی کند و آنها را شناسایی کند. وی در زمینه تولید سهم بسزایی داشت و در تحقق شعار “پرش از تولید” گامی بزرگ برداشت.

وی افزود: بروکراسی پیچیده ، قوانین پیچیده مالیاتی ، بانکداری پیچیده و قاچاق همه عواملی است که می تواند سرمایه گذاران را از مشارکت در تولید و به عنوان یک عامل بازدارنده باز دارد. شعار “پرش به تولید” باید در طول مسیر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده رضوانا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی سرمایه گذاران برای دریافت مجوز چندین روز پیاپی در راهروهای این دفتر سرمایه گذاری می کنند ، مطمئناً هرگز نمی خواهند در زمینه تولید سرمایه گذاری کنند. یک حرفه ای که خود اشتغالی دارد و شغلی دارد ، راحت است و به افراد بیکار دیگر اهمیت نمی دهد.

لطفی در ادامه تأکید کرد: وقتی برای شروع تولید یک جلسه در هر شهر و استان تشکیل شود و هر نمایندگی ساختار کاملی داشته باشد و مهلت صدور مجوز به یک روز کاهش می یابد ، می توان سرمایه گذار را برای سرمایه گذاری در تولید وارد کرد و سپس او موانع دیگر را برطرف کرد. از مسیر او

وی ادامه داد: هنگامی که می توانیم در جذب سرمایه گذار در بازار داخلی و رونق تولید امیدوار باشیم امیدواریم از غلبه بر موانع فاصله بگیریم زیرا در غیر این صورت تمام این عوامل ناامیدی و دلسرد کردن سرمایه گذاران از مشارکت در تولید خواهد بود. .

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا