برترینهای کسب و کارعمومی

شرکت های سازنده برج خنک کننده

در این پست از مطالب سایت شرکت های تولید کننده برج خنک کننده قصد داریم شما را با معتبرترین سازندگان و تولیدکنندگان برجهای خنک کننده در ایران و خارج از کشور آشنا نمائیم. آشنایی با این شرکتها به شما کمک خواهد نمود تا بهنگام استعلام قیمت، تصمیمی جامع بگیرید.از معتبرترین کشورهایی که در زمینه ساخت و تولید برج خنک کننده مشغول به فعالیت می باشند می توان به آمریکا، ترکیه، ایتالیا، ژاپن و البته ایران به دلیل وفور وجود مواد شیمیایی همچون رزین و پلی استر بمنظور تولید فایبرگلاس و مواد اولیه پلی اولفینی بمنظور تولید پکینگ کولینگ تاور اشاره نمود.

این در حالیست که تمامی سازندگان کولینگ تاور در حال تلاش برای اختراع و استفاده از مواد اولیه ارزان تر و قابل دسترس تر و صد البته سازگار با محیط زیست هستند تا قیمت تمام شده ساخت یک دستگاه سیستم کولینگ را به حداقل ممکن برسانند و ضرر کمتری به محیط زیست وارد نمایند.

برجهای خنک کننده در کشور ایران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در بسیاری از صنایع مهم کشور استفاده از آنها بمنظور جلوگیری از داغ نمودن تجهیزات در حال کار امری ضروری بوده و همچنین در بالا بردن کارایی سیستم های تهویه مطبوع مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری و با کاربری های مختلف کاربرد موثری دارد. بنابراین انتخاب شرکت سازنده و طراح برج خنک کننده یکی از مواردی است که میبایست همواره مد نظر واحد فنی و البته بازرگانی کلیه شرکتهای صنعتی قرار گیرد.

بسیاری از شرکت هایی که در حال بیزینس و انجام خدمات فنی مهندسی و طراحی برجهای خنک کننده هستند خود را تولید کننده معرفی میکنند که متاسفانه ضربه های بزرگی به تولیدکنندگان و سازندگان کولینگ تاور زده است. از نظر ما باید تفکیک قائل شد بین تولید کننده و مبحت انجام خدمات فنی و مهندسی و یا بازرگانی.تولید کننده یا سازنده کسی است که به امر تولید و ساخت مبادرت می ورزد و در صورت بروز خطا در سریع ترین زمان ممکن به اصلاح دستگاه اقدام می کند.

شرکت های فروش اینترنتی همچون تاسیسات آنلاین، دماگستر و کمپ کروپ کارخانه ندارند و حتی یک دفتر در تهران برای اینکه در زمان بروز مشکل به آنجا مراجعه کنید وجود ندارد. وقتی هم با دفتر آنها تماس میگیرید تا از کارگاه آنها بازدید نمائید یا برای حضور در فتر کاری ایشان، امروز که با کارخانه یا کارگاه مثلا ناب زیست در حال فعالیت هستند آدرس انجا را برای عقد قرار داد به شما می دهند.

اما زمانی که خطایی در عملکرد برجی که خرید نموده‌اید، بروز میکند و مشتری درخواست اصلاح و یا بروز رسانی دارد دیگر با کارخانه ناب زیست یا و هلدینگ صنایع برتر که جزء قوی ترین تولید کنندگان و سازندگان برج خنک کننده در ایران هستند کار نمی کنند و مثلا با آقای ایکس در کارگاهی دور افتاده کار می کنند. لذا برای اصلاح قطعا از شما مبلغی درخواست خواهند کرد و یا اصلا به گردن نخواهند گرفت این تغییرات را.

لذا ما از شما تقاضا داریم بعد از انجام خدمات فنی و مهندسی بهنگام خرید حتما از دفتر شرکتی که قصد خرید کولینگ تاور را دارید بازدید کنید تا در صورت نیاز بتوانید به آنجا مراجعه کنید و برای احقاق حق تان مسیری باز باشد.شرکت ما نیز پیرو شعار تولید ایرانی و کیفیت جهانی همگام با بزرگترین طراحان، تولیدکنندگان و سازندگان برجهای خنک کننده در سراسر دنیا و با بهره گیری از دانش فنی و مهندسی بروز و آکادمیک در عرصه تولید و ساخت کولینگ تاور گام موثری برداشته است. از جمله شرکتهای سازنده برج خنک کننده داخل کشور می توان به شرکت هلدینگ صنایع برتر، پرتو آبگردان، ابارا، ناب زیست و سازآب نیز اشاره نمود.

تولید کننده و سازنده کولینگ تاور

در زمینه تولید کولینگ تاور، سازندگان برجهای خنک کن در ایران نیز بر این باور هستند که نسل های جدید برجهای خنک کننده می تواند با کاهش میزان مصرف آب، گام بزرگی را در مسیر جبران کمبود آب در کشور ایران بردارند. بنابراین طراحی، ساخت و تولید برجهای خنک کننده سیستم هیبردی و یا مداربسته خشک روز به روز با تغییرات طراحی بسیاری مواجه می شود و سازندگان و تولید کنندگان برجهای خنک کن در این زمینه پژوهشهای متعددی را انجام داده اند.

سازندگان و تولید کننده برج خنک کننده علاوه بر در نظر گرفتن میزان مصرف انرژی و راندمان برج خنک کن باید در نظر داشته باشند از چه متریالی و با چه کیفیتی در تولید بدنه برجهای خود استفاده می کنند.

با توجه به محدودیت واردات کشور و شرایط تحریم در کشور و با بهره گیری 100 درصدی از تولید داخل باید توجه نمود و سایر تولیدکنندگان برج خنک کننده در صدد هستند تا حد ممکن از مواد اولیه، رزین و ژلکت با کیفیت داخلی استفاده کنند.

از شرکتهایی که در زمینه تولید در ارتباط مستقیم با تامین مواد اولیه با سازندگان برج خنک کننده قرار دارند می توان به شرکت های صنایع چسب و رزین مانند رزیتان، بنیان کالا شیمی، ایساتیس و… نام برد و همچنین در صنعت موتور و پمپ می توان به شرکت موتوژن و پمپیران و در خارج از کشور زیمنس آلمان نیز اشاره نمود.

ساخت کولینگ تاور نیاز به داشتن دانش و تخصص کافی دارد. بسیاری از شرکتهای داخلی صرفا سازنده کولینگ تاور هستند. این شرکت ها بدون در نظر گرفتن شرایط طراحی و صرفا بر اساس ابعاد و اندازه های شرکتهای خارجی اقدام به ساخت کولینگ تاور می کنند.

کارخانه تولید کننده برج خنک کننده

یک کارخانه سازنده برج خنک کننده با هدف تولید کولینگ تاور باید شرایط مناسبی جهت تولید قطعات و مونتاژ این دستگاه داشته باشد. ویژگیهای منحصر بفرد برجهای خنک کن همچون ابعاد بزرگ این دستگاه، ساختار بدنه فایبرگلاس دستگاه و کاربردهای متفاوتی که برج خنک کننده در بخشهای مختلف ساختمان سازی و صنعتی دارد، سبب می شود تا تولید برجهای خنک کننده از ویژگیهای خاصی بر خوردار باشد. یک شرکت تولید کننده برج خنک کن یا کارخانه سازنده برج خنک کننده شامل بخشهای مختلفی است که مختصرا به آن می پردازیم.

  1. واحد پخت فایبرگلاس: این قسمت در کارخانه برج خنک کننده وظیفه تولید قطعات بدنه برج خنک کننده فایبرگلاس را برعهده دارد . در این قسمت قطعات با روش های GRP و گاها SMC تولید و پخت می شود. بعد از تولید این قطعات به بخش دیگری تحت عنوان حمام خورشید برده می شوند.
  2. حمام خورشید: در این قسمت کارخانه تولید برج خنک کننده، قطعات خام فایبرگلاس که در مرحله پیشین از قالب اصلی جدا شده اند تحت تابش نور مستقیم خورشید قرار می گیرند و اصطلاحا به طور کامل پخت می شوند. زمان پخت در این مرحله با توجه به میزان ضخامت قطعه، نوع الیاف و رزین بین 8 الی 24 ساعت متغیر می باشد.
  3. واحد مونتاژ: قطعات پخت شده فایبرگلاس از قسمت حمام خورشید مستقیما به این قسمت برده می شوند و بعد از پرداخت، سمباده کاری و نمدمالی وارد مرحله مونتاژ می گردند. در مرحله مونتاژ قطعات به یکدیگر اسمبل شده و در نهایت رزین های نهایی (ژلکت و اپوکسی) روی دستگاه پوشش داده می شود.
  4. واحد جوشکاری: در این بخش کارخانه برج خنک کننده قطعات فلزی همچون شاسی کف تشتک برج خنک کننده، نردبان دسترسی برج خنک کننده، پایه نگهدارنده موتور و فن گارد برشکاری و جوشکاری و در نهایت تولید می شود. قطعات تولید شده خروجی این بخش کارخانه برج خنک کننده به واحد آبکاری انتقال می یابد.
  5. واحد تراشکاری: در این واحد در کارخانه برج خنک کننده قطعاتی همچون اسپرینکلر کولینگ تاور، هاب پروانه و فولی انتقال قدرت در سایزهای مختلف و مطابق نیاز تراش داده می شود.

نکته:جهت مشاهده محصولات بیشتر و برای اگاهی از قیمت برج خنک کننده گرد میتوانید به صفحه اینترنتی ما مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا