رویدادها

دکتر صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور شد

وزیر بهداشت با درخواست دکتر موافقت کرد. پیر حسین حسین کولیوندا از سمت رئیس سازمان اورژانس در کشور کناره گیری کرد و دکتر را منصوب کرد. پیمانا صابریانا.

به گزارش اخبار ما “سعید نمکی در نامه ای به دکتر کولیوندو به نقل از پایگاه داده وزارت بهداشت (وبدا) نوشت:” خدمات ارزنده و جهادی این برادر بزرگوار در سازمان فوری کشور در تاریخ این کشور ماندگار خواهد شد. “

حضور صادقانه ، فداکارانه و محبت آمیز جنابعالی در همه مناطق بحرانی ، از جمله سیل ، زلزله و حوادث رانندگی ، به ویژه در روزهای سخت کرونا ، و همچنین فعالیت های مداوم برای راه اندازی اورژانس های هوایی ، دریایی ، ریلی و جاده ای قبل از آن. بیمارستان ، مطمئناً در روزنامه طلایی خدمات در سیستم بهداشت ثبت شده است. راه اندازی کدهای 247 و 724 و تعداد قابل توجهی از بیماران نجات یافته از سکته قلبی و مغزی به لطف تلاش شما و همکاران محترم یکی دیگر از خدمات ارزشمند بود.

همه پیوند اعضا به ویژه قلب را در کوتاه ترین زمان ممکن به مراکز پیوند فراموش نخواهند کرد.

با آگاهی از مشکلات شما ، من هرگز حاضر به استعفای شما از مدیریت آن مجموعه نبوده ام و می دانید که پذیرش استعفای برادری صادقانه ، وفادار و م fromثر از مسئولیت جدی چقدر دشوار است. بنابراین ، با پذیرش استعفای خود ، علیرغم میل درونی و تنها به دلیل اعتقاد روحی خود در کمک به مشکلات جسمی و روحی ، برای شما آرزوی سلامتی ، عزت و سربلندی می کنم ، به عنوان پاداشی برای خدمات ارزشمندی که به افراد شریف ارائه می دهید.

“شکی نیست که حضور شما در هر جایگاهی به دلیل علاقه و عشق شما به افتخار و افتخار جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشورمان م willثر خواهد بود.”

دکتر نمکی همچنین دکتر منصوب کرد. پیمان صابریان ، رئیس اورژانس تهران ، برای سرپرست اورژانس کشور در این فرمان که به شرح زیر است:

“دکتر پیمان صابریان عزیز ، با توجه به تجربیات علمی و اجرایی شما ، به عنوان” رئیس سازمان اورژانس کشور “منصوب شده اید.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا