برترینهای کسب و کارفرهنگی

خرید فرش مسجد بدون واسطه از سجاده کارپت کاشان

برای خرید فرش سجاده ای نماز برای اماکن متبرکه، مساجد، حسینیه ها و نمازخانه ها، یکی از دغدغه های متولیان مساجد و هیئت امنا، تامین بودجه است. همانطور که می دانیم قیمت نخ، الیاف و مواد اولیه روز به روز در حال افزایش است و این نوسان قیمت می تواند باعث گیجی و سردرگمی خریداران شود.

بعضی از واسطه ها نیز از این آشفته بازار  سوءاستفاده کرده و قیمت دلخواه خودشان را به مشتری اعلام می کنند. حالا سوال این است که از کجا فرش مسجد بخریم تا متضرر نشویم؟

خرید فرش مسجد بدون واسطه از سجاده کارپت

برای خرید سجاده فرش نماز به صورت رولی و بدون واسطه، می‌توانید به چندین روش مختلف اقدام کنید. در ادامه به چند روش اشاره می کنیم:

طبیعتا بهترین راه مراجعه کردن به کارخانه و خرید از درب کارخانه، بدون هیچ واسطه ای است. اما ممکن است به دلیل دوری راه امکان سفر و حضور درب کارخانه برای تمام افراد فراهم نباشد. اما باز هم راه هایی برای حذف واسطه های بی انصاف وجود دارد!

از طریق سایت اینترنتی سایت سجاده کارپت: می‌توانید با سرچ کردن در سایت سجاده کارپت می‌توانید از تصاویر و توضیحاتی که در سایت‌ قرار دارند، استفاده کنید و به راحتی با کارشناس ما تماس بگیرید و مذاکره کنید.

قیمت ها را به آسانی مقایسه کنید و همچنین نظرات خریداران مختلف را نیز ببینید. در این روش تمامی کارها می تواند به صورت اینترنتی انجام شود.

از طریق نمایشگاه های فرش سجاده کارپت: می‌توانید به مراکز فروش فرش محلی مراجعه کنید و از آن‌ها برای خرید فرش مسجد سوال کنید. در این روش، شما می‌توانید به صورت حضوری با فروشنده صحبت کنید و کیفیت و قیمت فرش را مورد بررسی قرار دهید. اما باید دقت کنید که فروشنده کاملا معتبر باشد و در محل و شهرتان خوشنام و اصیل باشد.

از طریق تماس تلفنی: می‌توانید با فروشندگان سجاده فرش و صاحبان کارخانه ها و برندهای معتبر تماس بگیرید و با آن‌ها مذاکره کنید. در این روش، شما می‌توانید با فروشنده تماس بگیرید و به صورت تلفنی با او مذاکره کنید و از او بخواهید تمام کارها به صورت تلفنی انجام شود.

همانطور که می دانید تمرکز تمامی کارخانه ها و تولیدکنندگان فرش ماشینی در ایران، شهر کاشان است. اگر به هر دلیل نتوانستید تلفنی و یا اینترنتی ثبت سفارش کنید، می توانید حضورا به کاشان بیایید و خریدتان را انجام دهید.

فرش محرابی از درب کارخانه با چه نخی بهتر است؟

سجاده فرش نماز با الیاف مختلف تولید می شود که هر الیافی مزایا و معایب خاص خود را دارد.

فرش مسجد با بی سی اف، پلی پروپیلن: این الیاف در یک خانواده قرار می گیرند. الیافی ارزان و با کیفیت متوسط. دارای دوام و استحکام پایین. عدم مقاومت در برابر رطوبت. اما مزیت این الیاف قیمت پایین آنهاست.

  • فرش مسجد با نخ پلی استر، پلی اوژن: این الیاف کیفیتی متوسط دارند. رنگ پذیری این الیاف بسیار بالاست و درخشندگی و لطافت بسیار بالایی دارد. ضمن اینکه بسیار سبک بوده و جه به جایی فرش سجاده ای با این الیاف راحت تر است. اگر میزان بودجه برای خرید فرش سجاده ای متوسط باشد، انتخاب این الیاف بهتر است.
  • فرش مسجد با نخ اکرولیک: الیاف اکرولیک در صنعت فرش ماشینی، جزء بهترین نوع الیاف هستند. دوام و استحکام بسیار بالا، نرمی و لطافت، مقاومت در برابر حرارت و همچنین شستشو از مزایای این نوع نخ است.

اما این نکته را باید بدانیم که هرچه کیفیت نخ بالاتر باشد طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر است!  اما اگر می خواهید سال های سال فرشی با دوام داشته باشید و دعای خیر نمازگزاران پشت سر شما باشد، این نوع نخ می تواند مناسب باشد. شما می توانید در  عکس های فرش مسجد را در سایت پینترست و فیلم های ویدیویی را در یوتیوب مشاهده کنید.

خرید فرش مسجد از درب کارخانه چه مزایایی دارد؟

بعد از قرار حضوری با تولیدکننده و حضور درب کارخانه، می توانید شخصا روند تولید را ببینید، طرح ها را با هم مقایسه کنید، جنس فرش را از نزدیک لمس کنید و در نهایت انتخابی آگاهانه داشته باشید.

ضمن اینکه قیمت فرش سجاده ای بدون واسطه به شما اعلام می شود و می توانید با خیال راحت خرید کنید.

شما می توانید بدون واسطه از شرکت سجاده کارپت کاشان (محراب نقش کاشان) در ابعاد دلخواه سجاده فرش نماز سفارش دهید و بعد از تاریخ توافق شده تحویل بگیرید.

برای دریافت مشاوره رایگان با مشاورین متخصص ما در ارتباط باشید، شماره 09133617256 آقای مهندس سلمانی، مدیر فروش سایت سجاده کارپت تماس بگیرید.

منبع: خرید فرش سجاده ای (https://sajadecarpet.com)

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا