اقتصادیبرترینهای کسب و کار

خرید اقساطی فرش از کارخانه

خرید اقساطی فرش بهتر است یا خرید نقدی فرش؟

در حال حاضر برای خرید کالاهای ضروری چون فرش از فروشگاه اینترنتی فرش، راه های زیادی وجود دارد. فرش ماشینی به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا از دسته کالاهای پرفروش بازار است که بیشتر با اصول فرش دستباف بافته می شود و محدوده قیمت آن، با توجه به سایز و نوع نخ فرش تعیین می شود.

در فرش های ماشینی اصل کاشان معمولا از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا مانند: ابریشم و پشم مصنوعی، اکریلیک، پلی‌استر و نایلون استفاده می شود تا فرش کیفیت و زیبایی را در کنار هم داشته باشد و با قیمت مناسبی به بازار عرضه گردد. تولیدکنندگان فرش ماشینی کاشان با استفاده از تلفیق سنت و مدرنیته اقدام به تولید فرش های ماشینی کرده اند تا پاسخگوی تمامی سلایق و نیاز های افراد مختلف جامعه باشند.

فرش ماشینی کهنه نما کاشان، فرش ماشینی گل برجسته، قالی ماشینی 500 شانه، قالی ماشینی 700 شانه، قالی 1000 شانه شبه دستباف، فرش 1200 شانه دستبافگونه و فرش 1500 شانه از مدل قالی های ماشینی تولید شده در شرکت های تولیدی مجموعه شادرخ با امکان خرید اقساطی فرش از کارخانه هستند.

خرید نقدی یا خرید اقساطی فرش ماشینی؟

امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و تورم و گرانی، پخش عمده فرش ماشینی و خرید فرش ماشینی با مشکلات زیادی روبه رو است و هستند افرادی که به دنبال خرید چکی فرش و یا خرید اقساطی مجموعه شادرخ می باشند. وجود واسطه و دلال در قیمت فرش ماشینی تاثیر گذار است و تنها خرید مستقیم فرش از کارخانه باعث پایین آمدن و کاهش  قیمت فرش ماشینی می شود.

خرید فرش ماشینی می تواند به دو روش خرید حضوری قالی ماشینی از کارخانه و خرید غیر حضوری فرش با قیمت ارزان کارخانه انجام شود که با توجه شرایط کرونایی حال حاضر بیشتر خریداران تمایل به خرید اینترنتی فرش ماشینی دارند. در خرید اینترنتی فرش به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کننده میتوان به فرش درجه یک اصل درجه یک را با قیمت مناسب تهیه نمود.

خرید نقدی قالی ماشینی کاشان به علت عرضه مستقیم فرش از کارخانه و حذف واسطه ها، بسیار مقرون به صرفه است. هزینه ارسال خرید های نقدی فرش ماشینی کاشان به صوت رایگان انجام می شود. مشتری می تواند با خرید نقدی و غیر حضوری فرش ماشینی از بخش تست دکوراسیون در سایت نیز استفاده نماید و سپس فرش مطابق با دکوراسیون منزل خود را انتخاب کند.

مزیت دیگری که در خرید آنلاین فرش وجود دارد سبب میشود تا خریداران در کمترین زمان به فرش اصل کاشان دسترسی داشته باشند. فروشگاه های انلاین فرش کاشان به راحتی تمامی مدل های قالی ماشینی را به عرصه نمایش می گذارند و خریدار می تواند با مشاهده و مقایسه با دیگر مراکز بهترین انتخاب را انجام دهد.

مزیت دیگری که برای خرید نقدی فرش ماشینی از طریق سایت ها رقم میخورد حذف هزینه های سفر و رفت و امداست. خرید مستقیم فرش از کارخانه به صورت نقدی و قسطی از جمله روش های خرید فرش در وب سایت های فرش کاشان وجود دارد. فروشگاه های اینترنتی فرش کاشان با توجه به اوضاع و احوال بازار کنونی، اقدام به فروش اقساطی فرش کرده تا مشتری بتواند با هر توان مالی موفق به خرید فرش شود.

مزایای خرید قسطی فرش ماشینی

خرید قسطی قالی های ماشینی کاشان به صورت انلاین و حضوری انجام می شود و سقف بازپرداخت آن ها از 12 تا 48 ماه است. برای خرید مجموعه شادرخ به صورت اقساطی باید به مرکزی که امکان فروش قسطی فرش را مهیا نموده است مراجعه نمود. خرید قالی های ماشینی به صورت اقساطی با مزایای ویژه ای چون: ارسال رایگان فرش ماشینی قسطی درجه یک به سراسر کشور، خرید قالی با کیفیت با ضمانت نامه، فروش مستقیم فرش با قیمت ارزان و به قیمت درب کارخانه و ارائه گارانتی فرش ماشینی جدید با سلامت فیزیکی همراه می باشد.

خرید اقساطی قالی های ماشینی اصل کاشان تا به حال توانسته بسیاری از خانواده های قشر ضعیف و کم در امد جامعه  را صاحب فرش زیبا و اصل کاشان کند. تمامی شرایط خرید فرش ماشینی به صورت نقدی و چکی با هم یکسان است و مشتری بهتر است برای خرید مقرون به صرفه فرش را با به صورت نقدی تهیه کند . در خرید نقدی قالی های ماشینی 9 الی 17  درصد از مفرش کسر می شود و امکان خرید فرش از بهترین برند های فرش ماشینی کاشان وجود دارد.

فروش قسطی فرش های ماشینی کاشان می تواند با پرداخت درصدی از قیمت کل فرش ماشینی به عنوان پیش پرداخت، پرداخت مابقی قیمت فرش ماشینی در اقساط بلند مدت و خرید فرش اقساطی بدون کارمزد انجام شود. طبیعتا هر نوع خرید قسطی موجب افزایش قیمت می شود و قیمت خرید قسطی فرش ماشینی نیز از این ماجرا مبرا نمی باشد. قیمت فرش های قسطی با احتساب سود تعیین می شود.

شرایط خریدا قساطی فرش با چک و یا بدون چک و ضامن است و در صورتی که چکی باشد چک باید کارمندی و یا صیاد باشد. در این روش تعداد چک ها معادل تعداد ماه های اقساط فرش می باشد و اطلاعات چک و حساسب متقاضی از قبل استعلام می شود. در خرید قسطی فرش ماشینی تخفیف اعمال نمی شود و فاکتور فرش با توجه به قیمت بدون تخفیف و به روز سایت صادر می شود.

برخی از سایت ها ی فروش نقدی و قسطی فرش ماشینی کاشان امکان خرید فرش به صورت قسطی را برای مکان ها و یا شهر های خاص در نظر می گیرند.

خرید اینترنتی فرش به صورت نقدی و قسطی

شما میتوانید به صورت آنلاین فرش ماشینی دلخواه خود را از فروشگاه اینترنتی فرش کاشان خریداری کنید و به صورت قسطی و یا با چک پرداخت نمایید. برای خرید اقساطی قالی های درجه یک ماشینی از سایت مجموعه شادرخ می توانید با کارشناسان فروش سایت مشورت کرده و راهنمایی کلی را دریافت نمایید.

سایت فرش کاشان دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران می باشد و با کیفیت ترین قالی های ماشینی اصل را با نازلترین و گارانتی بازگشت وجه به صورت نقدی و یا چکی عرضه می دارد. تسهیلات فروش اقساطی فرش در فروشگاه انلاین فرش کاشان نیاز به هیچگونه پیش پرداختی ندارد و با اقساط طولانی مدت انجام می شود.

قیمت فروش قسطی فرش ماشینی در سایت فرش کاشان برطبق لیست قیمت نقد فرش و بدون کارمزد است. مشتریان محترم می توانند خرید نقدی فرش ماشینی کاشان را از طریق کانال تلگرام فرش کاشان و صفحه اینستاگرام فرش کاشان نیز انجام دهند.

چرا باید فرش قسطی بخریم؟

  • خرید فرش با کیفیت‌تر علی‌رغم قدرت خرید پائین: همانطور که در ابتدای سخن نیز به صورت ضمنی آن اشاره شد، یکی از مزایای فروش اقساطی فرش، امکان خرید فرش های باکیفیت علی رغم توان خرید پائین است.
  • اقساط طولانی مدت: دیگر مزیت فروش قسطی فرش مجموعه شادرخ اقساط بلند مدت آن است. هنگام مراجعه به بانک می توانید درخواست بازپرداخت سه ساله وام را داشته باشید.
  • امکان رنگ آمیزی فرش: شرکت مجموعه شادرخ این امکان را برای شما مهیا کرده است که با توجه به سلیقه خود هر یک از رنگ های فرش را با یکدیگر جابجا کنید. مثلا در پنل رنگ آمیزی شخصی می توانید رنگ زمینه را با یکی از رنگ های حاشیه ها جابجا کنید.
  • فروش فرش های کهنه خود به مجموعه شادرخ: در راستای کاهش قیمت فاکتور نهایی خود می توانید فرش های کهنه و مستعمل خود را به ما بفروشید.
  • شستشوی رایگان فرش برای یک بار تا یک سال: یکی از خدمات نوین ما شستشوی رایگان فرشی است که از ما خریداری کرده اید.
  • بهره برداری از تمام مزایای فروش نقدی: فروش قسطی ما درست همان مزایایی را دارد که فروش نقدی ما دارد. از جمله این مزایا می توان به ارسال رایگان تا درب منزل، تسویه درب منزل، مشاهده حضوری فرش درب منزل و … اشاره کرد. تمامی مزایای فروش نقدی برای فروش قسطی نیز وجود دارند.

پاسخ به سوالات احتمالی مشتریان

  • هنگام خرید چه مبلغی به کل فاکتور اضافه می شود؟

مهم ترین سوال این است که مشتریان می خواهند بدانند که چه تفاوتی میان خرید نقدی و قسطی وجود دارد. یا چه مبلغی به کل فاکتور آنها اضافه می شود؟

طبیعتاً هر خرید قسطی منجر به افزایش قیمت می شود. هنگامی که شما به صورت اقساط از ما خرید می کنید، بانک بابت وامی که به شما می دهد 18 درصد سود بانکی از شما دریافت می کند. همچنین شرکت ملک شاه نیز بابت فروش قسطی به شما، 6 درصد از شما سود دریافت می کند. مجموعا شما بابت خرید خود 24 درصد سود پرداخت می کنید.

  • طی چه مدت باید تسویه حساب کرد؟

خبر خوب ما برای شما این است که اقساط شما کوتاه مدت نیست. شما می توانید فاکتور خود را طی 36 ماه تسویه کنید. ما با این کار هزینه های شما را بسیار سرشکن کرده ایم.

  • هزینه ارسال فرش با چه کسی است؟

هزینه ارسال فرش به صورت کامل بر عهده شرکت فروشنده است. با ما می توانید فروش فرش از دم قسط را تجربه کنید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا