برترینهای کسب و کارعمومی

آخرین قیمت فرش 1200 شانه گل برجسته کاشان از فرشخونه

آخرین قیمت فرش 1200 شانه گل برجسته کاشان از فرشخونه: خرید فرش 1200 شانه گل برجسته تراکم 3600  کاشان یکی از پرطرفدارترین انواع فرش ماشینی است. این فرش با تراکم بالایی که دارد امکان بافت طرح و نقشی زیبا و پرکار را فراهم می کند و همچنین از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته با توجه به عوامل مختلفی مانند: نوع الیاف به کار رفته، کیفیت بافت، طرح و نقش، اندازه فرش و برند تولید کننده متفاوت است.

عوامل موثر در قیمت فرش 1200 شانه گل برجسته

نخ به کار رفته در فرش 1200 شانه گل برجسته: معمولاً از الیاف اکریلیک یا پلی استر بافته می شود. الیاف اکریلیک از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و قیمت بیشتری دارند.

کیفیت بافت فرش 1200 شانه: کیفیت بافت فرش نیز یکی از عوامل موثر در قیمت آن است. فرش هایی که با دستگاه های پیشرفته و توسط متخصصان مجرب بافته می شوند، دارای کیفیت بالاتری هستند و قیمت بیشتری دارند.

طرح و نقشه فرش 1200 شانه: طرح و نقش فرش نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. فرش هایی که طرح به روز و کاملا جدیدی دارند و تقاضا برای آن ها بیشتر است ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. شما میتوانید متناسب با نوع سلیقه خود بر اساس چیدمان از ایده های فرش ماشینی pinterest carpet را مورد بررسی قرار دهید.

اندازه فرش 1200 شانه: هر چه فرش سایز بزرگتری داشته باشد قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

برند تولید کننده فرش ماشینی: نیز بر می تواند روی قیمت فرش موثر باشد. فرش های تولید شده توسط برندهای معتبر قیمت بالاتری دارند.

قیمت فرش 1200 شانه گل برجسته

قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 در بازار ایران با توجه به عوامل ذکر شده متفاوت است. به طور کلی، قیمت این فرش ها با توجه به کیفیت و جنس نخ و البته نحوه قیمت گذاری تولید کننده متفاوت هستند.

مزایای خرید فرش 1200 شانه گل برجسته

طرح و نقشه فرش های 1200 شانه گل برجسته: دارای طرح های جذاب و بسیار زیبایی هستند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند.

دوام و استحکام بالا: این محصول دوام و استحکام بالایی دارد و در برابر سایش و پارگی مقاوم است.

لطافت و نرمی فرش های 1200 شانه: دارای بافتی نرم و لطیف هستند که احساس راحتی و آرامش را به شما القا می کنند.

تنوع طرح بر اساس رنگ زمینه:  طرح ها و رنگ های متنوع فرش 1200 شانه این قابلیت را دارند که در هر دکوراسیونی دیزاین شوند.

معایب فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته

فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته مانند هر محصول دیگری دارای معایبی نیز هست. از جمله معایب این فرش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت بالای فرش 1200 شانه: به دلیل کیفیت بسیار بالا، قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع فرش ماشینی دارد.

حساسیت به رطوبت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته: به رطوبت حساس است و در صورت تماس مداوم ممکن است آسیب ببینند.

فرش 1200 شانه برای استفاده در فضاهای لوکس و شیک بهترین گزینه هستند. اگر فضای لاکچری و جذابی دارید که به دنبال فرش مناسبی برای آن هستید فرش 1200 شانه گل برجسته بهترین انتخاب است.

 البته این محصول در طرح های کلاسیک و غیر گل برجسته هم تولید می شود که می توانید در فضاهای سنتی و صمیمی استفاده کنید. فرش وینتیج 1200 شانه هم برای خانه های مدرن و امروزی پیشنهاد می شود.

نتیجه گیری …

برای خرید فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته، توجه به نکات زیر ضروری است:

قبل از خرید فرش ماشینی از فرشخونه، حتماً از کیفیت الیاف به کار رفته، کیفیت بافت و مناسب بودن طرح و نقش فرش برای دکوراسیون خانه خود اطمینان حاصل کنید.

از خرید فرش از فروشندگان متفرقه و بدون شناسنامه خودداری کنید. دقت کنید فرش را با برچسب پشت فرش خریداری کنید. برای خرید فرش 1200 شانه از فروشگاه های معتبر و دارای سابقه درخشان مثل فروشگاه فرشخونه اقدام کنید.

فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته یکی از بهترین گزینه ها برای خرید فرش ماشینی است. این فرش دارای طرح پرجزئیات و با ظرافت، دوام و استحکام بالا، لطافت و نرمی و تنوع بالای طرح و رنگ است. با این حال، قیمت بالای این فرش ها و حساسیت به رطوبت از جمله معایب آن به شمار می آیند.

منبع: فرش 1200 شانه فرشخونه (https://farshkhooneh.com)

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا