برترینهای کسب و کارعمومی

نقد و بررسی تخصصی کابل شارژ موبایل سیبراتون S 270 c

نقد و بررسی کابل تبدیل USB به type-c سیبراتون مدل S270C طول 1.1 متر

کابلی که میخواهیم آن را بررسی و معرفی کنیم کابل تایپ سی سیبراتون مدل S270C میباشد. کابل شارژ موبایل سیبراتون S 270 c برای گوشی ها و دستگاه هایی که مجهز به پورت تایپ سی میباشند،مناسب است.شدت جریان عبوری این کابل سیبراتون 2.1 آمپر است که برای شارژ تبلت نیز استفاده میشود.سرعت بالای انتقال داده این کابل، یکی از ویژگی های این محصول میباشد.کابل های برند سیبراتون معمولا دارای کانکتور های بسیار قوی میباشند که همین باعث بالا رفتن عمر کابل،و مانع از زنگ زدگی و خوردگی میشود.جنس این کابل تایپ سی از PVC بوده و در چند رنگ های پر طرفدار سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. طول آن 110 سانتی متر است.

تماس جهت خرید محصول
ادرس: اصفهان. میدان احمدآباد. مجتمع شهر همراه. طبقه 5. واحد  510
تلفن: 03131330851
ایمیل Sargotop2023@gmail.com
همراه: 09923543350
مدریریت: داوود صابری

کابل تبدیل sibratin مدل S270C یک کابل تبدیل USB به Type c  می باشد . این کابل به طول 110سانتی متر بوده و روکش آن به گونه ای بوده که این کابل را به شدت مقاوم کرده است و از گره خوردن و شکستگی کابل جلوگیری می کند.این کابل از یک طرف  به کانکتور Type c و از طرف دیگر هم به کانکتور USB ختم می‌شود. کانکتور های مقاوم این کابل توان شارژ کردن انواع گوشی های موبایل با شدت جریان 2.1 آمپر را دارد. این کابل برای انتقال اطلاعاتی نظیر فیلم، موسیقی، عکس، فایل زیپ و سایر فایل‌ها را دارد.

مشخصات ظاهری کابل S270C کمپانی سیبراتون (Sibraton)

شما با استفاده از کابل تایپ سی سیبراتون (Sibraton) مدل S207c می‌توانید علاوه بر شارژ دستگاه اندرویدخود، اطلاعاتتان را نیز با سرعت بالا منتقل کنید. در یک سمت این کابل S270C یک کانکتور تایپ سی و در سمت دیگر آن یک کانکتور USB وجود دارد. سمت تایپ سی آن مناسب برای انواع دستگاه مجهز به این نوع درگاه می‌باشد. همچنین با طراحی استاندارد امروزه قابل استفاده در اکثر تلفن‌های هوشمند باسیستم عامل اندروید می‌باشد.

مشخصات فنی

قسمت کانکتور USB آن با لپ‌تاپ، شارژرهای دیواری، پاوربانک و دیگر دستگاه‌های دارای این درگاه سازگار است و شما می‌توانید از این کابل برای شارژ و انتقال اطلاعات استفاه نمایید. مقدار شدت جریان خروجی این کابل 2.1A است. کابل تایپ سی سیبراتون (Sibraton) مدل S270C به طول 1.1 متر و در رنگ های سفید و مشکی و با جنس پلاستیک PVC عرضه شده است. تفاوت مهم این نوع پلاستیک با پلاستیک معمولی در ويژگی عدم اشتعال آن می‌باشد.

این کابل تولید کمپانی سیبراتون با 110 سانتی متر طول دارای فناوری منحصر به فردی نسبت به سایر کابل‌های عرضه شده در بازار ایران می‌باشد. بطوریکه 6 چیپ درون خود جای داده که موجب تثبیت بیشتر جریان و ولتاژ، جلوگیری از نوسانات ناگهانی جریان و ولتاژ وگرم شدم کابل و تلفن همراه شما می‌شود که نتیجه آن محافظت بیشتر از دستگاه شما در حال شارژ خواهد بود. این درحالیست که سایر کابهای عرضه شده در بازار دارای 2 چیپ می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های برجسته این کابل می‌توان به کیفیت بالای اتصالات درونی آن اشاره کرد که آنرا نسبت به سایر کابل‌ها متمایز ساخته است.

شرکت سازنده Sibraton/سیبراتون
رابط (Interface) Type-C
طول کابل 1.2 متر
جنس بدنه پلاستیک پی وی سی (PVC)
استاندارد CE, FCC, RoHS
ساخت کشور ایران
رنگ سفید
گارانتی گارانتی یکپارچه 12 ماهه داده پرداز رایانه متین

راهنمای خرید بهترین کابل شارژ اندروید

اگر قصد خرید کابل شارژ اندروید دارید، پیشنهاد می دهیم اول این مقاله را بخوانید تا انتخاب درست تری داشته باشید. در شرایطی که قرار است مبلغ قابل توجهی را برای خرید کابل شارژ اندروید هزینه کنید، بهتر است بدانید که چطور باید بهترین گزینه موجود را انتخاب نمایید. کم نیستند افرادی که به دلیل انتخاب نادرست، ناچارند هر چند ماه یک بار کابل شارژ بخرند! اما شما نباید از آن دسته باشید چون قرار است در ادامه این مقاله، با مهم ترین نکات و بایدها و نبایدهای خرید شارژر اندروید آشنا شوید.

معیارهای خرید کابل شارژ اندروید

برای خرید شارژر به چه نکاتی توجه می کنید؟ طول کابل مهم تر است یا رنگ و شکل ظاهری آن؟ برندهای مختلف شارژر را می شناسید؟ آیا مهم است که کابل شارژ اورجینال باشد؟ معیارهای خرید کابل شارژ اندروید، ویژگی هایی هستند که اگر آنها را مد نظر داشته باشید، یک شارژر بی نقص و مناسب تهیه خواهید کرد که مدتها بدون ایراد برای شما کار می کند. بخشی از مهم ترین این معیارها عبارتند از:

طول کابل شارژ

یکی از مسائلی که بسیاری از کاربران گوشی سامسونگ و دیگر برندها با آن مشکل دارند، کوتاه بودن کابل شارژر است. ممکن است بخواهید در حین شارژ با گوشی کار کنید اما سیم شارژر آنقدر کوتاه باشد که نتوانید این کار را انجام دهید. شارژرهای موجود در بازار، حدود یک متر تا 3 متر طول دارند. کابل بیش از حد بلند، دست و پاگیر است و کابل های کوتاه هم مشکل ساز هستند. بنابراین پیش از خرید کابل شارژ اندروید، حتما مطمئن شوید که طول آن برای شما استاندارد است.

قابلیت فست شارژ

یکی دیگر از مواردی که باید هنگام خرید شارژر اندروید به آن توجه داشته باشید، قابلیت فست شارژ است. البته از بهترین گوشی های سامسونگ استفاده می کنید که قابلیت شارژ سریع دارند، دقت کنید که شارژر انتخابی شما هم از این آپشن پشتیبانی کند.

اتصال MicroUSB یا  USB-C

امروزه بیشتر گوشی های هوشمند دارای پورت USB-C هستند. بنابراین شارژری هم که خریداری می کنید باید از نوع یو اس بی تایپ سی باشد. شارژرهای MicroUSB هم وجود دارند که متناسب با مدل های خاصی از موبایل طراحی شده اند.

جریان و ولتاژ شارژر

هنگام خرید کابل شارژ اندروید، باید به جریان و ولتاژ آن توجه ویژه داشته باشید. جریان شارژر با آمپر (A) اندازه گیری می شود و هرچه این مقدار بیشتر باشد، سرعت شارژ سریع تر خواهد بود. دقت کنید جریان و ولتاژ شارژری که انتخاب می کنید، متناسب با مشخصات و ظرفیت باتری موبایل شما باشد.

جنس کابل

بدون شک هرقدر که جنس کابل شارژ بیشتر باشد، طول عمر و دوام آن بیشتر است و می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید. البته اگر شارژری که انتخاب می کنید، پوشش هم داشته باشد، عمر آن چند برابر می شود.

کیفیت کانکتور و برند

به عنوان یک معیار مهم در خرید کابل شارژ اندروید، باید به کیفیت کانکتور و برند اشاره کنیم. کابل های تولید شده توسط برندهای ناشناخته، کیفیت چندان خوبی ندارند. معمولا کانکتور این مدل ها بسیار بی کیفیت بوده و با کوچک ترین فشار یا ضربه می شکند.

حرف آخر:

کابلی که در این بخش به معرفی کلی آن پرداختیم، کابل تایپ سی سیبراتون مدل S270C است. این کابل برای دستگاه هایی که مجهز به پورت تایپ سی هستند مناسب است. شدت جریان عبوری در کابل تایپ سی سیبراتون مدل S270C  مقدار ۲.۱ آمپر است که برای شارژ تبلت هم مناسب است. این کابل دارای سرعت انتقال داده بالایی است. به طور کلی کابل های سیبراتون از کانتکتورهای بسیار مقاوم برخوردارند که همین امر مانع از خوردگی و زنگ زدگی آن می شود.

این کابل دارای استاندارد CE-FCC- RoHS نیز می باشد بنابراین از آسیب دیدن دستگاه شما جلوگیری می کند. طول آن 120 سانتی متر بوده و دارای گارانتی یک ساله متین است. لازم به ذکر است که حتما برای استفاده از خدمات گارانتی متین جعبه محصول را نگه دارید تا در صورت لزوم بتوانید از خدمات ویژه آن بهره ببرید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا