برترینهای کسب و کارعمومی

سرور hp g8

یکی از سرورهای بسیار مناسب و با قابلیت های زیاد نسبت به مدل های قبلی خود است، طوری که ویژگی hot swap به آن اضافه شده تا بتواند عملکرد و ارتقا بالایی داشته باشد. سرور hp g8 از حافظه های DDR3-1600 پشتیبانی می کند و نسبت به مدل های قبل از خود حدود تا بیست درصد ارتقا داشته است. سرور hp g8 برای نصب سخت افزار عملکرد بسیار قابل قبولی داشته و قدرت انعطاف پذیری بالا را دارا می باشد. این سرورها برای انواع کسب و کارهای کوچک تا کسب و کارهای بزرگ مناسب است.

سرور hp g8 که در سال 2012  تولید و درانواع مختلف رکمونت، ایستاده و تیغه ای به بازار عرضه شده است. این سرور برای دیتا سنترهای بزرگ بسیار گزینه مناسبی است. با بهره مندی از طراحی و پیکربندی کار آمد موجب افزایش بازدهی انرژی می شود و برای نیازهای محاسباتی جز موارد ایده آل می باشد.  برای مثال مدل dl380 G8  و dl 360 G8 از مدل های پر فروش سرورهای نسل هشتم به شمار می آیند، به طوری که در مقایسه با دیگر سرورها  محبوبیت بیشتری دارند.  در ادامه قصد داریم شما را با این دومدل فوق العده سرور g8 آشنا کنیم.

مدل hp dl380 g8

 در مدل dl380 G8 وزن این سرور در حدود 18.6  کیلوگرم است و ظرفیت حافظه 768 گیابایت دارد.  تعداد اسلات  dimmآن برای مادربرد 24 می باشد. توانایی ساپورت سه نوع رم RDIMM ، UDIMM و LRDIMM را نیز دارد. قدرت پاور این سرور 750 وات بوده و قابلیت نصب دو پردازنده را بر روی مادر برد را دارد. پردازنده های Intel xeon E5-2600 v1 / v2 می توانند در این سرور پشتیبانی شوند. این مدل که در عملیات سرویس دهی بسیار پیشرفته عمل می کند و از استاندارد دو یونیته برخوردار می باشد. رید کنترلر آن به طور پیشفرض Smart Array P420i بوده که می تواند کش نوع FBWC را نصب کند. سرور DL380 Gen8 از دو نوع فرمت سایز هارد سرور SFF (سایز کوچک) و LFF (سایز بزرگ) قابلیت پشتیبانی دارد.

این مدل سرور می تواند برحسب نیازهای کسب و کارها بسیار انعطاف پذیر و قدرتمند باشد. می توان گفت که حداکثر فرکانس قابل پشتیبانی رم ها برابر با 1866 مگاهرتز است و حداکثر ظرفیت رم های آن در صورت استفاده از اسلات ها به 128 گیگابایت می رسد. بنابراین می توان گفت که بسیاری  از کسب و کارها می توانند نیازهای پردازش اطلاعاتی خود را با همین مشخصات بر طرف سازند و دیگر نیازی به صرف هزینه های بیشتر برای نسل های جدید تر نداشته باشند. برای مثال کسب و کارهای که یک نرم افزار CRM یا حسابداری برای پرنسل خود استفاده می کنند، می توانند همچنان بدون مشکل کار خود را با این سرور ادامه دهند.

سرور hp dl360 g8

 DL360 gen8  از نوع تک یونیته است و به صورت رک مونت قابل استفاده در تمامی شرکت های کوچک، دیتا سنترهای بزرگ می باشد و قابلیت ارتقا نیز دارد. از ویژگیهای بسیار مهم این سرور قابلیت انعطاف پذیری و سرویس دهی مناسب است و دارای دو سوکت پردازنده FCLGA2011 می باشد که قابلیت پشتیبانی از CPU های خانواده E5-2600 v1 و Intel Xeon E5-2600 v2 را دارد. اگر در این سرور دو پردازنده ای دوازده هسته ای مورد استفاده قرار بگیرد امکان پردازش 24 هسته به طور همزمان وجود دارد. سرور DL360 gen8 که از ابزار مدیریتی  HP iLO 4 بهره مند است، که به صورت یک ابزار مدیریتی بر روی مادر برد قرار دارد.

این سیستم مدیریتی پیشرفته قابلیت مانیتورینگ سرور را از طریق مرورگر وب دارد. به طوری کاربران امکان اتصال در محل و از راه دور سرور را به دست خواهند آورد. سرور hp dl360 g8 می تواند از هاردهای سایز کوچک 2.5 اینچی SFF یا 3.5 اینچی LFF پشتیبانی کند. سرور hp dl360 g8 دارای 24 اسلات رم ddr3 است که برای رم های RDIMM حداکثر ظرفیت 384GB و برای رم های UDIMM حداکثر ظرفیت 128GB دارد. سرور فوق که از عملکرد مناسب با تراکم ذخیره سازی بالا برخوردار است و برای رفع نیازهای سازمانی از انتخاب های ایده آل محسوب می شود. سرور hp dl360 g8 از میزان ظرفیت و قابلیت اطمینان بالایی بهره مند است.

خرید سرور hp

اگر جز افرادی می باشد که خرید سرورhp را جز واجبات می دانید ضروری است با نکات زیر آشنا شوید. این سرورها برای کاهش هزینه ها و گسترش عمر مرکز داده ها با قابلیت اطیمنان، دسترسی و سرویس دهی طراحی و تولید شده اند. برخورداری از رک مناسب باعث کاهش و تعادل و آسان تر شدن مدیریت خواهد شد. مشتریان سازمانی و شرکت های کوچک که اغلب با تقاضاهای زیادی روبرو هستند از جمله این نیاز ها می توانند مواردی مانند  ذخیره سازی متراکم و پردازش های نامشخص و الزامات I/O در طول زمان باشند.

هنگامی که هزینه های مربوط به تجهیزات شبکه افزایش می یابد. سازمان ها و شرکت ها همواره به دنبال راه حل های مناسب برای کم کردن هزینه خواهند بود. در نتیجه این سرور با بهره مندی از قابلیت انعطاف پذیری پیکربندی و میزان خرابی بسیارکم به عنوان یک سرمایه گذاری در آینده به سازمان ها کمک خواهند کرد. این سرورها دارای سرعت بالا بوده و در انتقال سریع داده ها بسیار کار آمد هستند. همچنین از قیمت های مقبولی نیز برخوردار می باشند. طراحی آنها به صورتی می باشد که می تواند پاسخگوی نیازی آینده باشد. به علاوه این سرورها قابلیت ارتقا و تعویض را هم دارند.

با افزایش عملکرد توسط افزایش تعداد هسته های پردازنده، ظرفیت حافظه و توانایی بالای ذخیره سازی داخلی نقش اساسی را در سرعت انتقال داده ها دارند. آنها قابلیت مدیریت را با تکنولوژی  نسل بعدی HP Smart Array بر عهده دارند. سرور hp g8 یک سرور قدرتمند و هم کاره تلقی می شود که می تواند امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.  این سرور برای محاسبات با کارایی بالا طراحی شده و کار را برای مشاغلی که نیاز به پردازش سریغ و قابل اعتماد دارند را بسیار راحت تر می کنند. در نهایت سرور Hp g8 از ویژگیهای امنیتی بسیاری امنیتی بالایی برخوردار می باشد که تامین کننده نیازهای بسیاری از کاربران است.

شما نیز می توانید این محصول با کیفیت و فوق العاده را با ضمانت و گارانتی معتبراز طریق فروشگاه تجهیزات فیدار خریداری نمایید. با پیشرفت تکنولوژی امروزه دیگر از نسل های جدید سرور hp  استفاده میشود که نسل 10 آن از بروزترین قابلیت ها برخوردار می باشد. سرور hp dl380 g10 یکی از آنها بوده که نیاز شما را در هر زمینه ای بر طرف خواهد کرد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا