تبدیل لیر ترکیه به تومان ایران

اگر در بانک های ترکیه حساب دارید می توانید در این بانک ها پول انتقال دهید. برای اطلاع از قیمت لیر و تبدیل آن به تومان با موسسه مهاجرتی در تهران تماس بگیرید.

این یک چیز بسیار مهم است

با توجه به تعلیق حساب بسیاری از افراد در ترکیه به دلیل واریز مشکوک به حساب های مختلف، همیشه در انتخاب صرافی با فردی که به حساب خود واریز می کند بسیار دقت کنید.

افتتاح حساب در ترکیه بدون اقامت و فقط با پاسپورت ایرانی

در صورت نداشتن حساب بانکی در ترکیه می توانید بدون اقامت در ترکیه و فقط با پاسپورت ایرانی در لینک زیر در بانک کشاورزی افتتاح کنید. یک شرکت کمک رسان ترکیه ای به ایرانیان اجازه داده است تا از طریق مذاکره با بانک های دولتی ترکیه مانند بانک زریم و بانک وکف، حتی به دلار نیز حساب باز کنند. در عرض چند ساعت می توانید با پاسپورت خود در این بانک ها حساب باز کنید و به سفارت ترکیه در استانبول مراجعه کنید و همراه با نماینده آژانس، مسترکارت فیزیکی و کارت اعتباری ویزا دریافت کنید. با افتتاح حساب شخصی خود برای سفر به ترکیه نیازی به پول نقد ندارید و با خرید از راه دور از ایران می توانید حساب های زرم و واقف خود را شارژ کنید.

تبدیل لیر به ترکی

برای واریز لیر به حساب بانکی ترکیه خود به یک شماره IBAN نیاز دارید که با TR شروع می شود. با افتتاح حساب در ترکیه به شما یک شماره IBAN و یک کد سوئیفت داده می شود تا بتوانید در هر کجای دنیا حواله دریافت کنید.

سیستم ای اف تی ترکیه

این سیستم مشابه شبکه شتاب در ایران است که با این سیستم می توانید به بانک های داخلی در ترکیه پول ارسال کنید. زمان ورود حساب کاربری در این سامانه مستقیماً در ساعات کاری و در روزهای تعطیل در اولین روز کاری می باشد.

لیر بخر

قیمت های درج شده در این صفحه صرفا جهت اطلاع می باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق نماد واتس اپ در این صفحه به کارشناسان ما پیام دهید.

دکمه بازگشت به بالا