پارافریز متن فارسی انلاین را کجا می توان انجام داد؟

ابزار ترجمه فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار نویسه گردانی متن رایگان و با کمک هوش مصنوعی و این نرم افزار رونویسی محتوا که به صورت آنلاین و تحت وب و به چندین زبان ارائه شده است، متن خود را به راحتی رونویسی و بازنویسی کنید. پس از خرید اکانت تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا سایر فرآیندهای ضروری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی، محتوای خود را بازنویسی کنید و از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید. هر زمان که به متنی منحصر به فرد و غیرقابل کپی نیاز داشته باشید، این ابزار فوق العاده به شما کمک می کند محتوای بازنویسی شده را با هوش مصنوعی ارائه دهید.

چند نوع رونوشت محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

نوشتن متن با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به صورت محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

تایپ خودکار با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت هر کلمه با مترادف آن کلمه جایگزین می شود و ترتیب کلمات مانند نسخه اصلی باقی می ماند. این می تواند یکی از نقاط ضعف این سبک باشد. کلمات جابجا نمی شوند، بلکه مترادف آنها در جای خود قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

با استفاده از هوش مصنوعی محتوا را به صورت مفهومی بازنویسی کنید

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین سبک های بازنویسی است. این روش شامل بازنویسی مفهومی جمله است و در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان است و در برخی جمله ها کاملاً تغییر می کند و جمله جدیدی ایجاد می شود اما با همان جمله اصلی کار می کند.

تفاوت بین خدمات رایگان و حرفه ای چیست؟

سرویس رونویسی رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و معمولی که زمان رونویسی محدودی در روز دارند در نظر گرفته شده است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که ارائه می دهد می توانید پس از بازنویسی متن از طریق سرویس و خروجی متن ویرایش شده به روش های مختلف، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید.

آیا محدودیتی برای نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما اکنون محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. تفاوت با نسخه رایگان، تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است. شما باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان Text Rewrite متوقف می شود؟

خیر نسخه رایگان برای همیشه رایگان باقی می ماند.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی بازنویسی متن نشونت برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا به عنوان چرخش محتوا به حساب می آید؟

خیر بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملاً متفاوت هستند که اگر به درستی ترکیب شوند، می‌توانند نتایج بهتری به همراه داشته باشند. تنها با چرخش، بازنویسی اتفاق نمی افتد و فقط کلمات مختلف به یکدیگر منتقل می شوند. Spin Only به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا دیگر در نتایج گوگل ذکر نشده و به نوعی به عنوان محتوای هرزنامه و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، هنگامی که محتوا را حمل می کنید، سعی کنید آن را به درستی انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

چرخش محتوا، مانند بازنویسی محتوا، روش ها و حالت های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

اسپین راهی برای تبادل کلمات در یک آهنگ است.

در این حالت، کلمات به پاراگراف منتقل می شوند. به عنوان مثال، جمله “یک ابزار حرفه ای نویسندگی جدید ارائه می شود” پس از چرخش به این صورت تبدیل به “یک ابزار نگارش ارائه جدید ارائه شده است.”

همانطور که می بینید فقط کلمه جابجا شده و بازنویسی نشده است و البته به این معنی است که جمله به بدترین شکل از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند. .

چرخش راهی برای جابجایی قطعات است

در این روش پاراگراف های متن به بالا و پایین اسکرول می شوند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4، و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب حرکت بین پاراگراف ها انجام می شود اگرچه معنای جملات در این مورد حفظ می شود، اما در نظر گرفته می شود که تکرار شود چون هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط پاراگراف جابجا شده است، بنابراین گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر بازنویسی نشود، این استراتژی نوبتی بهترین نوع استراتژی نوبتی محسوب می شود. به این دلیل که معنی هر دو عبارت حفظ شده است (حتی اگر تکرار شوند) و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این جنبه مثبت این سبک است.

سرویس رونویسی فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک مقاله تا 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از مقالات از منابع مختلف) ارسال می‌کنید و آن را در سایت رزومه‌نویسی کپی می‌کنید. سیستم این اسناد را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که بر روی گزینه Rewrite text کلیک می کنید، متن اولیه از ابتدا بازنویسی می شود و با ترتیب قبلی متفاوت است. این بدان معناست که شما می توانید با هر بار وارد کردن متن، تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن خود کاملاً منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویس محتوا سئوسل (یا حداقل هر 2-3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابجا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر باعث می شود که نتوان تشخیص داد که متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است.

ترجمه به چه معناست؟

به بازنویسی محتوا، بازنویسی متن نیز گفته می شود. با یک ابزار ترجمه متن آنلاین، می توانید محتوای با کیفیت بالا و رونویسی شده توسط ماشین دریافت کنید.

آیا گوگل متن تکراری را تشخیص می دهد؟

خیر حتی اگر پیچ و خم های ذکر شده انجام نشود و حتی اگر متن از یک منبع حذف شود، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی به شما پیشنهاد می کنیم که متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، مطالب اصلی تغییر می کند تا نتیجه نهایی به گونه ای به دست شما برسد که نرسد. تحت هر شرایطی توسط گوگل شناسایی می شود. (حداقل تا کنون و با الگوریتم های فعلی).

آیا نیاز به ویرایش متن بازنویسی شده دارید؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به متون ماشینی. امکان مشاهده اشتباهات مفهومی جزئی در جملات رونویسی شده در برخی زمینه ها به خصوص در مناطق بسیار خاص وجود دارد که با ویرایش کلی قابل رفع است.

درصد تطابق متن اصلی با متن نوشته شده چقدر است؟

میزان تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده با متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند ممکن است میزان تشابه بیشتری را تجربه کنند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). این ابزار طبق تست های زیاد تقریبا در همه زمینه ها کاربردی و کاربردی است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است، اما با وجود این، برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری استفاده کنند. کاهش درصد پایان نامه های تکراری به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی یک متن چقدر است؟

در حال حاضر این سرویس رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر به کاربران گرامی ارائه دهد و نیازی به صرف هزینه زیادی برای بازنویسی متون نیست. البته نسخه رایگان ابزار ترجمه متن AI دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی روی enter در اسکریپت کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر گزینه بازنویسی متن را فشار دهید، دوباره عبارت “Please صبر کنید” ظاهر می شود. صفحه شما در حال بازنویسی متن است…” و پس از 60 ثانیه خروجی نهایی نمایش داده نمی شود، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

خطای سرور (نادر اما ممکن است).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید غیرفعال کنید.

متن اولیه ای که وارد کردید مخدوش است یا حاوی نویسه ها و فاصله های اضافی زیادی است، بنابراین باید خطوط و فاصله های خالی را از متن حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

دکمه بازگشت به بالا